Pjesa 41

110 7 0
                                    

Kishin ngelur dhe dy dite para ditelindjes sime. Mezi e prisja. Ishte ditelindja ime e pare qe do e festoja me personin e zemres. Gjithmone e kisha enderruar nje gje te tille. E tani papritur Zoti ma realizoi. Me dhuroi nje dashuri kaq te madhe e kaq te bukur sac eshte kjo qe kam une per te. E kur nje dite ai te humbase, gjithmone do ta gjeje rrugen per tek une sepse zemrat tona jane te lidhura me forcen e dashurise. Jane te lidhura me pamundesine. Jane te gatshme te kthejne dhe te pamunduren ne te mundur per t'u takuar me njera tjetren. Kur njeriu vertete arrin te humbe ne kete dashuri te madhe kupton vetem dicka. Cdo gje per te cilen mendonim se ishim te lumtur ne kete bote ne te vertete nuk ishte ashtu. Ishin vetem pjese se jetes qe na bene te kuptojme lumturine e vertete. Lumturine per te cilen cdo njeri lufton ne kete jete. E ajo lumturi rrjedh ne venat tona...shton adrenalinen ne trupin tone...perforcon ritmin melodik te zemres sone. Ate ritem qe e ka cdokush qe dashuron. E kur kjo dashuri e madhe jeton ne mijera qeliza, askush nuk mundet ta shkaterroje. Ashtu ndihesha dhe une tani. Kisha arritur vertete ate qe doja ne jete. Kisha gjetur gjysmen te cilen e kisha kerkuar per kohe te tera e shpresat me kishin humbur per ta gjetur. Por ja qe pikerisht ne ato momente kur ne mendojme se cdo gje ka mbaruar, ne fakt ne ato momente cdo gje sapo ka nisur. E mua me mjafton vetem nje shikim i tij per te ndaluar zemra ime e nje buzeqeshje e tij per te filluar te rrahe serish. E kush nga ju ka pare si kjo dashuri? Si kjo dashuri ku vete emri i dashurise humbet...aq e madhe dhe e fuqishme eshte brenda qenies njerezore. Si kjo dashuri e sinqerte dhe e pakushtezuar qe lidh dy shpirtra te etur per dashuri. Mbase askush nuk arrin ta kuptoje e ta ndjeje ashtu sic e ndjej une por nje dite...mbase nje dite dhe ata do me kuptojne...do arrijne te shohin te ndjejne vertete dashurine. Ashtu ne mendime u zgjova duke vendosur doren mbi fytyre pasi drita e diellit me binte ne te. Pastaj hapa syte e medhenj ngjyre geshtenje te celet. Per nje moment ngriva... Mendova me vete:" Tani jemi bashke. Une jam e dashura e tij." "O Zotttttt":bertita me vete si e cmendur. Me pas zeri ne mendjen time menjehere u shfaq duke ma nderprere cmendurine time: "He ti, ti. Me beje sikur sdoje para ca kohesh. Arrite me ne fund ta fitosh ate. Me ne fund se ai do plakej duke pritur vetem nje pergjigje nga ti." E une qe e acaruar bertas:"Sa here te kam thene te mos nderhysh". Dhe marr nje jastek duke e hedhur a thua se ishte nje njeri para meje. Me pas mami im hap deren dhe jasteku i bie asaj. Duke me pare mua ajo me thote:" Nuk qenke zgjuar mire sot mesa shoh, apo jo zemra mamit?" E une duke u ngerdheshur ashtu pa ditur cfare te them u pergjigja:" Me fal, ma, padashje". E me pas u bera gati per te filluar diten time. Menjehere mora celularin ne dore dhe me kishte ardhur nje mesazh nga ai:" Mgjes dashuria ime❤". Syte me shkelqyen dhe fillova te kerceja si e cmendur neper dhome duke tundur floket. Me pas kur u qetesova i shkruajta:" Mgjes edhe ty shpirt❤". Pasi kisha ngrene mengjes, e gjithe familja ime po fliste per pergatitjet e festes se ditelindjes sime. Festa do zhvillohej pasneser tek lokali "Belmondo". Mezi e prisja ditelindjes time sepse do te vinin gjithe shoket e shoqet e mia. Me pas harrova fare qe e kisha lene te takohesha dhe me te. O zot sa kisha filluar te hutohesha keto kohe! "Fillove te harrosh qe tani ë? Vazhdo keshtu derisa te te lere fare?": tha zeri ne mendjen time. E une qe fillova te hamendesoja:" Nuk do me lere apo jo?". E me pas shfryva e inatosur. Mora celularin dhe vura re qe me kishte ardhur mesazh nga nje shoku im. Ai ishte shume shakaxhi dhe gjithmone bente shaka per te ngritur humorin. I thashe se tani duhet te beja nje dush e ai per shaka ma ktheu:" Hajd ikim lahemi bashke". Une u shkriva nga