Jin mindere başını koyarak soluk almaya çalışırken diğerlerinin de ondan farkı yoktu çünkü herkes Jin'in üstüne atlayarak oldukça yorulmuştu. En çok da Mina ve Nayeon yorulmuştu çünkü Mina sevgilisi olan Jimin'in poposunu avuçlarken Nayeonda Minadan geri kalmayarak gizli gizli Yoongi'nin poposunu avuçlamıştı. Yoongi ile Jimin bu duruma ilk baş anlam veremese de en sonunda popolarının avuçlandığını fark etmişti.
Sana ve Taehyung yeni bir çift olsa dahi libidosu tavan yapmış insanlardı o yüzden kısa bir süre içinde birbirlerine kavuşamadıkları için kendi içlerinde sorun yaşıyordu. Jihyo ise Dahyun'u kollarının arasına alarak dostuna sıkıca sarılıp eğlenmeye çalışıyordu bunu gören Jeongyeon oyun bozanlık yapma adına ikisine sataşıyordu.
Tzuyu ve Mina da birbirlerinden ayrı kaldığı vakitlerde yakışıklı çocuklarla geçirdiği anılarını sessizce anlatırken sevgililerinin duymaması için büyük bir çaba sarf ediyordu. Jungkook ve Jimin ikisi koyu bir sohbete dalsa da gözleri sevgililerin konuşmasındaydı o yüzden onların kısık sesle konuşmalarını duyamadığı için çaktırmadan minderin üstünden yanaşmaya başlamıştılar.
173246
Maalesef doğruluk sorularım bitmek üzere ve yaklaşık son bir tane kaldı. O yüzden oyunda son bir tur atmaya ne dersiniz ?
"Demek ki birbirimizden sakladıklarımız ve yalanlarımız son bulmak üzere." Namjoon'un düşünceli sesi havadaki neşeyi öldürmüştü.
"Yapbozun parçaları birleşmek üzere" Momo'nun ciddiyetle söylediği cümle içinde sona kavuşmanın heyecanı ile dolup taşmıştı.
"O zaman bu sefer şişeyi ben çeviriyorum." dedi Chaeyoung
173246
Bu sefer sizden şişeyi çevirmenizi istemiyorum çünkü ben seçeceğim.
Jihyo heyecan duygusunun getirdiği mutlulukla yeni mesajı yüksek sesle okumuştu arkadaşlarına.
173246
Yoongi seni seçiyorum ve sana olan sorum yada görevim şudur
Kolyenin içinde sakladığın flash belleği arkadaşlarına açıkla
Yoongi kendisine gelen mesajı sesli okuduğunda derin bir nefes vermişti çünkü oyunu bitirecek bilgi ondaydı. Bunca zamandır yaptığı tüm şey Youraya ölmeden önce verdiği sözdü ve şimdi bu sözü bozmanın vakti geldiğini biliyordu.
Yoongi telefonu yere koyarak ellerini tişörtünün içinden hızlıca kolyeyi çıkartırken arkadaşları kolyenin ucundaki nesne ile dumura uğramıştı çünkü kolyenin ucunda küçük bir flash bellek vardı.
"Bu flash bellek Youra'nın ölümünden kalma aslında bunu söylemeyecektim fakat bana gelen soruyla bazı şeyleri açığa kavuşturmanın ve sonlandırmanın vakti geldiğini anladım." Dedi Yoongi
"Bu belleğin içinde Youra intihar etmeden önce bize özel yaptığı intihar notu var bunu sadece Chaeyoung gördü ve zaten o da tesadüf eseri oldu." Herkes bakışlarını Chaeyoung'a çevirince Chaeyoung kafasını mahçup bir şekilde eğdi.
173246
Neden o flash belleği izlemiyorsunuz yada durun sizin için bunu ben yapacağım
Hoseok kendisine gelen mesajı seslice okuduğunda herkesin bakışı duvarlara kaymıştı çünkü bu flashın içinde ki videoyu nasıl oynatılacağını bilmiyordular fakat videonun girişi duvara yansımasıyla yanlış yere baktıklarını anlamışlardı. Yansıma yapan cihaz deponun yüksek tavanında sürekli lamba sandıkları şey çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie To Me ៛ Bangtwice
FanficBir grup genç arkasında bıraktığı enkazın yanına geri dönerek bir oyun oynamak zorunda kalmıştı. Her bir görev bir yalanı açığa çıkartırken her bir ceza içlerinde dizginleyemediği arzuyu ortaya çıkarıyordu. [yetişkin içerik!] BTS & TWİCE 2021©|nnaye...