1.1

555 59 124
                                    

Depoda kalmalarının üstünden tam tamına bir hafta geçmişti ve bir çoğu bu sayede içindeki sırları dökmüştü. Burada bulundukları süre zarfında da oldukça güzel gelişmeler vardı ama ne yazık ki buz dolabında ki erzak oldukça az kalmıştı bunun üzerine Hoseok, Jacksona mesaj yazarak doğruluk sorularını çabuk bitirmesini istemişti.

Nayeon ve Mina birbirlerine sevimli sevimli yaslanırken Jimin ani bir şekilde sevgilisi Minayı kendine çekmesiyle Nayeon ve Jimin'in arasında rekabet oluşmuştu.

Jin buzdolabının içinde az bir erzak kalmasından dolayı arkadaşlarına yakınırken diğerleri Jin'i her gördüğü fırsatta kaçıyordu.

Taehyung ise Sana ile uzun zaman ardından sonra yaptığı sohbeti ilk defa tek başlarına sohbet etmeye başlamasının heyecanı ile yavaş yavaş flörtleşmek için adım atıyordu. Bunu gören Jungkook derin bir iç çekerek Tzuyu ile kendisinin ne zaman bu evreye geleceğini düşünüyordu.

Momo uzun bir aradan sonra Jihyo'nun söylediği şarkılara ayak uydurarak dans marifetlerini ortaya koyuyordu bunu gören Dahyun olaya dahil olarak kendi aralarında meşhur olan komik dansı yapmaya başlamıştı.

Namjoon ise bir köşeye oturarak arkadaşlarının yaptığı eğlenceleri davranışlara bakarak özlem gideriyordu.

173246

Herkese günaydın bugün işleri hızlandırmaya ne dersiniz. hem kameradan çok enerjik görünüyorsunuz

Bu sefer mesaj tek bir kişiye gelmişti o da Namjoon'a.  Bir çok kişi gözlerini Namjoon'a diktiğinde Namjoon kendisine gelen mesajı sesli bir şekilde okuyarak oyun alanına gidip minderin üstüne oturmuştu.

Diğerleri de Namjoon'u çok bekletmeden oyun alanına giderek minderin üstüne oturup şişeyi çevirecek kişiyi kendi aralarında seçti ve şişeyi vakit kaybetmeden çevirmeye başladı Jimin.

Şişe gittikçe hızını kaybettiğinde, şişe çoktan yeni hedefini seçmişti ve o kişi de Jeongyeondu

"Doğruluk mu Cesaretlik mi?" dedi Jimin

"Doğruluk" dedi jeongyeon

"Abi sıktınız artık hep doğruluk falan diyip durdunuz biraz da cesaretlik seçin" dedi Taehyung isyan edercesine.

"Sırf sen bu kadar çok istiyorsun diye sıra bana gelirse cesaretlik diyeceğim" Nayeon tavşan dişlerini göstererek güldüğünde Taehyung onun kafasına vurmuştu.

173246

Youra'nın hastalığı hakkında bilgin neler ?" 

"Şahsen pek bilmiyorum ama bana sarhoşken bir kaç şeyden bahsetmişti" Jeongyeon'un cümlesi herkesin dikkatini çekmişti.

"Ne gibi şeyler ?" dedi Chaeyoung

"Bu sıralar psikoloji olarak iyi olmadığını bu yüzden tedavi görmeye gittiğini ve her seansta daha da  kötüleşmeye başladığını söyledi ona neyden kast ettiği sorduğumda ise ani duygu değişimleri ve herkesin dikkatini çekmek istediğini söyledi" Jeongyeon bakışlarını yavaşça tırnaklarını indirerek oyalanmaya başladı.

"Peki neden sende onu korudun ?" Bu soru Yoongiden gelmişti.

"Aslında yaptıkları her ne kadar kötü olsa da bunu hastalığına bağlıyorum. Son zamanlarda oldukça bilinçsiz hareket etmeye başladı ve bu beni derinden etkiledi. Her ne kadar kötü bir arkadaş da olsa bizler onun arkadaşı değil miyiz?" Jeongyeon'un  kurduğu cümleye karşı kafasını dik tutarak bakışlarını arkadaşlarının yüzünde oyalamıştı.

"Madem hepimiz yavaş yavaş açılıyoruz ben bir şey itiraf etmek istiyorum" Jungkook'un aniden bu gergin ortamı bozması ile dikkatler üzerinde toplanmıştı.

"Tzuyu ben senden hoşlanıyorum hem de uzun süredir ve artık bunu içime atmaktan sıkıldım." Jungkook'un ani itirafı karşısında sessizlik oluşsa da arkadaşları Jungkook'u destek amaçlı sesler çıkartarak cesaretlendirmeye çabalamıştı.

"Aslında bunu biliyordum ve artık ne zaman bu konu hakkında bana hislerini itiraf edeceğini beklemekten oldukça sıkılmıştım" Tzuyu kafasını yan çevirerek sağında oturan Jungkooka bakıp söyledi şey karşısında arkadaşları gülmeye başlamıştı.

"Öpüşsenize işte daha ne bekliyorsunuz" Jin'in ortaya aniden bağırarak kurduğu cümle depoda yankılanmıştı.

Jungkook, Jin'e bakıp göz kırptıkdan sonra herkesin dağılan dikkatini toparlamak adına sahte bir öksürük sesi çıkarttı.

"Aramızda aile bireyleri var o yüzden acaba arkanıza döner misiniz ?" Jungkook'un kibarca konuşmasıyla arkadaşaları söylene söylene arkasına döndü çünkü birazdan Tzuyu ve Jungkook'un yapacağı şeyi az çok herkes biliyordu.

"Bunlar bebeği bile yaparlar bir dakika içinde ben hiç güvenemiyorum hadi gel sevgilim biz arkamıza dönmeyelim." Jimin söylenerek kurduğu cümle karşısında Minadan ufak bir dayak yemişti.

Jungkooksa arkadaşlarının arkasına döndüğünden emin olduktan sonra sekiz yılın verdiği aşk acısını ve içindeki arzunun açlığını doyurmak adına Tzuyu hızlıca beton zemine yatırarak öpüşmeye başlamıştı.

Jungkooksa arkadaşlarının arkasına döndüğünden emin olduktan sonra sekiz yılın verdiği aşk acısını ve içindeki arzunun açlığını doyurmak adına Tzuyu hızlıca beton zemine yatırarak öpüşmeye başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jk ve Tzuyu hızlı çıktı

Bu kitap da en sevdiğim karakter Jin

Lie To Me ៛ BangtwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin