MERHABA ÇOK SINAVIM VE BİR AY SONRA TEOG SINAVIM VAR BU YÜZDEN BÖLÜM ARASI SÜRELER UZAYACAK..
MULTİMEDİA: DÜNYA VE MİRAÇ
BÖLÜM ŞARKISI: MASSİVE INC. -People are People ( acoustic)
Uyandığımda hayatımda hiç hissetmediğim kadar yorgun hissediyordum.
Çünkü hayatımda ilk defa uyku dışında bir şeyleri düşünerek uyudum.
Saçımı örmüştüm ve güzel bir dalga oluşmuştu çünkü bugün parti var.
Tabii ki okul forması giydim ama yanıma dün yaptığımız alışverişteki kıyafetleri,ayakkabıyı ve Gamzeden aldığım çantayı aldım.
Çıkışta direkt Miraçlara gideceğiz yani ben gideceğim çünkü benden yardım istedi.
Gün boyu akşamı bekledim ama gelmedi,gelemedi.
Neyse sonunda okul cıkışı olduğunda Miraç arabasıyla dışarıda bekliyordu.
Bindim ve son hızla evine gitmeye başladık evi dubleksti eve girince evin Miraç gibi koktuğunu fark ettim ve kokunun güzelliğiyke kendim geçtim.
Gerçekten kendimden geçtim çünkü kapının önünde öylece duruyordum sonra Miracın el kol hareketleriyle bana seslendiğini gördüm ve uzun süreli bir gülme krizine girdik.
Evde bir sürü kurabiye pasta ve gerçekten aşırıya kaçacak şekilde içecek vardı.
Miraça anlamaz bakışlarla baktım bu evde hiçbir şeyde yardıma ihtiyaç yoktu ki.
Sırıtık bakışıyla bana bakınca aslında eve değilde Miraca yardımcı olacağımı anladım
Miraç çoktan kıyafetlerini seçmem için aşağı getirmişti.
Bir kot üstüne beyaz gömlek ve üstüne lacivert bir keten ceket seçtim o hazırlanırken ben de giyinmek için yukarı çıktım. Üstüme siyah dar bir elbise ve üstüne ince koyu mor bir gömlek giydim , Gamzeden aldığım çantaya ağrı kesici telefonumu filan koydum , ayağıma bağlı koyu mor bir ayakkabı giydim ve mor rujumla tamamladım saçlarımı da köpükle düzelttikten sonnra hazırdım. Aşşağı inince Miraç hazır bekliyordu çok yakışıklı olmuştu kahretsin.
Bana hayran hayran baktı. Ben de ona gülümseyerek baktım, bana doğru yaklaştı ve neredeyse burunlarımız çarpacaktı .Fısıltıyla çok güzelsin dedi gergin bir şekilde tebessüm ettim ve o anda ona sarılmak geldi içimden çünkü şu anda etrafımda bana en çok değer veren kişi olduğunu düşündüm ve ona sarıldım o da biraz hayal kırıklığına uğramış bir gülümsemeyle bana sarıldı.
Sonra filmlerdeki tam biz öpüşecekken çalması gereken kapı daha yeni çaldı.
Kapıyı açtığımda Ege'nin geldiğini gördüm ve gülümseyen yüzüm bir anda durgunlaştı Ege daha çok gülümsemeye başladı hatta sırıttı. sonra Miraçın sesiyle içeri girdik.
Onlar sohbete daldılar bende gidip etrafı son kez kontrol ettim sonra mutfaktan salonu ayıran tezgahın arkasından Ege ve Miraçı izledim. Miraç bebek gibiydi tenini yumuşaklığı buradan bile anlaşılıyordu ama Ege sertti canımı her an acıtabilirmiş gibi duruyordu. Daha fazla dayanamayıp yanlarına gittim ve müzikleri ayarladık. Saat ilerledikçe içerisi kalabalıklaşıyordu ve parti başlamıştı Egenin eli Rüyanın belinde derin gözleri bendeydi. Benimse yanımda Miraç aklımda Ege vardı
İlerleyen saatlerde içerisi tıklım tıklım olmuştu. Ben de yavaş yavaş eğlenmeye başlamıştım. Herkes aşırı eğleniyordu ama ben yeni eğlenmeye başlamıştım ''Ne yazık ki'' Etrafıma baktım, Miraç, Rüya ve Gamze birlikte koyu bir muhabbetteydiler, Ege tek başına bir şeyler içiyordu, okuldan bir kaç kız koltuklarda...
