#EXO-K üyeleri iyi içici değillermiş ama Baekhyun bu konuda gayet iyiymiş.
#Stajyerlik günlerinde provaya en geç gelen Chanyeol'muş fakat en erken ayrılanda oymuş.
#Ilk fan meetinglerinde birinde bir fan gerçekten kısa bir etek giymiş, Chanyeol da onu azarlamış ve bir sonraki meetinde o fan uygun bir elbise giyince Chanyeol onu övmüş.
#Suho gerçek hayatta resimler ve TV ekranında olduğunundan daha eşsiz görünürmüş.
#Suho stajerken diğer grupların SM binasının önünde bekleyen fanlarına karşı çok iyiymiş. Hayranlar çok uzun bir süre kapıda beklediklerinde onlara evlere gitmelerini hatırlatır ve onlarla sohbet edermiş. Fanlara çok geç saatlere kadar burada beklememelerini söylermiş. Fanlar bu yüzden onu her zaman iyi ve gülümseyen biri olarak hatırlıyormuş.
#Auho stajerlik günlerinde hayranların verdiği sweetshirtleri devamlı giyermiş.
#Bütün EXO-K üyeleri ketçabı severmiş. Söylentiye göre sosisli için deliye dönerlermiş.
#EXO-K üyeleri sıkça kendi isimlerini internette aratırmış çünkü fanların onlar hakkında ne düşündüklerini merak ediyorlarmış. Özellikle Suho, Chanyeol ve Baekhyun.
#Çıkışlarından sonra EXO-M'i havalanında sadece 20 kişi bekliyormuş. Ve hayranlar onları devamlı takip ediyorlarmış. Onlardan biri yürümeye başlayan birine çarpınca Lay endişeyle ona dönmüş ve kıza dikkatli olmasını söylemiş.
#SM'in binasının yakınlarındaki bir restoranda bir fan Lay'a benzeyen birini fark etmiş ama bu çocuk koreceyi çok akıcı konuşuyormuş bu yüzden şüphelenmiş. Tereddütle ona yaklaşmış ve ona EXO-M'den Lay olup olayamayacağını sormuş.Lay hamurgerini yemeye devam ederken ona bakmış ve menajer kız imza istediğinde onu özür dileyerek reddetmiş. Menajerden sonra Lay yemeğini bitirdiğinde kız hızlıca CD'yi çıkarmış ve aynı yere gelerek Lay'den tekrar imza istemiş. Ama o gitmeden Lay onun masanına gelmiş ve gülümseyerek imza vermiş. Ardından kız için taksi çağırmış.
#EXO-K'in hi-touch etkinliğinde ( el sıkışma - sarılma tarzı şeyler yapılıyor ) bir fan Chanyeol'la el çakışmak için oldukça utangaç ve kararsız görünüyormuş. Chanyeol onun bileğini yakalamış ve kafasını eğmiş. Böylece göz göze gelmişler. Onunla el çakışıp sevimli bir tonda 'Bye' demiş.
#Bir Çinli sasaeng Xiumin Luhan'ın yanında otururken onun yanına gitmiş. Luhan'ın onları dinlemediğini düşünmüş ve ona cinsel içerikli onun cinsel hayatıyla ilgili aşağılayıcı şeyler söylemiş. Xiumin'in çincesi iyi olmadığı için kızın ne dediğini anlamamış ama Luhan duymuş. Oldukça sinirlenmiş ve Xiumin'i bileğinden sürükleyerek uzağa götürmüş. ( Bu konu hakkında bir şey söylemek istiyorum. Facede gördüm ki bazıları bizim onları birbirleriyle eşlerken böyle şeyler yaptığımızı düşünüyor ve EXO üyelerinin bundan tiksindiğini söylüyor. Bana sorarsanız tiksinmiyorlar, hatta gülüp geçiyorlardır diye tahmin ediyorum. Burada Luhan'ın bu kadar sinirlenmesinin nedeni sözlerle Xiumin'i aşağılaması. Bunu göz önünde bulunduralım lütfen )
#Birçok insan Chanyeol'un isminin "찬열" yerine "차녈" olduğunu zannediyormuş. Bu kulağa 'Chanyeol' yerine 'Chanurl' gibi geliyor. (Aslında çevirdiğim için bozmayayım dedim ama aslında çok benziyorlar. Heceleme şekilleri farklı. Biri Chan Yeol ken diğeri Cha Nyeol. ) Chanyeol'un ismini doğru olarak bilmeyen tek bir kişi varmış. Bu yüzden Chanyeol stajerken sahip olduğu küçük fan topluluğundan bir kız ona seslenmiş. 'Oppa,bu kız senin adının garip olduğunu söylüyor' Stajyer kız ondan uzaktaymış bu yüzden utanmış ve ağzını kapatmış. Chanyeol ona ismini vurgulayarak söyleyince kız mırıldanmış. 'Chan Yeol oppa' Ardından Chanyeol gülmeye başlamış çünkü kızın sesi sert ve tuhafmış. Stajer kız utanmış ve SM binasına doğru koşmuş. Chanyeol arkasından özür dileyen bakışlarla bakmış.
#Stajerlik zamanlarından Sehun'un sevgilisi kavgacı olan hoşlandığı bir kız varmış. Kızın sevgilisi Sehun'un ondan hoşlandığını öğrendiğinde onu internetten mesajla lanetlemiş (beddua etmiş gibi bir şey) Sehun korkmuş ve Chanyeol'u da chate katmış. Kızın sevgilisinin adında da 'Chan' geçiyormuş. Sevgilisi 'Bu siktiğimin çocuğu da kim?' şeklindeymiş. Chanyeol 'Hadi ama böyle olmayalım. İkimizde Chanlarız.' demiş. Kızın sevgilisi Chanyeol'a sövmeye başlayınca Chanyeol korkmuş ve ondan özür dileyip chatden ayrılmış.