[211120] Yoongi VLive Live
***
Yoongi:İyi misiniz?Ben şimdi daha iyiyim.Holly'nin çantasına benzeyen bir şey giydim.
Eğer açarsam,Holly burada olur.Yoongi karantina gibi hissettiğini söylemiş,ama tek elini kullanmak çok zormuş. 😥
Yoongi:Daechwita için iki gün çekim yaptığımızda ve Chilsung reklam filminden sonra şişeyi bile tutamadım çünkü kolum çok ağrıyordu.
Hayran:Korece öğreniyorum!
Yoongi:Aa,Korece cidden zor.Ben de İngilizce çalışıyordum ve İngilizce de zor.Hayran:Tekrar sakım hasta olma!
Yoongi:Ben de rahatsızlanmayı istemiyorum.Yoongi:Sonunda ameliyat olmaya karar verdiğim an Chilsung Cider çekimleriydi.Sadece 50 ml'lik plastik şişeyi bile tutamamıştım ve çok acı vermişti.Artık ameliyat olmam gerekiyordu.
Hayran:BE'den en sevdiğin şarkı hangisi ?
Yoongi: Jamsi!(Telepathy)Hayran:Öğle yemeğinde ne yedin?
Yoongi:Öğle yemeği yemedim çünkü diyetteyim 😂Yoongi iyileşmesinin neredeyse 2 ay süreceğini söyledi.
Yoongi:Hastayken nedense çok fazla gülüyorum.Ameliyattan sonra çok gülmüştüm.Hatta apendektominden sonra ateşimin 40 dereceye çıktığı olmuştu ve yine çok gülmüştüm.
Hayran:Jimin boyuna yaklaşıyor oma göre 😂
Yoongi:Bunu pek önemsemiyorum,Jimin hala 20'li yaşlarında ki Koreli erkeklerin ortalama boyundan biraz daha uzun,nispetem uzun değil,normal bir uzunlukta ve bana 'kendimi seviyorum' dedi,o gayet iyi,174 cm.Yoongi:Ben olmadan programlara devam eden ve çalışan üyelerimizden özür diliyorum ve onlara minnettarım.
Hayran:Güzelce dinlen!
Yoongi:Sizler de güzelce dinlenin,sağlığınıza çok dikkat edin ve 'BE'yi bolcs destekleyin,görüşmek üzere!Yoongi:Size omuz askımla kendimi çok fazla göstermek istemiyordum aslında ama benim için çok endişelendiğinizi hissettim.
Hayran:Bu gün nasıl hissediyorsun?
Yoongi:İyi hissediyorum!Kötü hissetmem için bir sebep yok.Yoongi ameliuattan önce gerçekten zor zamanlar yaşadığını söyledi.Enjeksiyon yaptırmak için 2-3 haftada bir hastaneye gittiğini,tur zamanlarında bile enjeksiyon yaptırdığını söylemiş.Bu yüzden daha fazla böylr yaşayamayacağını düşünüp ameliyat olmaya karar vermiş.
Yoongi özellikle fermuarlı pantolon giymenin çok zor olduğunu bu yüzden bu günlerde sadece eşofmam ve pijama giydiğini söylemiş.