Bilgilerin yazılma tarihi|21 Mayıs 2021|
***
Butter 13 dakikada 10M görüntülenmeye ulaştı. Bunu en hızlı başaran MV oldu. Dynamite'ın rekorunu elinden aldı!!
- Namjoon
"Başka bir Single yayınlayacağımızı asla ummuyorduk, ama virüs uzadıkça uzadı ve bu yüzden yeni bir yaz şarkısına ihtiyacımız olduğunu düşündük. Yeni bir yaz numarasına ihtiyacımız oldu ve buna tam uyuyordu. Ve şu an buradayız."-Butter Basın Konferansından kesitler;
"Taehyung yeni saç stilini çok erken açığa çıkardığını düşünüyormuş ama bu saç stilini gerçekten denemek istiyormuş.
Jin: Ayrıca müzik videosuna ARMY'ye olan sevgimizi de çokca kattık! JK ve ben ARMY formu için mükemmel bir "A" yapmak için gerçekten çok çalıştık.
JK: Gerçekten çok çalıştık! Gerçekten kafa kafaya verdik ve A'yı yaptık!
[ikisi de gülüyor]
Sunucu Hot 100 hakkında Yoongiye soru soruyor.
Suga: Bu soruları almaya devam ediyorum gibi görünüyor! Çok fazla baskı veriyor... Billboard listesinde birinci olmak , bence yapabiliriz!
Sunucu: Suga ister, Suga alır.
Suga: Yapacağız! Birinci sırayı alacağız! " Yoongi geçen yıl zor ve acı verici anlar yaşadığını fakat BTS şarkılarını dinleyerek iyileştiğini, kendi yaptıkları müziğe karşı bakış açısının değiştiğini, daha çok çalışıp daha iyi müzikler yapmasına sebep olduğunu söyledi.
Namjoon pratik yaparken hala isimlerinin yazdığı isim etiketlerini taktıklarını, onları tanımayan insanların olabileceğini söyledi ve "İlk günleri unutamazsın" dedi.
Onları tanımayan insanların olabileceğini bu yüzden hala isim kartlarını taktıklarını söyledikten sonra Namjoon "Eski günleri ve nereden geldiğimizi hatırlamak güzel" diyor.
Yoongi, 2 kişiye performans sergileyerek başladığını ve geçmişte kimsenin dinlemediği müzikler yaptığını, bu durumun onu yaraladığını söyledi.
Fakat buna kıyasla şu an çok fazla sevgi aldıklarını, hayranlar için müzik yaptıklarını söyledi.Yoongi: Açıkçası bu kadar sevgiyi hak edip etmediğimizden emin değilim.
RM, Queen işbirliği ya da sample* (örnek,model,numune) olmadığını söyledi.
Jin: Queen lütfen bizi ara!
Namjoon, Türk bir ARMY'nin
"Lütfen Türkiye'ye gelin" yorumunu okumuş. Fakat hayran "Türkiye" yazmak yerine "hindi" yazmış. ARMY'nin yorumuna gülmüşler.
****
|210521|❣ vote
👩🌾 yorum