Jimin Twitter Güncellemesi;
💜
BTS Love YourselfAnswer Albümü İle 185K İlk Hafta Satışı Yaparak Billboard 200 Listesinde #1 Oldu ve Bunu Tarih Boyunca Başaran 18 Sanatçıdan Biri Olarak Yeni Bir Rekora İmza Attı.
💛
BigHit Entertainment Samsungdong,Gangam'da Bulunan Bır Binada 3 Kat Kiralayarak Ofisini Genişletti.Üyelere İyi İmkan Sunabilmek İçin Daha Elverişli Dans Pratik ve Vokal Eğitimi Odaları Yer Alacak.Bu Yıl İçerisinde Kullanılmaya Başlanacak.
💚
JTBC Haberlerinde BTS'in K-Pop Tarihi Yazdığından ve Konser Biletlerinin Saniyeler İçinde Satıldığından Bahsetmiş.Ayrıca Medya Bilet Alabilen Hayranların Piyango Kazanmış Gibi Mutlu Olduklarını da Eklemiş.
💙
Late Late Show'da "2018 Yazından Hatırlanmaya Değer Şeylerden Bahsedilirken BTS'tende Bahsedilmiş "BTS İzlemeleri Kırdı Geçti"
💜
"IDOL"LoveYourself Answer'ın Açık Ara En Popüler Parçası Hot 100 Listesine İlk 10'luk Kısmından Giriş Yapabilir.Nielsen Musoc Tarafından Paylaşılan Verilere Göre "IDOL" 43,000 Kopya Satti Bile.
💛
"Kendi Fotoraf Sergisi Olmasi Gereken Yıldızlar " Listesinde Taehyung 1. Seçildi.K-Medya Kendi İsmi V İle Favori Fotorafçısı Ante'nin Birleşimi Olarak "Vante"Adıni Kullandığını ve Harika Eserlerinden Dolayi Ona Gerçek Bir Fotorafçı Denilebileceğini Söylemiş.
💚
Kore Başkanı Lee Nak Yeon E-Daily Röportajında BTS'ten Bahsetti "BTS'i Çok Seviyorum"+Başkan,Cumhurbaşkanı Mavi Saray ve Amerika Seul Elçiliği'inden Tebrik Mesajı Gönderildi.
🍁Okullar Açılıyor Acaba Yazamam Diye Üzülüyorum🍁
💫İyi Okumalar💫
☁Oy Vermeyi Unutmayın☁💜-SweetArmy- 💜