173246
Partnerin sana oral yapsın Jungkook
Jungkook inlememek için kendini zor tutuyordu hala ereksiyonu sertti ve acıyordu çünkü kucağında iç çamaşırları ile oturan bir Tzuyu vardı. Jungkook kendisine gelen görevi bir an önce okumak için telefonu cebinden çıkartarak mesajı okumaya başlamıştı.
"Ah Aman tanrım..." Jungkook fısıltılar halinde söylenirken bu görevi kucağında oturan kıza yavaşça götürerek tepkisini ölçmeye başlamıştı. Tzuyu kendisine gösterilen görevle beraber tüm vücudunun kasıldığını hissediyordu.
"Jungkook ben bunu yapamam " Tzuyu kalkmak için ayaklandığı sırada Jungkook'un yüzü ister istemez düşmüştü.
"Yani öyle dediğime bakma biliyorsun ikimiz de bakire değiliz fakat ben sex deneyimim boyunca hiç oral yapmadım. O yüzden tam olarak oral ne onu bile eksik biliyorum." Jungkook kucağında oturarak konuşan kızı tüm dikkatiyle dinledikten sonra duydukları karşısında şaşırmıştı.
"Peki öğretmemi ister misin?" Tzuyu kendisine sorulan soru ile bersber kısa süreliğine de olsa kararsızlıkla boğuşmaya başlamıştı fakat altında ki sertliği kendisinin yaptığını bildiği için sevgilisini zor durumda bırakmak da istemiyordu.
O yüzden ani bir karar vererek cevabını söylemişti."Öğret bana Jungkook."
"Diz çök o zaman Tzuyu." dedi Jungkook fısıltılar halinde
Tzuyu vücudunu kaldırıp geriye doğru giderek Jungkook'un üstünden kalktıktan sonra Jungkook'un lafını ikiletmeden aralık olan bacakların arasına çökmüştü.
Jungkook ellerini kızın yanaklarına koyarak yüzünün her tarafını okşamaya başladı.
"Bunu yapmak istediğine emin misin Tzuyu ?"
"Öğret bana Jungkook hemde her şeyi" dedi Tzuyu büyük bir istekle.
Jungkook baş parmağını karşısında diz çökmüş olan kızın dudaklarına bastırarak okşamaya başladıktan sonra yavaşça parmağını kızın dudaklarının arasına göndermişti. Tzuyu ağzına itilen parmakla bir sonra ki emri bekliyordu.
"Em ve dilini kullan" Jungkook'un gözleri karanlığın tonuna geçiş yapmıştı.
Tzuyu oğlanın ona dediklerini yaparak dudaklarını parmağa bastırıp emmiş daha sonra da dilini devreye sokarak hareketlerine devam etmişti. Jungkook parmağına yapılan hareketi izledikçe gözlerini kapatmamak için uğraşıyordu. Jungkook daha fazla dayanamayarak parmağını tamamen Tzuyu'nin ağzına itmişti.
"Güzel, şimdi dişlerini sürt"Tzuyu dişlerini ağzında olan parmağın yüzeyine dokundurarak sürttüğünde Jungkook parmaklarını hızla çıkartarak parmağındaki ıslaklığı Tzuyu dudağına bulaştırmıştı "Güzelim, şimdi öğrendiklerini uygula"
Tzuyu gözlerini Jungkookdan çekerek pantolonuna baktığında ellerini kemere götürüp çözdükten sonra pantolonun düğme ve fermuarını açarak karşısına çıkan siyah boxerla heyecanlandığını hissetmişti.
Tzuyu boxerı aşağı çekerek indirdiğinde karşısında duran tüm çıplaklık nefesinin kesilmesine sebep olmuştu.
Jungkook "Ellerin ile başla ilk" diye konuştuğunda Tzuyu yutkunarak oğlanın iri, büyük ve sert uzvunu eliyle kavrayarak boydan boya okşamaya başlamıştı. Jungkook hırıltı nefeslerinin ardından kendisine verilen zevk sayesinde kafasını geriye atmıştı.
Tzuyu, oğlanın son kez sert uzvunu okşadığında aklında ki soruyu sormuştu. "Doğru mu yapıyorum Jungkook ?""Daha sıkı kavra ah.." Jungkook'un iniltileri odayı doldururken hiç beklemedikleri bir şey gerçekleşti odalarının kapısı büyük bir şiddetle çalındı.
Ben duygusal bir kuş oldum şuan çünkü bir sonra ki final 🤧🤧
🐣🐤🐥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie To Me ៛ Bangtwice
FanfictionBir grup genç arkasında bıraktığı enkazın yanına geri dönerek bir oyun oynamak zorunda kalmıştı. Her bir görev bir yalanı açığa çıkartırken her bir ceza içlerinde dizginleyemediği arzuyu ortaya çıkarıyordu. [yetişkin içerik!] BTS & TWİCE 2021©|nnaye...