RASTGELE: Günaydın Kraliçe'm .
DERİN: Günaydın:)
DERİN: Ah hala inanamıyorum.
RASTGELE: Neye inanmıyorsun?
DERİN: Sen ve ben...
RASTGELE: Ben ve sen?
RASTGELE: Biz demek istedin herhalde.
DERİN: Biz olduk değil mi?
RASTGELE: Biz olduk.
DERİN: Şimdi biz sevgili miyiz?
RASTGELE: Evet sevgilliyiz itirazın mı var?
DERİN: Yok ya ne itirazı.
DERİN: Böyle daha iyi oldu.
RASTGELE: Öyle oldu.
DERİN: Şimdi sana böyle güzel güzel cümleler kurup sevgimi belli etmek isterdim ama daha önce böyle bir şey yaşamadığım için bilmiyorum.
RASTGELE: Sevgini belli etmek için güzel cümleler kurmana gerek yok.
RASTGELE: Bunu yapmadan da görebilirim sevgini.
DERİN: Teşekkür ederim Emir.
RASTGELE: Sabah sabah yine kendini sevdirtiyorsun bana.
DERİN: O zaman hep böyle yapacağım.
DERİN: Sen sürekli beni sev diye.
RASTGELE: Her saniye öyle olacak.
RASTGELE: Cidden seninle saatlerce, günlerce ve haftalarca konuşabilirim.
DERİN: Neden bir ama gelecek gibi konuştun BXNZDJNZNXNZN
RASTGELE: Ama okula gitmem gerek.
DERİN: Okulun vardı senin değil mi?
RASTGELE: Senin yoktu değil mi?
DERİN: Ne o benimle dalga mı geçiyorsun?
RASTGELE: Hayır asla.
DERİN: Neyse buna takılmayacağım.
DERİN: Ayrıca bugün yeni okulumun ilk günü.
RASTGELE: Hangi okul o?
DERİN: Bilmiyorum. İsmi çok uzundu.
RASTGELE: Tamam o zaman sende hazırlan. Okula gittiğinde bana haber ver.
DERİN: Tamam ilk işim sana söylemek olacak.
RASTGELE: Kendine iyi bak güzelim. Görüşürüz.
DERİN: Sende kendine iyi bak.
Telefonu kapatarak yatağa zıpladım.
Ya resmen Emir'le sevgili olmuştuk. Sevgili olmuştuk.Sevgili.
"Oldu en sonunda oldu bim bam bom
Rüyalarım gerçek oldu bim bam bom
Duyduk duymadık demesin hiç kimse
İşte ilan ediyorum herkese...Oh oh çok sükür dostlar
Benimde artık bir sevgillim var
Hırsından çatlasın düşmanlar
Şimdi benimde artık bir sevgillim var"Şarkı söyleye söyleye hazırlanıp kahvaltı yapmadan yurttan çıkıp okulun yolunu aldım ve tüm yol boyunca aynı şarkıyı söyleyerek okula geldim.
Hangi okul mu? Tabiki de SEVGILIMIN okulu. Telefonun ön kamerasında son kez kendime bakarak okula adım attım.
Acaba beni ilk gördüğünde ne diyecekti?
Süprizim hoşuna gidecekti kesin.Sınıfıma doğru giderken etrafımdaki insanlara da bakıyorum. Hepsinin yüzünde maske. Hepsinin elinde bir telefon. Biride kafasını kaldırıp etrafına bakmıyordu
Neyse buna takılmayacaktım. Bir an önce Emir'ime gitmek istiyordum. Sevgilli olduğumuzdan beri bir şımarmıştım sanki.
Kendi düşünceme gülerek kafamı saladım ve sınıf kapısını önünde olduğumu farkettim.
Derin bir nefes alarak kapının kolunu aşağı çektim ve içeri doğru adım attım. Gözlerim ilk olarak Emir'i aradı.
Yoktu yani arka sırada bir grup erkek var ama kim kimdir gözükmüyordu.
" Hadi ama kaç defadır seni sevdiğimi söyledim" hepsi erkek değilmiş demek ki.
"İki yıldır seni sevdiğimi söylüyorum" yazık kıza iki yıldır seviyor demek ki ama olmuyorsa da zorlamamak lazım.
"Hadi oğlum ya herkes sizi çok yakıştırıyor zaten" gülerek konuştu başka biri.
Bende o sırada boş bir sıra bularak oturdum."Sanem iyi kızsın ama istemiyorum." Ben yanlış duyuyordum herhalde.
Yavaşca arkaya dönerek onlara baktım ama çember olup oturdukları için kimse gözükmüyordu."Niye Emir ya niye?" Emir ismini duymam ile o tarafa doğru gitmem sanırım bir saniyemi aldı.
Lan sabahtandır yazık dediğim kız Emir'e mi asılıyordu? Bittiniz siz.
"Çün-" Emir'in konuşmasına izin vermeden ben araya girerek noktayı koydum.
"Çünkü canım sabahtandır seni seviyorum dediğin çocuk benim sevgillim"
Sevgi dolu bir bölüm oldu sanki ha:)
Sizleri seviyorum💙💙💙
Bol yorum ve oy istiyorum. Biraz aç gözlü olacağım bu konuda.
Kendinize iyi bakın.
Bye bye....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RASTGELE | Texting
Teen Fiction05*******36:Hiç ummadığım bir anda sana rast geldim 05*******36:Sende bana rastgele bir gün gel...