Selaaam, yine herkesin izlemeyeceğim deyip yeni bölümü manyak gibi beklediği dizi hakkında konuşalım hdjsjlks. Ama daha başından belliydi, Baekhyun oynayacak, Chanyeol oynayacak, Sehun oynayacak ve Kyungsoo oynayacak bir de izlenmeyecek öyle mi? Kıçım anlat hdjjslks. Neyse açıkçası ben diziyi gerçekten seviyorum. İtiraf edeyim daha iyi bir senaryo olabilirdi, kızın devamlı kızarması komik ama sinir bozucu. Ama kardeşi favorim. Bence dizide gerçekten destekleyebileceğimiz iki couple var. Biri BaekHun diğeri de Sehun ve Yoonhee'nin kardeşi hdjksjs.
Dizi garip bir şekilde ilgi çekici. Aslında neler olacağını gayet iyi bilebiliyoruz. Daha dizinin başından Chanyeol'un kızı önceden tanıdığı belliydi ama olsun ya gdhshjs. Neyse asıl merak ettiğim sizin ne düşündüğünüz.
Öncelikle ilk sorum oyunculuklarının nasıl olduğu. Kişisel olarak söyleyebilirim ki Sehun beklenmedik bir şekilde çok iyi. Bir de Baekhyun yurtta ne yapıyorsak Sehun'la onu yapıyoruz dedi ya ghjdj. Demek ki bunlar yurtta birbirlerinin üstüne çıkıyor. İvit doğrusu bu.
Ve bilmiyorum Chanyeol'a soğuk karakterini yakıştıran tek ben miyim ama gerçekten uyuyor onun havasına bence. Kyungsoo'ya da rolü çok uyuyor. Herneyse siz ne düşünüyorsunuz?