"Bir dakika herkes dikkatini geri toplayabilir mi konu oldukça dağıldı da ve artık şu başımızdan geçen olayları bir toparlayalım." Chaeyoung'un dediği şeyle herkes kafasını onaylar neticesinde sallamıştı.
"Sana, sen neden Youra hakkında öyle demiştin ?" Namjoon'un düşünceli bir şekilde sorduğu soruyla Sana, Taehyung'un kollarının arasından ayrılarak oturduğu yerde doğrulmuştu.
"Aslında ben Youra'nın hastalığını bilmiyordum sadece ölmeden bir hafta önce bizlere yaptığı bu yaşattığı olayları öğrendim ve nereden öğrendiğimi sorarsanız da sizlere şunu rahatlıkla söyleyebilirim bizim okulda dedikodu hiç bitmez" dedi Sana
"Peki Histrionik hastalığı hakkında bilgin var mı ?" Hoseok kafasını kaldırarak bu soruyu Youra hakkında en bilgili insana yani Yoongiye sormuştu.
"İlgi odağı olmadığı zamanlarda rahatsızlık hissi oluşurmuş" dedi Yoongi
"O zaman yıl sonu balosunda ki kraliçe seçiminde beni bu sebeple sabote etti yada Nayeon için bunca kötülüğü yaptı" Tzuyu aklındakileri bir bir söylerken yanında duran Jungkook'a daha çok sarılmayı ihmal etmemişti.
"Başkalarıyla iletişimin çoğu zaman uygunsuz bir şekilde cinsel yönden baştan çıkarıcı davranışlarla belirli olması da var." diyerek bildiklerini aktarmaya devam etti Yoongi
"Bana ve Jungkook'a cinsel manada yaklaşmıştı demek hastalığının etkisiymiş" Jimin'in söylediği şeyle Mina sevgilisini Youraya yüz vermediği için tekrar onu takdir etmişti.
"Hızlı değişen ve yüzeysel kalan duygular sergileme" Dedi Yoongi
"Son zamanlarda oldukça değişik davranıyordu yani ani duygu değişimleri." Dahyun'un üzgün çıkan sesiyle Jin, Dahyun'u kollarının arasına alarak kulağına her şeyin artık iyi olduğunu fısıldamıştı.
"Aslında bir kaç tane daha var ama bence bu kadar yıpranmamız yeter ne de olsa uzun bir aradan sonra birbirimizi bulduk." Yoongi'nin dedikleriyle beraber yanında duran Nayeon'un ellerini sıkıca tutmuştu.
"Aklıma bir şey geldi ama beni öldürmeyin" Momo'nun ani bir şekilde gülerek arkadaşlarının dikkatini çekmesiyle cümlesine devam etti çekinerek de olsa.
"Mina ile Tzuyu ortaokulda aynı çocuğa aşık olmuştu ve o yüzden bir ay boyunca küs kalmıştı" Momo anlattıklarıyla kahkaha atarken Jimin ve Jungkook aynı anda seslice haykırmıştı.
"Ne !"
"Ne!'"
Tzuyu ve Mina olduğu yerde hafifçe kıpırdayınca masum bakışlarıyla kız arkadaşlardan yardım isterken Momoya öldürücü bakışlar atmayı da ihmal etmiyordular.
"Chin Sun ama okulun en yakışıklı çocuğuydu hakkını yemeyelim" Jihyo'nun içtenlikle söylediği şeyle Nayeon ve Sana hızlıca önce Jihyoya sonrada Mina ve Tzuyu ye bakmıştı.
"Chin Sun muydu sizin hoşlandığınız kişi ?" Sana ve Nayeon aynı anda kurduğu cümleyle daha da sinirlenmişti.
"Hain Chin Sun halbuki benden hoşlandığını söylemişti" Sana dediği şeyin farkına yeni varmasıyla aklına yeni gelen sevgilisine şirince bakmaya çalışarak olaydan yırtmaya çalışmıştı.
"Ben daha demin pot kırdım değil mi ?" Kafasını eğerek söylediği şeyle kendisini Taehyung'a affettirmek için uslu uslu ne yapacağını düşünmeye başladı ağzını kapatarak.
"Chin Sunla randevuya çıktım ben. O yüzden sevgilisi ben oluyordum fakat Mina bana onunla sevgili olduğunu iddia etti" Tzuyu sona doğru sesini kısarak konuştuğunda Jungkook ona ters bir bakış atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie To Me ៛ Bangtwice
FanfictionBir grup genç arkasında bıraktığı enkazın yanına geri dönerek bir oyun oynamak zorunda kalmıştı. Her bir görev bir yalanı açığa çıkartırken her bir ceza içlerinde dizginleyemediği arzuyu ortaya çıkarıyordu. [yetişkin içerik!] BTS & TWİCE 2021©|nnaye...