11

189 25 10
                                    

Gecenin karanlığında yıldızların altında sadece ikisi vardı. Ne kadar hızlı giderlerse gitsinler sanki zaman ayrı bir yavaş akıyordu.

Ne mola verdiler nede tek kelime ettiler. İkiside sadece sustular ve iki saat içinde kuleye varmışlardı. Saat gece 2 yi geçmişti bile.

İkisininde yüzünden uyku akarken birbirlerine bakıp gülümsediler ve binaya doğru yürüdüler.

"Güzel bir gündü Pete. Teşekkürler "

"Ben teşekkür ederim ve May ve Happy adına özür dilerim saçmalama konusunda üzerlerine yoktur "

"Tabiki sorun değil "

"İyi geceler Harley "

"İyi geceler Pete "

Son kez birbirlerine bakıp odalarına doğru yola koyuldular. Harley içindeki heycanlı sese ve günün her detayına odaklandı.

Şimdi neden saçmalamak demişti ki. Hayır yani birlikte olsalar bu saçma mı olurdu- kendine gelmek ister gibi başını salladı. Neler düşündüğünün farkına varıp kızardı.

Son zamanlarda sık sık gelen bu düşünceler kafasını karıştırmaktan başka bir işe yaramıyordu. Derince iç çekip odasının kapısını açtı ve hızlıca yatağa attı kendini.

Normalde asla uyumazken son zamanlarda hep uyumak istiyordu. Gözünü kapatmak ve rüyalardan çıkmamak istiyordu. Belki böylece bir süreliğine karşık düşüncelerden kaçabilirdi ama malesef bu imkansızdı.

Üstündeki tişörtü çıkartıp yorgun bir şekilde yorganının altına girdi. Bugün olanları hazmetmeye çalışırken yüzünde beliren aptal ifade ile affalaldı.

Neden aklından çıkmıyordu bu örümcek.

Kendine bunu sorarken bulması bile onu şaşırtırken vericeği cevaptan korkuyordu. Kendi iç çatışmasına bile anlam vermiyordu. Sadece bu çocuk ayarlarını bozuyor ve aptal aptal gülmesini sağlıyordu.

Telefonunu açıp gelen mesjlara baktı. Tüm gün bakmaya fırsatı olmamıştı. Gerçi bakma gereğide görmemişti ya orası ayrı.

Şeytan Kız Kardeş: Harley aradım niye açmıyorsun

Ne yapıyorsun

Ohaa abi en son dün aktifmişsin öldün mü?!

Cenaze düzenlemeye gidiyorum

(19.47)

AZ ÖNCE KİMLE KONUŞTUM SENCE

PETER ZUHAHAHA

VE YANINDAYMIŞSIN :DDDD

HAYIRDIR NİYE BAKAMIYORSUN MEŞGUL MÜSÜN

(23.15)

Dalga geçiyodum ama harbiden meşgulsün sanırım

Yuh

(1.20)

Harley:
Oha ama

Kafanda ne tür senaryolar kuruyorsun olm

Şeytan Kız Karfeş: Tüm gün ne yaptınız söyle o zaman :3

Harley:
Peter'ın halası May akşam yemeğine çağırmıştı :dd

Şeytan Kız Kardeş: OHA RANDEVUDAN ÖNCE AİLESİ İLE Mİ TANIŞTIN

HIZINIZ 999999

JDDKDKDKKSKEKD

parkner-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin