(Cemre'den)
Off sonunda şu zor ödev bitmişdi.
Buse'ye "Saat kaç. Hemn hazırlanalım" dedim ve saati gösterdi. "Neee saat 20:47 mi ohaaaa" diyerek cama koştum. Deniz "Noldu kızım yaaa" "Bana saat 20:30 da hazır olundediler"Camdan baktık ve üçüde bize baktılar. Cem kolunu işaret etti. Saate bak diye. Camı açıp "10 dakikaya geliyoruz" dedim ve hızlı bir şekilde hazırlandık.
Aşşağıya indiğimizde Cem "Ben sana tam 20:30 da hazır ol demedim mi?" Bende karşılık olarak "Ya ödeve dalmışız. Yoksa saat aklımdaydı" dedim. Kuzey "Ama kızlar süper olmuşsunuz" dedi. Ama giydiklerimizde pek bişey yoktu.
Ben dizlerimde biten sade bir elbise ve altına stiletto bir ayakkabı giymiştim. Buse ise gece mavisi bir elbise ve platform topuk giymişdi. Deniz ise çiçek desenli mini bir elbise ve mavi platform topuk giymişdi.
Sonunda arabalara binmişdik. Ben bu sefer Buse ile beraber binmek istedim arabaya ama. Üçüde kendi arabası ile geldikleri için. dağılmak zorunda kaldık. Deniz Gökberk ile, Buse Kuzey ile ben Cem ile gitmiştim.
Yaklaşık 20 dakikalık yoldan sonra kocaman bir mekana gelmişdik. O kadar büyüktü ki. Yaklaşık 500-600 kişiyi alırdı burası. İçeriye girdik. Kendimize bir yer bulup oturduk. Kuzey "Evet ne içiyoruz" dedi. Ben hemen atılarak. "Biz alkol almıyacağımızı söyledik. Sen bize en iyisi meyve suyu falan al ama alkollü olmasın. Lütfen" dedim. "Amma ana kuzususunuz."
"Kimine göre ana kuzusu kimine göre şereftir alkol almamak" diye konuştuğumda herkes "oooooo" yapmaya başladı. Kuzey'in bozulduğunu anlayınca. "Özür dilerim" dedim. Sırıtarak "Önemli değil" dedi ve içecekleri almaya gitti.
Biraz oturdukdan sonra Romantik bir şarkı çaldı. Herkes dansa kalktı. Deniz'le Buse bile. Bir tek Cem ve ben kalkmamıştık. Cem teklif etti ama ben kıramadım. Sonradan ne kadar masum baktığını görünce bende kabul ettim.
Dansın ardından herkes yerlerine oturdu. Deniz tam oturacakdı ki Gökberk onu elinden tuttu. Ve tam pistin ortasına geldiler. Pistte sadece ikisi kaldı. Gökberk Deniz'in önü e eğilerek.
"Kalbimin sahibi olurmusun" dedi.
Deniz şoklar içerisinde idi. Gökberk arka ceninden çıkarttığı kutuyu açtı. Bir kolye vardı. Gökberk heyecanlı bir şekilde."Cevabın...." dedi. Deniz saniyeler sonrasında "Evet" diye bağırdı. İkiside birbirine sarılınca Alkış kıyamet koptu.
Hep beraber çok güzel bir şekilde sohbet ediyorduk. Sonra beşi birden dans etmeye kalktı. Bana ısrar etselerde ben oynamadım. Onları izledim. Arkamda birinin nefesini hissettim. Ve korktum. Arkamı döndüğümde gördüğüm kişi Barış'dı.
Off Allah kahretsin bi sen eksiktin.
"Seni buralarda görmek ne kadar güzel Cemre hanım." Dedi "Ne işin var burda. Git yanımdan."
"Dur bi ya azıcık sonbet edelim. Dans ettiğin erkek kimdi. Sevgilinmi. İnanmıyorum benim çıkma teklifimi kabul etmedin onunkini mi ettin"
"Ya defol........" Git dememe kalmadı. Cem araya girdi. "Evet sevgilisiyim nolmuş."
"Ne yani bu zorba senin erkek arkadaşınmı? Ha ha ha ha ha ha güldürme beni yaaa"Omzuma dokundu ve tekrar konuştu. "İstersen seni bu zorbadan kurtarabilirim. Bizim eve......." Cümlesini bitirmeden Cem konuştu. "Bana bak çabuk burdan defol git. Yoksa çok fena olur"
"Gitmiyorum lan napacan hadi gel"
Ben araya girdim. "Cem tamam hadi gidelim.""Cemre sen karışma"
"Ayyy sevgilisinide korurmuş. Sevgilisinin ezileceğini bildiği için."
Diye araya girdi. Ardından Buse geldi. "Sizin ne işiniz var burda."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşin Büyük Karanlığı
AcakGüneşi batmış bir genç kız. Güneşi batmış bir delikanlı. Hayatları olumsuzluklar, hayal kırıkları üzerine kurulmuş iki genç. Her çocuğun her gencin bir güneşi vardır. Onlar doğduklarında güneşleri de doğar. Onlar öldüklerinde ise güneşleri batar. Ha...