[Ağustos 2011'de]
Çinli bir turist Seoul'e tatil için geldi. Çünkü o Super Junior hayranıydı, Super Junior üyelerinden birini görmek umuduyla SM binasının önüne geldi. Sonra stajyer olduklarını düşündükleri iki çocukla karşılaşdı. Biri fazlasıyla uzundu diğeri ise kısa ve sevimliydi. Bardaktan dondurma yiyorlardı. 'Tadı nasıl?' kısa olan sordu ardından uzun olan cevapladı. 'Lezzetli' Kısa olan uzunun elindeki kabı aldı ve kendi içti. Uzun olan güldü. 'Yah, neden benimkini içiyorsun?' Daha sonra o da kısa olanınkini aldı ve içti. İkisi de beraber güldüler ve uzun olan kolunu kısa olana sardı. Bir kaç ay sonra turist onların yeni çıkan grup EXO'dan Baekhyun ( kısa olan ) ve Chanyeol (uzun olan) olduğunu buldu.
[6 Mayıs 2012]
Baekhyun: Bir adım aşağı in lütfen ( Boy farkından dolayı )
Chanyeol: -Bir adım iner- "Pekala öncelikle Baekhyun benim oda arkadaşım...Birbirimizi sevdiğimiz bir ilişki içindeyiz"
Burada Baekhyun'un gözleri büyüyor ve fanlara dönüyor. Kafasını olumsuz anlamda sallayarak söylüyor. "Bu öyle değil, gerçekten"
Chanyeol: "Baekhyun-ah, ben gerçekten doğum gününü kutlarım.Aslında gün boyunca bunu söyledim ama bir kez daha seni kutlarım. Hadi sevelim!" Baekhyun'a sarılır.
[10asia]
Baekhyun gruba en son katılan kişiydi. " İlk yakınlaştığım kişi benimle aynı yaşta olan Chanyeol'du. Çünkü evimiz aynı yöndeydi, pratiklerden sonra eve beraber dönüyorduk bu da konuşmamız için bize fazlasıyla zaman veriyordu. Bu bizi arkadaşa çevirdi"
[Bir fan Baekhyun'a soruyor. 'Kore'nin en yakışıklı erkeği kim?' 1- Wonbin 2 -Chanyeol ve Baekhyun 2'yi işaretliyor.] - (Resmi medyada)
[L.A Fan Account]
Baekhyun kaybolduğunda Chanyeol'u arıyordu. Devamlı 'Chanyeol Odissoo (Neredesin) ' diyordu. Bu sırada Chanyeol da onu arıyordu.
[ Baekhyun gece tuvalete giderken Chanyeol'u gözleri açık bir şekilde uyurken görünce elleriyle onun gözlerini kapatmış ]