BTS'in de yer alacağı Big Hit Entertainment Yılbaşı Aile konseri "2021 NEW YEAR'S EVE LIVE"
31 Aralık 2020 günü Kore saatiyle gece 21:30
Türkiye saatiyle öğleden sonra 15:30'da gerçekleştirilecek.Konserde BTS, TXT, ENHYPEN, GFRIEND, NU'EST, LEE HYUN ve BUMZU sahne alacak.
Bir de gizemli bi şekilde henüz açıklanmayan üç kişi daha var.
Bilet satışları 8 Aralık 2020'de (Perşembe) Türkiye saatiyle sabah 08:00'de başlayacak.
Konserin online biletlerini Weverse Shop üzerinden kredi kartıyla alabileceğiz.Bilet satışları kapandığı için nasıl bilet alacağınızı açıklamadım, ama bilet satış ekranını göstereceğim.
『 31 Aralık Yeni Yıl Konseri için kurallar Lütfen Aklında Bulundur 』
•Bu içeriği kaydetmek, alıntı yapmak, yayın yapmak veya stream yapmak kesinlikle yasaktır. İhlalde bulunursa telif hakkı ihlali nedeniyle yasal yaptırımlara tabi olabilirsiniz.
•Gösteri sırasında takma adınız ekranda belirirse şaşırmayın. Bu, izinsiz akışı önlemek için rastgele aktarılan bir filigrandır.
Not: o gün kesinlikle sayfayı GİZLİYE alacağım.
Video asla PAYLAŞMAYACAĞIM. Sadece fotoğraf ve link paylaşacağım. Kurallar bileti satın alanlar için geçerli.
Bilginiz olsun.❗Notu konser günü yayın yapacak hesabın kullanıcısı yayınlamıştır.
****
~ Big Hit, NYE LIVE (Yeni Yıl Konseri) konserinde geri sayımın ve performansların daha güvenli bir konser atmosferi sağlayabilmek adına önceden kayıtlı olduğunu açıklamış.
Yayın canlı değil..
****
Gelelim yayını nasıl izleyeceğiz ?
Bilet alamayan bizler tabii ki kaçak izleyeceğiz.
Şu an yayın yapacağını bildiğim sadece bir Twitter hesabı var, onu sizlerle paylaşacağım ama hesap sahibi o gün hesabı gizliye alacak video paylaşmayacak, link ve fotoğraf paylaşacak.
Hepimizin Twitter hesabı olamayabilir sadece o gün kullanacağımız bir hesap açın, benim de hesabım yok, hesap açıp takibe alacağım siz de Perşembe gününe kadar takibe alın.
****
~ Twitter:btsaeso ~ bu hesaptan emin değilim bu hesap ikinci planda.
❗Yayın yapacak hesap❗
~ Twitter:btschanels ~ bu hesabın biyografisinde konser linki var şimdiden takibe almalısınız yoksa linki göremeyeceksiniz.
Bu hesabın linki biyografimde olacak en üstte.
***
Weverse Twitter güncellemesi.
BTS Twitter güncellemesi.
Yeni Yıl konseri 31 Aralık Türkiye saati ile 15:30'da başlayacak.Son olarak anlamadığınız merak ettiğiniz veya yapamadığınız bir durun olursa lütfen bana mesaj atın hepinize yardımcı olmaya çalışacağım.
Görüşmek üzere bebekler 💐