#EXO 12 kişi olarak ilk kez performans sergilediklerinde Sehun ve Luhan aynı yatak odasında kalmışlar.
#Kai her zaman Sehun'un fanlar tarafından 'Luhan' adını duyduğunda hızlı tepki vermesine gülüyormuş.
#Luhan Çin'den Sehun'a bir beyzbol şapkası almış.
#Bir sasaeng (şirketin ya da yurdun kapısında) Sehun'un Luhan'ı aradığını görmüş.
#Luhan ve Sehun kollarını birbirlerinin omuzlarına koymayı severlermiş.
#Sehun ve Luhan, Baekhyun ve Chanyeol'un aksine gerçekten kavga etmezler.
#HunHan'a aynı zamanda SeLu, SeHan, HanHun, LuHun da deniyor.
#Sehun'a göre Luhan EXO'da en sevdiği üye çünkü stajerlik günlerinde onu bolca korumuş ve dikkat etmiş.
#Sehun Luhan'ı kontrol altında tutmayı seviyormuş ve Luhan Sehun ne derse yapıyormuş.
#Luhan'a göre Sehun küçük bir kardeş gibiymiş. Sehun dağınık ve yaramaz olmasına rağmen Luhan bunu seviyormuş.
#LosAngeles'deyken Sehun arabadan inmeden önce Luhan'ın saçını bağlamış.
#Sehun Luhan'a aegyo yapmayı öğretiyormuş.
#Luhan Sehun üzgün olduğunda onun saçını karıştırmayı severmiş.
#HunHan'ın en büyük hobisi selca çekmek.
#HunHan EXO'daki bir numaralı çift ve Kai, Baekhyun, Chanyeol onları shipliyor.
#Luhan ve Sehun ayrılacakları zamanlar birbirlerine kıyafetlerini bırakırlarmış böylece birbirlerini özlediklerinde kıyafetler özlemlerini kısmen de olsa azaltırmış.
#Sehun Luhan'a yalan söyleyemezmiş. Luhan da öyle. Ama EXO-K'e göre Sehun sıklıkla yalan söylermiş. (Valla troller dadfasga)
#HunHan çiftinin üçüncü kişileri, Kai, Xiumin ve Lay.