Bangtan'da ki En Zengin Üye Hoseok'tur.Diğer Üyelerden 4 Milyon Dolar Daha Fazlaymış.
PollStar'ın Yıl Ortası Raporlarına Göre BTS'in Konserlerinden Şehir Başına Ortalama Düşen Brüt Kazancı 14.7 Milyon Dolardır.
Bangtan'ın Müziğinin Olumlu Katkısı Nedeniyle " Dubai Şöhret Kaldırımında " BTS Adına Bir Yıldız Eklenecek.
BigHit 20120 Mayıs Ayında Yongsan'da Yeni Bir Binaya Taşıncaklar. Yeni Binada 7'den 19'uncu kata kadar,BigHit ve Bağlı Kuruluşları İçin Kullanılacaktır.
İddialara Göre BigHit Yakın zamanda Bir Alt Grup,Şirket Kuracak ve Kız Grubu Çıkaracakmış,Kurulan Şirketin CEO'su Bang Shi Hyuk Olmayacak,Bir Kadın Olacakmış.Ayrıca Şirket BigHit'in Bağımsız Bir Kadro İle İlerleyecek,BigHit İle Aynı Bina Kullanılmayacak,Kısaca BigHit Kadın İdoller İçin Kadın Yapılanma Ayarlanacak,Daum'da BigHit'e Giren Marka Şefi Kim HeeJin'in Kız Grubu Oluşturma Niyeti Onaylandı.
Jimin Konser İçin Arkadaşlarını İngiktere'ye Çağırmış ve Arkadaşları Paralarının Olmadığını Söyleyince Jimin Onlar İçin Uçak Bileti,Konser Bileti ve Otel Paralarının Hepsini Kendi Vermiştir.
🏁Heyyyy Guyssss
👉Kitabıma Oy Vermeyi,Yorum Yapmayı Unutmayın..Bu Arada Diğer Kitaplarımı Okudunuzmu??
🐥Peki Jimin'in Masumiyeti
👌İyi Okumalar👇👇👇👉👉👉 Yoongi Sizi Çıldırtmadan Ayrılmak İstemedim