1.0

569 62 118
                                    

Herkes oldukça dağılmış ve büyük bir duygu karmaşasına girmiştiler aslında son yaşadıkları olayları göz önünde bulundursak bu oldukça doğal bir davranıştı.

Tzuyu her ne kadar diğerleriyle topluca barıştığını ilan etse de Jungkookla aralarında hissedilebilir derecede mesafe vardı bunu diğer arkadaşları da fark edebiliyordu.

Namjoon, Hoseok ve Momo üçlüsü birleşerek sessiz bir şekilde planın işe yarar kısmının yavaş yavaş gerçekleşmesiyle aralarında küçük bir kutlama yapıyordular.

Mina, eski sevgili Park Jiminle aralarında küçük küçük bakışmalar yaşasa da aklını karşısında gülerek ona bir şeyler anlatmaya çabalayan Jin'e vermeye çalışıyordu. Nayeon ilk defa sessiz durarak arkadaşlarının gerçeklerle yüzleşmesini vesile olan bu oyunun kurucularını merak ediyordu.

Sana, Dahyun ve Jihyo kendince ortada dans ederek komiklik hünerlerini Taehyunga sergileyerek hangisinin daha komik olduğunu seçtirme çabasını girmiştiler.

173246

İşleri hızlandırmaya ne dersiniz bence bir tur daha oyun oynayabiliriz

Telefonlara gelen mesajla depoda üst üste telefon bildirimlerle yankılanmıştı eskiden tedirgin olan arkadaşlar artık aralarından bir çoğunun gerçekleri dökülmesi ile beraber rahat bir nefes almıştılar ve bu yüzden doğal davranmaya karar vermişlerdi.

Bir çoğu aralarında şaka yaparak minderlere oturduğunda bazıları halen somurtmaya ısrarlıydı.

Jihyo şişeye eğilerek çevirmeye başladığında şişenin ucuna hiç denk gelmemiş kişiler küçük çaplı telaşa kapılmıştı .

Şişenin ucu yine bir gizemi çözmek için hedefini belli etmişti ve o hedef Park Jimindi.

"Doğruluk mu Cesaretlik mi ?" dedi Jihyo

"Doğruluk" dedi Jimin

173246

Youra seni yasaklı maddeye bulaştırdıktan sonra neler yaşadın ?

Jimin ve Mina aynı anda derin bir şekilde iç çekmesiyle arkadaşları neler olduğunu kavramaya çalışıyordu. Kızların hepsi olmasa da bazıları olayları biliyordu fakat erkeklerden Jungkook hariç kimse bilmiyordu.

"İlk olarak Youra ile beraber ilk defa yasaklı maddeye başladım. Neden başladığımı şuan hiç hatırlamıyorum fakat o gün çok alkollüydüm ve en önemlisi de eski bir madde bağımlısı olarak söylüyorum ki o iğrenç maddeye bir kere musallat olursanız bir daha çıkmanızın imkanı olmaz" Jimin'in içtenlikle söylediğini herkes en derin duygularıyla hissetmişti.

"Peki sen nasıl kurtuldun ?" Bu soru Jeonyeongdan gelmişti.

"Ben büyük bir hata yaptıktan sonra yani en büyük hazinemi kaybettikten sonra aklım başıma geldi ve kendimi toparlamak için hemde eski halime kavuşmak için Amerikada bir hastanede tedavi gördüm" Jimin her konuştuğunda Mina'nın gözleri dolmuştu. Bunu gören arkadaşları o değerli hazinenin Mina olduğunu çok geçmeden anlamıştı.

"Youra'nın hastalığı hakkında bilgin var mı ?" Bu soru Chaeyoungdan çıkmıştı galiba gizemleri çözmek de Namjoondan sonra ikinci bir isim olarak kendisi geliyordu arkadaşları arasında.

"Bu konu hakkında  benimde fikrim yok ama dediklerinizi ve bana yaklaşım şekillerini ele alırsak hep cinsel manada bir yaklaşım olmuş." Jimin'in mantıklı açıklamasıyla herkes sırayla başını sallamıştı.

"Büyük hazinen için hala şans var mı belki ben kaçırmış olabilirim de ?" Yoongi'nin duvara bakarak kurduğu cümle karşısında Jimin derin bir iç çekti. Nayeonsa sevdiği adamın büyük hazineden kastını anlamadığı için Yoongiyi incelemeye başlamıştı.

"Bilemiyorum ama bana verecek bir şansı varsa onu bir daha üzmeyeceğime dair yemin edebilirim. " dedi Jimin

Mina, Jimin'in verdiği cevapları tek tek dinlemiş en ince ayrıntısına kadar düşünmüştü kalbi ne kadar Jimin için atsa da tekrar kırılacak bir kalbi göze alamayacağı için aklını da bu işe katmıştı ve en sonunda kendi içinde bir sonuca vardığında sırayla gözlerini yakın dostlarına çevirdiğinde dostları onu başıyla onaylamıştı.

Mina minderden yavaşça kalkarak ayaklandığında bütün gözlerin onu ve yapacağı hareketi heyecanla izlediğini fark etmişti bunun üzere Mina içinden bir kaç saniye sayarak kendisine gelen cesaretle Jimin'in yanına giderek karşısında dikilmişti.

"Jimin ayağa kalkar mısın ?" dedi Mina

Jimin anın verdiği etki ile kısa bir şok geçirse de çok geçmeden Mina'nın karşısında dikilerek bir sonra ki hareketi tahmin etmeye başlamıştı.

"Herkes ikinci bir şansı hak eder Jimin eğer sende istersen ilişkimizin tekrar hayat bulmasını istiyorum" Mina ilk defa utanmadan, kekelemeden söylediği şey karşısında içten içe mutlu olmuş ve merakla Jimin'in vereceği cevabı bekliyordu.

Jimin ise iki yıldan beri hasret kaldığı kokuyu içine çekmeden önce karşısında duran güzel kızın vücudunu hızlı bir hareketle kendine yapıştırdığında zaman kaybetmeden Jimin kafasını yavaşça eğerek büyük bir açlıkla Mina'nın dudaklarını öpmeye başlamıştı. 

Friends dizisi beni etkisi altına aldı 🥺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Friends dizisi beni etkisi altına aldı 🥺

Lie To Me ៛ BangtwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin