#151# Sehun Chanyeol'un sesini nasıl taklit edebileceğini biliyormuş.
#152# Lay üzgün olduğunda gözlerini kapar ve konuşmazmış.
#153# Chanyeol kalın sesiyle kadınların kalbini çalabileceğini düşünüyormuş.
#154# Chanyeol köpekleri hem seviyor hem de nefret ediyormuş.
#155# Söylediklerine göre Chanyeol'un sahne adı 'Uto' olabilirmiş.
#156# Baekhyun stajyerlik döneminde Tao'nun onun peşinden ayrılmadığını söylemiş.
#157# EXO-M üyelerinden biri Luhan'ın rubik küpünün üstüne oturmuş ve kırmış. Luhan da bunu görünce kendi kendine 'Luhan sen erkeksin' demeye başlamış. (Herhalde kendini sakinleştirmek için )
#158# Kris matematikde oldukça iyi ama biyoloji ve tarihte kötüymüş.
#159# Korede Luhan ve Sehun sayesinde popüler olan 3 tane Bubble Tea dükkanı varmış.
#160# Baekhyun kısa olmanın iyi olduğunu söylemiş çünkü ne giyersen giy kızlar seni 'tatlı' olarak çağırırmış.
#161# Kris ve Chanyeol temizlikten en çok hoşlanmayanlarmış.
#162# Chen Sehun'un saçlarının papağana benzediğini söylemiş.
#163# Luhan, Lay ve Tao sıklıkla Ace'le konuşurlarmış. ( Kris'in oyuncak peluşu ) Kris gelip sert bir şekilde 'Oğluma kötü şeyler söylemeyin' dermiş.
#164# Sehun üyelerin isimlerini garip takma isimlerle telefonuna kaydedermiş. Hatta bir keresinde Chanyeol ona bunu değiştirmesi için yalvarmış.
#165# Baekhyun naneli çikolatadan hoşlanmazmış çünkü yerken çikolatalı diş macunu yiyor gibi hissedermiş.
#166# Lay bütün çoraplarının beyaz olduğunu söylemiş.
#167# Xiumin Tao'dan korkmuyormuş ama onun wushu hareketlerinden gerçekten korkuyormuş.
#168# Sehun kahveden hoşlanmaz hatta nefret edermiş. O bubble tea'yi tercih ediyormuş.
#169# Kai Chanyeol'la yürümeyi sevmiyormuş çünkü Chanyeol yürürken arkasındaki kişiye çarparmış.
#170# Tao en çok anti fana sahip olan üyeymiş.