Selambölümü kaydetmeden çıktığım için bölüm tamamen silindi ve bende yenisini yazdım bu yüzden biraz geç kaldı ve biraz değişiklik oldu amayinede beğeneceğinizi umuyorumyani umarım beğenirsiniz
MULTİMEDİA:Gamze
Sabah her zaman ki gibi tuvalete, tuvaletten mutfağa dönüşte ise tersten sürme yöntemi denedim ama annem gömleğim kırışacağı için zorla beni yerden kaldırdı, aynı yatağımdan kaldırdı gibi aynı zamanda bu kadar erken kalkmak işkence değil de ne?
Okula geldiğim zaman sıramı gömülüp sevgili sevgili sevgili sıra arkadaşımın gelmesini bekledim gelmeyince bir daha hiç gelmeyeceğine dair umut ettim.
Ama geldi, ne yazık ki !
Neyse birkaç güne yanımdan o da kalkar çünkü sınıfa her yeni gelen kız önce tek boş yer benim yanımda olduğu için benim yanıma oturdu ama daha sonra arkasına bakmadan kaçtı...
Ve bu beni mutlu ediyor en azından onlardan farklı olduğunu gösteriyor buda onları sevmemem için hatta ve hatta nefret etmem için çok çok çok büyük bir neden yani bence,
yeni gelen kızdan yani Gamzeden şimdilik nefret etmiyorum çünkü çok bile dayandı bana beni uyurken gördükten sonra sevebilen bir annem var birde Rüya ama artık Gamzede şanssızlığa adım attı ve çatal bıçak seti de kazanmadı ne yazık (!)
Evet çok çok çok sevgili sınıf arkadaşım sınıfa adımını attı ve bir günümü daha mahvetmek için hazırlanıyor gibi görünüyor palyaço gibi bir merkezi var ama bir şekilde güzel olmuş zaten güzellik bende yok allah biliyor ki vermiyor güzel olsam okuldaki tüm çocukları ayni anda idare etmeye filan calisirdim herhalde.
Matematikçimiz her zaman ki gibi zil çaldıktan 30 saniye 1 saniye geçirmeyen sınıfın ortasına dikildi ve merak ettiğim şey bu kadın yıllarca öğretmen ve içindeki ders sevgisi bir gram azalmadı ben hergün hergün hergün sınıfa gelip zil çaldığı anda ders anlatmaya başlamasını anlamıyorum daha doğrusu anlayamıyorum muhtemelen insan beyni buna yetmez .
İnsan ilk ders bari uyumamıza izin verir . tabi her an dört gözle bize bakıyor bir soru sorsalar ne cevap versem diye bekliyor ...
Neyse derse atlattıktan sonra 20 dakikalık teneffüste gönül rahatlığıyla çıkabilirim kantinden bir neskahve çok iyi gelecek.(umarım)
1 neskahve bile uykumu açmaya etmemesine rağmen yılmayıp okulda boş boş dolanmak yerine sınıfa gittim.
Gamze hala sınıfta sıramda oturuyordu.
Her ne kadar saçından tutup kaldırmak istesem de yapmadım gidip yanına oturdum biraz sohbet etmeye başladık garip iyi kız bence şuan bunu dediğime inanamıyorum ama gerçekten iyi kız bir ara buluşup birşeyler yapmaya karar verdik hatta, ben ve sosyal inanabiliyor musun hayır neyse arada lazım böyle şeyler ayrıca kuzeninin arkadaşlarından bir tanesini benim için ayarlayacağız ve bu nedenle bu kızı daha çok sevmemi sağladı sağlıyor sağlayacak
eve gittiğimde epey geç olmuştu biraz tumblr da gezinip müzik dinledim ama yemek kokuları gelmeye başlayınca annemin bağırışlarına dayanamayıp yardıma gittim ve yemekte her zaman ki gibi saçma sapan dersler geleceğim filan konuşulunca yine odama kitap okuyorum
bir süre sonra yatağıma gömüldüm ve sabaha kadar hiç uyanmadan uyunacak deliksiz bir uyku için kendimi yorganın içine emanet ettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELKİLER BİTİNCE
Teen FictionBazen kelimeler ne mutluluğunu anlatır ne mutsuzluğunu.. Bir bahane bulmak için parçalarsın kendini.. O zaman, işte tam o zaman, kalmamıştır hiç belki hayatında...