#771# Kris söz yazmayı severmiş.
#772# Herkes Kris'i sever çünkü Kris onlarla çokca ilgilenir ve hasta olduklarında onların iyileştirmek için her şeyi yapar.
#773# Kris Luhan'ın 'Küçük Tatlı Prens' olduğunu söylemiş çünkü Luhan tatlı, havalı ve erkeksiymiş.
#774# Kris normalde EXO-K'de olacakmış ama SM Çin'de bulunan büyük müzik piyasası yüzünden onun M'de olmasına karar vermiş.
#775# Uçaktan indiklerinde Luhan kusabilirsin diye verilen poşet/çantalardan taşıyormuş ve Kris'in üstüne kusuyormuş gibi yapmış.
#776# Kai insanların omuzlarını sıvazlamayı severmiş.
#777# Baekhyun'un kişiliği Tao'ya benzermiş. Dışarıdan sert görünmesine rağmen içeride çok duygusal biriymiş. (Gerçekten de umursamaz gibi görünmesine rağmen ne kadar hassas olduğunu biliyoruz. Skandal çıktıktan sonra ancak comeback zamanı İG'ye geri dönmesi. Uzun bir süre gülümseyememesi...)
#778# "Bana göre Xiumin hem çok akıllı hem de mütevazi." -SM Çalışanı
#779# Üyelerin Kris ve Sehun'u birbirlerine çok benzettikleri bir dönem varmış.
#780# "Chen çalışkan biri, eğer ona zaman verirsen onun çekiciliklerini görebilirsin" -SM Çalışanı
#781# Kris ve Luhan iyi huylularmış.
#782# Tao Kris'e güvenmiyormuş, herkesle yakın olmak istiyormuş. Eğer senin ondan hoşlanmadığını bilirse otomatikman gidermiş.
#783# "Kai bazen kontrolünü kaybediyor ama bu onun çekiciliği" -SM Çalışanı
#784# Chen, Kris ve Lay genellikle oyunlarda kaybederlermiş.
#785# "HunHan çifti üyeler arasında gerçekten bir şaka konusu çünkü o ikisi gerçekte çok yakınlar" -SM Çalışanı
Ç/N: BİTTİ.... Bunları paylaşan en son bunu 10 Mayıs 2014'de paylaşmış yani yenisini paylaşacağını sanmıyorum. Bundan sonra couple facts, sasaeng accounts ve üyelerin özel facts'lerini çevireceğim. Ayrıca Plan:404 Not Found'a yarın yeni bölüm gelecek. Geciktiği için üzgünüm...