Bir dakika bir dakika Egeyi tek başına yakalamışken konuşmamak olmazdı tabi. Yanına gittim ve hiç birşey demeden " Şaka mısın sen " diye bağırdım. Çarpık bir gülümseme attı ve kafasını çevirdi. Tabii ki bu beni daha çok sinirlendirmekten başka bir işe yaramadı. Çenesinden tutup hızla kendime çevirdim sinirle bana döndü ve "ne yapıyorsun be" diye bağırdı.Hatta yakınlardaki bir kaç kişi arkasını dönüp baktı.Şaşırdım çünkü böyle bir tepki beklemiyordum, havada kalan elimi ittirdi ve kalabalığa dalıp kayboldu.
Arkamı döndüğüm anda gözlerim Miraçın gözleriyle buluştu . Bir açıklama bekler gibi bakıyordu. Kafasıyla yukarıyı işaret etti ve önden gitti yukarı gittiğimde terasın kapısında bekliyordu terasa girdik ve kapıyı kapattı. Gerildiğim de yaptığım gibi elim enseme gitti.Miraç cümlesine seni seviyorum diye başladı. ben hayatımda hiç böyle hissetmedim ve bunu seviyorum dedi ağzını kapattım ve daha çok konuşacakmışsın gibi hissediyorum dedim sonra da biraz bekleyip "çıkma teklifin " diye söze girdim gözleri büyüdü ve bana karanlığın içinden parlayarak baktı. "Kabul" dedim ben şartları sıralarken o beni kucaklamıştı bile benim ayaklarım yer küreye basınca Miracın arkasındaki iki yeşil harikayı gördüm ve dondum Ege sigarasını söndürdü ve dumanını gözlerini benden ayırmadan üfledi. Ayak sesleriyle arkasına dönen Miraçta galiba sinir oldu Ege kapıyı hızlıca çekip çıktı ve bizde bir süre sonra aşşağı indik.
Gözlerimle etrafı taradım ama Ege yi bulamadım niye arıyosam. Rüya da görünürlerde yoktu. Her yere baktıktan sonra tuvalette bulduğum Rüya ağlıyordu Egeyle ayrılmışlar daha 1 hafta olmadı be neyin ağlaması bu?
Bence aşırı sarhoşluk ağlaması da neyse.
Annem ve Babam saat 12 de Gamzelere geçeceğimizi ve orda kalacağımızı sanıyordu ama biz insanlar gidene kadar beklemiştik saat üç buçuktu sadece beşimiz kalmıştık.
Etrafı toplarken Rüya ayakta bile duramazken çöp toplamaya çalışıyordu, aynı zamanda Ege ye nefret dolu mesajlarını iletiyordu Egeyse umursamıyordu. Artık işimiz bittiğinde ben yukarı çıktım ve eşyalarımızı aldım tam merdivenlerden inecekken bir çığlık duydum ve hızlıca çığlığın geldiği yere koştum mutfakta Rüya yerde yatmış tavana anlamsız anlamsız bakıyordu elinde küçük bir poşet ve ağzının kenarında köpük vardı.
Miraç tezgaha dayanmış şaşkın şaşkın bakıyordu,Ege anlamsız bakışlarla Gamzeye bakıyordu Gamze titreyerek Rüyanın yanına çökmüş vaziyette duruyordu bende girişte elimdeki çantalarla birlikte korku dolu bakışlarla bakıyordum.
Ege , Rüyanın yanına eğildi ve nabzına baktı soğukkanlılığını koruyarak "Ölmüş." dedi. ve tam o sırada bir cam kırılmısıyla hepimiz arkaya döndük tanımadığım bir çocuk koltuğa tutunmuş dehşetle bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELKİLER BİTİNCE
Teen FictionBazen kelimeler ne mutluluğunu anlatır ne mutsuzluğunu.. Bir bahane bulmak için parçalarsın kendini.. O zaman, işte tam o zaman, kalmamıştır hiç belki hayatında...