𝔹𝕚𝕘ℍ𝕚𝕥 𝕩 𝕐𝔾

127 15 2
                                    

Big Hit Labels ve alt şirketi beNX'in, YG PLUS'a 70 milyar won yatırım yaptığı bildirildi.
Eğlenceden yaşam tarzına kadar platformlar, dağıtım ve içerik dahil iş geliştirmede birbirleriyle ortaklık kuracaklar. YG PLUS sanatçılarının, Weverse platformuna katılması bekleniyor.
*YG PLUS; YG sanatçılarının reklam anlaşmalarını, ürün üretimlerini, müzik dağıtımlarını vb. gibi şeyleri yapan bir reklam ajansıdır ve tüm YG sanatçılarından sorumludur.
YG K-Plus modellik ajansından farklıdır. Yani kısacası tüm YG sanatçılarını kapsayan bir durum.

****

YG Entertainment ve Big Hit Entertainment ,her iki ajansı daha da geliştirmek için bir stratejik ortaklık oluşturduklarını duyurdu.
"Kendi alanlarında en iyi olmayı hedefleyen her iki şirket için yeni bir dönüm noktası hazırladı. Genel eğlence yaşam tarzını etkileyecek çeşitli işbirlikleriyle birlikte büyüyeceğiz."
- YG Entertainment ve Big Hit Entertainment YG Entertainment tarafından paylaşılan basın açıklamasına göre, Big Hit Entertainment ile stratejik bir ortaklık kurdular ve çeşitli şekillerde işbirliği yapacaklar. Ortaklık, iki şirket arasında içerik dağıtımı, içerik ve medya platformları gibi birçok alanda bir bağlantı oluşturacak. Bu ortaklık sayesinde YG Entertainment, Big Hit Entertainment'tan Weverse aracılığıyla küresel erişimini ve sanatçı etkisini genişletecek. Bighit YG sanatçılarının içeriklerini genişleterek Wervese'nin küresel etkisini genişletmeyi planlıyor. Ayrıca YG Entertainment, malların dağıtımı için Big Hit Entertainment ve YG PLUS ile işbirliği yaparak hayranlarına yeni deneyimler sağlamak için kullanılabilecek yenilikçi modeller geliştirmeye devam etmeyi planlıyor. YG PLUS, Big Hit Entertainment'ın fiziksel albümü ve dijital müzik dağıtımının yanı sıra ticari satış işiyle işbirliği yapacak.

втѕ нαккιη∂α нєя Şєу 🧸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin