#D.O: Kai benim dongsaengim ama o benden daha seksi ve ateşli.
#D.O gizli oylamada artist gibi görünen ve yakışıklı olan kişi olarak Kai'ye oy vermiştir. Diğer üyelerin hepsi ise kendine oy verdi. (Shindong Kiss The Radio'da youtubedan bulabilirsiniz)
# Kai çıplak uyumayı seviyor ve odasını D.O'yla paylaşıyor. (Hatırlatırım Kyungsoo da boxerla uyuyor)
#Kai'nin Kyungsoo'nun boynuna masaj yapma gibi bir alışkanlığı var.
#Kai ve Kyungsoo stajerlik günlerinde beraber pororo izliyorlarmış.
#Kyungsoo'ya göre Kai genç olmasına rağmen öfkesini iyi kontrol edermiş.
#İmza günü sırasında bir fan Kyungsoo'ya Kai hakkında ne düşündüğünü sormuş ve Kyungsoo onun kolay anlaşabileceğiniz biri olduğunu söylemiş.
#Kai ve Kyungsoo odalarını düzenli olarak temizlerlermiş. Kyungsoo temizlik yaparken Kai çöpleri toplarmış.
#Kai çok yermiş bu yüzden Kyungsoo'nun çantasında onun için hep yiyecek olurmuş.
#İkisi de seksi dudaklara sahipler.
#EXO Showcaseinde Kai yaralandığında fanlar Kyungsoo'nun ona yardım ettiğini görmüş.
#Kyungsoo'nun Kai'ye vurma alışkanlığı var.
#Naver aramalarında en popüler çift onlar.
#Fanlar tarafından hep beraber yakalanıyorlar.
#[SBS News İnterview] " O benim dongsaengim olsa da onu gördüğümde o gerçekten seksi ve yakışıklı. Bir kere sahnedeyken ona bakarken düşmüştüm. Onun ifadesi diğer stajerlerden farklıydı. Hareketleri yapamadığım için ondan yardım istediğimde bana bir kere bile kızmadan öğretmişti.
-D.O
#Kai'nin ikinci teaserının altına biri 'Kyungsoo kim?' yazmış ve bir kız 'Kai'nin sevgilisi' diye cevap vermiş. O cevap 200 beğeni almış.
#Bir imza gününde ilk pozisyonları Baekhyun, Kyungsoo, Chanyeol, Kai'ymiş. Ama sonra Chanyeol Baekhyun'un Kyungsoo da Kai'nin yanına geçmiş.
#Baekhyun ve Chanyeol kavga ettiklerinde KaiSoo ikilisi en çok zararı görürmüş çünkü onları sakinleştirmeye çalışırlarmış.
#KaiSoo sıklıkla aynı yatakta uyurmuş.
#Kai ne yaparsa yapsın Kyungsoo onun yakışıklı göründüğünü düşünürmüş.