"Megteszel mindent, hogy elüldözz. Hogy miért maradok mégis? Mert mindennek ellenére segíteni akarok neked, hogy valóra válhasson az álmod."
"Elgyengülök tőled és ez sebezhetővé tesz. Eddig nem volt mit veszítenem. Most már van. Ezért kellene elmenned, de te mégis maradsz."
"Hittem benne, hogy jelentek számodra valamit, azonban rájöttem, hogy hamis ábrándokba ringatom magam. Sosem fogsz úgy rám nézni, mint arra a lányra. El kell fogadnom, hogy sosem voltál igazán az enyém."
"Tudom, mennyire utálsz most, amiért ebbe a helyzetbe kényszerítelek, de fel kell nőnöd végre. Ideje megtalálnod a helyed a világban. Hidd el, egy napon még hálás leszel nekem ezért."
"Nem hiszel nekem és meg is értelek. Életem leggázabb csajozós szövegét nyomtam le neked. Ennek ellenére bízhatsz bennem, amikor azt mondom, az a bolond odavan érted."
"Ha jót akarsz magadnak, vagy elfelejted őt, vagy megtanulsz végre férfiként viselkedni, másképp biztosan beverem a képed. Nem azért küzdöttünk érte annyit, hogy most tönkretegyél mindent."
"Te vagy az egyetlen, aki tudja és megérti, min megyek keresztül. Mindketten rengeteget veszítettünk, ezért olyan erős a kapocs köztünk. Nem lehetek elég hálás neked. Benned igazi barátra leltem."
"Csodálatos srác. Tudom. Egyszerűen csak sokszor még ő, maga sincs tisztában az érzéseivel, annyira hajtja a vágy, hogy bizonyítson. Főleg az apjának, aki nem teszi egyszerűvé neki. De azok alapján, amit meséltél, szerintem igenis odáig van érted."
A történetben szerepet kaphatnak még más, Formula 1-ben szereplő pilóták, csapatok tagjai, dolgozói és azok közeli hozzátartozói, illetve egyéb, a sportban dolgozó személyek. Emellett számos válogatott sportoló, többségében a riói olimpia résztvevői, és azok edzői stábja. A történet a Formula 1 2019-es idénye alatt játszódik, a világ minden pontján. Az eredmények nagyrészt tükrözik a valós eseményeket, ahogy az akkori pilótafelállás is.
أنت تقرأ
Törékeny [Max Verstappen ff.]
أدب الهواة„Mert törékenyek az álmok. Törékeny az élet." Senki sem mondta, hogy könnyű megvalósítani az álmokat. Mert ez egy olyan út, amit egyedül kell végig járnunk és tele van buktatókkal. Még az is előfordulhat, hogy az álmok idő előtt érnek véget. Hiszen...