RASTGELE: Nerdesin?
RASTGELE: Seni göremiyorum.
DERİN: İki dakika sonra ordayım.
RASTGELE: Çabuk gel.
DERİN: Bu ne heyecan kral'ım?
RASTGELE: Seni iki dakika fazla görmek istiyorum.
RASTGELE: Yoksa heyecandan falan değil.
DERİN: Lanet olsun,geliyorum.
Ah Emir bilsen sen bana böyle güzel şeyler söylediğinde benim kalbimin ne hallere düştüğünü.
İç ses: yalnız az önce ne dedi gördün mü?
Yaa resmen beni görmek istediğini beni beklediğini söyledi.
Bana birşey oluyor, böyle şey gibi sanki kalbim yerinden fırlayıp gidecekmiş gibi.
Sanırım ben bir süre bunu atlatamıyacağım.Ayrıca bu şöför niye bu kadar yavaş? Acaba gidip boğazına bıçak mı dayasam. Sonra desem-
İç ses: kes sesini geldin ya
Sıçamsan olmuyor değil mi? Iki hayalde kurmayalım. Ah neyse geldik ya o bana yeter.
Şu an resmen adım adım yaklaşıyorum. Arkadan ne güzel gözüküyor. Rabbim bugün inşallah burdan sağ çıkarım.
" Derin." Adımı biri seslendi kim acaba.
" Derin" bu kim ya benle hayallerim arasına giren.
" Derin iyi misin? sana sesleniyorum"
" Ne var ne ya?" sanki yeni dünyaya girmiş gibi birden transtan çıkarak karşımdakine baktım.
" iyimisin sana seslendim"
Ah salak Derin ah. Bir kerede hayal alemine dalma ya.
Resmen o kadar dalmışsın ki Emir'in masadan kalkıp buraya geldiğini bile görmemişsin." Kusura bakma ya bir şey düşünüyordum" yalanın batsın.
" Önemli değil. Gel şöyle geçelim." Elini belime koyarak bana yön verdi.
Oh my what the fuck!!! Lan eli belimde,Eli belimde!
Sakin ol Derin,derin nefes al Derin.Sana Derin ismini vereni siksinler.
" Ne istersin?ne içelim?" bana heyecanla bakıyor resmen.
Acaba ben ona öyle baktığım için mi öyle görüyorum." Sen gelmeden sipariş vermek istemedim" ne kadar da düşüncelisin.
" O zaman ben bir milkshake alayım." Hafifçe güldü ve garson'a siparişleri söyleyerek aynı gülüş ile tekrar bana baktı.
Ne güzel gülüşü var, buzdan bir kalbi bile eritir bu gülüş.
" Nasılsın?" Beş dakika önce sorsaydın kesinlikle kötüydüm ama şuan sen karşımda böyle gülerken ben aşırı iyiyim.
" İyiyim,sen nasılsın?"
" Bende iyiyim" sen iyi isen benim kötü olma ihtimalim varmı ki.
" Sanırım bu bizim ilk resmi tanışmamız"
" Evet yani sanırım öyle." Elini uzatarak
" Merhaba ben Emir. Siz güzel bayan bana isminizi bahşeder misiniz?" Inanki emir şuan ağzına vura vura seni sevmek istiyorum. Ben niye bugün böyleyim ki?
" Ah tabiki,bende Derin."
"Ah Derin hanım keşke isminizin bende ki karşılığını bilseniz."
Neden yüzüm bu kadar sıcakladı?Neden kalbim bu kadar hızlı atıyor? Sanırım öleceğim.
" Yüzün mü kızardı senin yoksa bana mı öyle geldi?"
" Sen karşımda bana öyle tatlı tatlı bakıp güzel sözler söylersen nasıl kızarmasın acaba"
Benim dememle kendisinin gülmesi, onun gülmesi ile benim başka bir boyuta atlamam sadece bir saniye sürdü.
" Sen benim her dediğime böyle kızaracaksan işimiz var senle demek"
Ilerideki planlarında bana güzel şeyler söyleyip,beni utandırmak da var demek ki Emir. Geleceğince bir yerim var o zaman.
" Üstündeki montu çıkarsana daha rahat olursun." Sen demesen inan ki o montun varlığı bende yok olmuştu.
Cebimde telefonumu çıkarıp masaya bırakarak yavaşca montumu çıkardım.
Sonra tekrar odak noktam olan Emir'e döndüm ama o bana değil telefonuma bakıyordu." Birşey mi oldu?" Tekrar bana bakarak
" Aslında beni telefonunda ne kaydetin diye merak ettim"
" Rastgele"
" Ne?"
" Seni diyorum,telefonuma "rastgele" diye kaydettim."
" Ah ben başka birşey beklemiştim"
" Öyle mi? Ne mesela?" elerini birleştirerek çenesinin altına koydu.
" Ultra yakışıklı, Emir'ine amadeyim gibi"
" Sanırım kusacağım" kahkaha atarak
" Şaka yaptım. Ayrıca ismim bence çok güzel rastgele bir günde rastgele bir tanışmaydı."
" Şey aslında rastgele değildi."
Ay sizi nasıl özledim nasıl özledim anlatamam.
Neyse uzatmıyacağım hepinizi çok seviyorum :*Bol oy ve yorum istiyorum.
Ayrıca yorumlarınızın hepsinin okuyorum ve inanin ki beni cok mutlu ediyor.Randomlar dahi.fatmatkn_ en çok seni severim bilirsin. Bu arada arkadaşlar Fatma'm bana çok farklı şekilde beni sevdiğini söyler. Misal:
Bende seni aşkımmmmm. XBNZNXJSNXZN bu kızın gazabına uğramayın sakın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RASTGELE | Texting
Teen Fiction05*******36:Hiç ummadığım bir anda sana rast geldim 05*******36:Sende bana rastgele bir gün gel...