Yine sıkıcı ve yorucu bir dersin sonuna geldik nihayet.
Anlamıyorum abi ya, bir insan nasıl dersin otuz dakikasın da hoş beş sohbetler edip son on dakika 2 ünite tarih bitirebiliryor ya.
Erhan hocayı,sabah tüm okulun önünde alkışlamak istiyorum.Boynumu iki yana doğru kütleterek sınıftan kantine doğru yol aldım. Bir yandan kantine doğru giderken bir yerde de Ferin'i düşünmeye başladım.
O tavırları çok bilmiş hallerini, sanki dünyada en zor şeyleri o yaşamış gibi sanki bir tek o acı çekmiş gibi...
"Emir! Abi gelsene buraya"
Düşüncelerimi kesen sese baktım ve arkadaş grubumun kantinde her zamanki yerinde buldum.
Ağır adımlarla masaya ilerleyip herkese baş selamı verdim ve sandalye çekip oturdum."Nasılsın? Bu aralar seni bir dalgın görüyorum"
Başmı iki yana salayarak gülümsedim fakat sahte ve ikinci maskem haline gelen bir gülümseme bu.
" Hayır yok bir şey "
" Abicim var bir şeyler işte anlat bize"
" Yok diyorum,niye diretiyorsunuz ki?"
Kaan sırıtarak kolunu omuzuma attı herkese 'bakın şimdi' der gibi kaş göz işaretleri yapıp bana döndü.
" Kız meselesi mi? Bak ben bilirim bu işleri."
"Kız meselesi olsa inan en son sana gelirim"
" Niye ya?"
Bozulmuş bir ifadeyle gelen sesiyle masadakiler kahkaha attı.
" gGrçekten kız mes-"
"Emir abi" arkadan birinin ismimi seslenmesiyle grupça oraya döndük.
"Efendim koçum" alt devreden Ramazan bu, sanırım bugün nöbetçiydi.
"Sana paket var" merakla tek kaşımı yukarı kalkmıştı bile.
" Ne paketmiş bu? Kimden?" ve beni bozguna uğratan o isim ağzından döküldü.
" Derin diye bir kız"
ismiyle beraber gruptakiler bu sefer bana döndü birden ama ben ise hala isme odaklanmış bir şekilde Eamazan'a bakıyorum.Elindeki hediye paketini yavaşça bana uzatı almam için bende titreyen ellerimle uzandım pakete.
Paketi aldığımda bir süre sadece bakmakla yetindim." Açsana oğlum meraktan çatlayacam ya. Senin merak duygun ölmüş"
Kaan'ın sesiyle paketi açmaya başladım.
Elimi paketin içine atığımda bir kitap geldi elime ve yerinden yavaşça çıkardım."TUTUNAMAYANLAR"
Ve üstünde de bir not vardı ben daha notu almadan Kaan notu çekerek seslice okumaya başladı.
'Seni kırdığım için özür dilerim. Sen benim için değerlisin,özelsin.
Ben sadece korkuyorum. Seni kaybetmekten.
Ve sana kendimi en sevdiğim kitabın bir sözüyle anlatmak istiyorum."Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. "
Beni bırakma ben dün farketim ki benim senden başka kimsem yok ne olur beni bırakma.
Biz bu hayata tutunamadık bu bizim kitabımız olsun...
Ve son olarak ben tam bir salağım beni affet'Bölümü nasıl buldunuz?
Ben yazarken çok heyecanlanıyorum.
Sizde okurken heyecanlanıyor musunuz?Neyse sizi bol bol öptüm :*
Unutmadan vote ve yorum manyağı yapın beni BXNZNXZNNXNZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RASTGELE | Texting
Teen Fiction05*******36:Hiç ummadığım bir anda sana rast geldim 05*******36:Sende bana rastgele bir gün gel...