budallalleqet qe sajonte ai. I bera screenshot bisedes dhe e hodha ne story duke vendosur stickera duke qeshur. Pas pak minutash vura re qe me kishin ardhur shume mesazhe nga ai. Kishte pare storyn qe kisha hedhur. "Kush eshte ky? Si guxon te te flasi ashtu ty ë? Ia thyej turinjte te guxoje te te flasi ashtu ty." Dhe une e shqetesuar i shkruajta:" Ejj qetesohu. Eshte thjesht nje shok qe ben shaka. Se kishte seriozisht." Ai ma ktheu:" Kush eshte ky shoku? Se te betohem do e vras fare. Si flet me keshtu shokesh ti?" E une pa ditur cfare t'i them u merzita pak nga menyra se si ai mu kthye. "Nuk e kam asgje, eshte thjesht shoku im. Mos ja fut kot tani. Nuk besoj se do besh keshtu per cdo shok qe une flas." Mbase sduhet tia thoja kete. E ndjeja dhe thelle brenda vetes qe ishte dhe faji im. E ai per pak nuk u pergjigj. Por me pas me coi nje streaks ku kishte hipur ne makine e po behej gati te dilte. U tremba shume megjithese ai dinte t'i jepte shume mire makines. Kur behej me nerva gjithmone bente gjera te gabuara dhe sdoja ti ndodhte asgje. I thashe:" Te lutem, dil nga makina hajde flasim." "Jo per cfare do flasim kur ti sme degjon fare dhe flet me njerez kot me kot?" mu pergjigj ai. "Mire te lutem me fal vetem dil nga makina te flasim." i thashe une duke iu lutur. E ai sikur u qetesua. Ajo ishte i vetmi efekt qetesues per shpirtin e tij. E kush perpiqej tia merrte ate, me mire t'i merrte shpirtin. "Mire, po dal":u pergjigj. E une qe mora fryme e trembur dhe e qetesuar. Me pas iu ktheva:" Me trembe shume a e kupton?!! Ca do beja une nese do te te ndodhte gje ty? Si do ia beja po te te humbisja? Fol si do jetoja pastaj pa ty? E ai qe nuk arriti te vetepermbahej dot me: "Sepse ti ma heq trurin. Ben gjera qe me cmendin. Kur i ben keto me dhemb koka syte me behen xixa xixa. As vete se di ca me ndodh kur shoh te tjere te flasin ose te ngacmojne ty." E une qe kisha ngelur me goje hapur. Nuk e prisja. Me pas i thashe:" Po pse te ndodh kjo?" "Nuk e di, je e para qe me ben te ndihem keshtu. Vetem per ty me ndodh kjo." E une qe buzeqesha pak:"Mos u bere gje xheloz?" E ai qe u pergjigj prere:" Jo. Thjesht nuk duroj dot njeri te tallet me ty." "Je i sigurte?":ia ktheva une duke e kuptuar qe u be xheloz. "Poo" mu pergjigj serish ai. "Ej" i thashe une. "Heee ca ka?" mu pergjigj si i bezdisur. "Te dua shume!" i thashe une. E ai mu pergjigj:" Une te dua me shume". "Jo pse keshtu nga e di ti qe me do me shume se une ty?" "Sepse duroj cdo gje qe ben ti dhe me pas te dua akoma me shume." u pergjigj ai. E une qe buzeqesha plot dashuri ne syte e mi. E syte e tij blu nga ana tjeter ndrisnin me shume se kurre. Dy shpirtra qe vdesin per njeri tjetrin.
" Zemer tlutna, tlutna mos e prish kete dashni".
***
Fjalet e saj kundrejt tij:
"Kur rrugen e humbet, ti zemer e di se ku e ke vendin. Asnjehere mos dysho se ne zemren time e ke vendin. Kur gjaku me rrjedh ne vena, naten vone ti e di, qe zemra ime emrin tend peshperit. E kur tjerat te thone tdu, zemra ime ti e di mire se je i vetmi per mu. Ne tdy sndahemi se une vec ty tdu. Sikur gjithe bota me thone une prape vendin e kam vec ne krahet e tu. Kur nje dite te thuash sdu ti e di mire qe vec ty te kam dashuru...🥰"

Fjalet e tij kundrejt saj:
" O baby im vec ty tdu. 100 tjera rreth meje te jene po vec ty tdu. Asnjehere skisha ndje me me dash kaq shume, nje femer si ti...je bo vec per mu. A thu ke ra nga qielli...vec per mu...je engjelli im qe me mbro...sme lendo...e kur tmerzis...prap me dashuri vazhdo. Ska si dashuria jone, ti e di mire me kedo qe tflasesh, askush si une sdo te doje. E di ndonjehere tmerzis e kam profesion...po ti je e vetmja per mu se je e vetmja qe me ploteson. Ti e shkrive kete akull ne shpirt qe kisha prej kaq kohe. Hajde zemra ime, vec ne te dy te jemi bashke e te duhemi deri ne fund te jetes. A jeton dot pa marre fryme? Dhe nuk jetoj dot pa ty...❤❤❤"

Kur te them "Te Dua"...Where stories live. Discover now