HEY YENİ BÖLÜM DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM..)
MULTİMEDYA:EGE
BÖLÜM ŞARKISI: Mazhar Alanson-Ah bu benÇığlıkk,bir daha çığlık...
Berbat bir gün daha ,ne olurdu okumayıp ev kızı olsam zamanla ev kadınlığına terfi ederdim gerçi onu da kabul etmiyorum ama olsun.
Bu gün hiç bişey yemek istemiyorum çünkü uyanamadımm.
Sabah sabah çirkin bir şekilde okula kadar gidebildim.
Gerçi ben bu yaşıma kadar çirkin çirkin hayatta kalabilmeyi başarmış biriyim bunu mu beceremiycem. Hiç yani.
Sırama yapıştığımda bir not buldum notta "her zamanki gibi çok güzelsin sadece biraz gülümse" yazıyordu alaycı bir gülümseme attım nota.
Psikolojim o kadar bozuk yani en büyük hobim notlara alaycı gülümseme atmak...
Gamzeye sordum bilmediğini söyledi ben de etrafa bakındım ama uykum olduğumdan pek anlayamadim şahsen.
Hoca geldiği zaman ders Din olduğu için en arkaya geçip uyumayı tercih ettim.
İkinci derste ise telefonumla ugraştım ve en sonunda dayanamayıp Miraca mesaj attım ve notu sordum o da anında itiraf etti bu kadar çabuk beklemiyordum ama yine de iğrenmedim değil cıvık cıvık aşka gelemem ki ben öyle aşk böyle bişey mi ya böyle olmaması gerekiyordu yani hatırladığım kadarıyla öyle değildi.
Ama ben böyle salak salak konuşurken çocuk buluşmayı şılaks diye yapıştırdı valla ne diyim yani artık kabul etmek zorundayım kendim kaşındım ay bide başbaşa diyo Allahım ya
Neyse. Kabul ettim işte netice bu.
Çıkışta eve giderim diye düşünüyordum ama kapıdaki sırıtan kızlardan anladığım kadarıyla Miraç gelmişti.
Yanına gittim ve aşırı bir samimiyetle bana sarıldı, o kadar güzel kokuyodu ki içime biraz fazla çektim ve güldü ama sarılmayı bırakmadı.
Bıraktığımızda nereye gitmek istediğimi sordu ve ben de şüphesiz pizza dedim gülümsedi ve arabasına bindik.
Pizzacının önüne geldiğimizde Miraç arabayı park ederken ben kapının önünde bekledim gelirken baktımda gerçekten çok yakışıklıydı ve ben şu an okul formamla olduğum için fazlasıyla çirkindim.
Bir sürü kızın şuan bana küfür ettiğini hissedebiliyorum.
İçeri girdiğimizde Miracı doğrayan kızlara inat Miracın koluna girdim.
Önce bir şaşırdı ama sonra sırıtarak bana bakmaya başladı ama ben ters bakış atınca gözlerini devirip önüne döndü sonra da ben sırıttım.Bir masaya oturup pizzalarımızı yerken çok fazla konuşmadık ama Miraç evinde olacak bir partiden bahsetti Düşündüm de Gamzeyle tanıştığımdan beri sosyalleştim valla. Evde oturduğum gün çook az neyse son senem benim bu yıl tabi olucak.
Partinin yarın akşam olduğunu duyunca giyecek hiçbirşeyimin olmadığı dank etti.
Hemen Gamzeye mesaj attım ve akşam buluşmaya karar verdik alışverişe çıkmak için.
Ve asıl buluşma amacımıza geldik.
Miraç önce benden çok hoşlandığını söyledi sonra benim ona olan duygularımı sordu ben de hoşlandığımı söyledim ve o da "O zaman artık bana aşık olmanın zamanı geldi." dedi.
Önce cürretkâr bir teklifmiş gibi geldi ama sonradan hoşuma gitti.
Ama tabii ki ondan biraz süre istedim. Beni kırmayıp kabul etti. Ve böylece buluşma amacına ulaşmış oldu biraz daha vakit geçirdikten sonra beni eve bıraktı.Ben de Gamzeyi aradım hemen üstüme bir şeyler geçirdim.
Ve Gamze ,Egeyle birlikte geldi.
Ege bizi AVM ye bıraktı ve gitti.
Gamzeyle her yeri talan ettik ve işe yarar bir şeyler bulduk zaten çok geç olmuştu.Ege geldi ve Gamzeere gittik,çünkü ben çanta bulamamıştım ve Gamzede de tam istedoğim gibi bir çanta vardı o yüzden onlara gittim.
Çantayı alınca fazla oyalanmadık ve Ege beni eve bırakmak için kalktı arabaya bindi bende yanına oturdum evin önüne gelinceye kadar hiç konuşmadık. Ama evin önüne gelince Ege çok ciddi bir şekilde Dünya dedi aslında bu adımı onun ağzından ilk duyuşumdu.
Ona döndüğümde kaşlarını çattı ve "Yakından uzaktan olduğun gibi değilsin." dedi
Şaşırdım ve "Ne gibi" diyip salağa yattım.
Uzaktan çok güzelsin dedi gülümsedim sonra aramızda bir yeşillik belirdi ve büyüdü kocaman bir ağaç oldu oduna dönüştü. "Yakından daha çirkinsin"dedi.Tabii ki suratım düştü.
Tam arkamı döndüm ki yine "Dünya" diye seslendi.
Baktım ve bezmiş bir şekilde "Ne" diye bağırdım ve dudaklarımı dudaklarıyla birleştirdi.Nasıl yapıldığını bilmediğim için kaskatı kesilmiş bir şekilde bitmesini bekledim.
Çekilince şaşkın şaşkın ona baktım
Sırıttı ve gevşek gevşek" İnmeyi düşünmüyormusun?"dedi.Anında toparlanıp indim ve daha şoktan çıkamamışken Rüya kapıyı açmıştı. Hayırdır bakışımı attıktan sonra odama geçtik o heyecanlı heyecanlı bir şeyler anlatırken beynim algılarını kapatıp sadece şaşkınlık duygusuna yönelmişti sonunda eskisine döndüğümde ilk duyduğum şey şu oldu"Bugün Egeyle bir kafede oturduk.
Çok eğlenceliydi ve bana çıkma teklifi etti ben de dayanamayıp anında kabul ettim." oldu.Hop dedim
Kim köpek bu çocuk
HayırdırRüyayı dinlemedim ve gidinceye kadar dayandım ,sonra buz gibi bir duşa girdim ve üstümü giyindiğim gibi yorganın altına saklandım ve düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELKİLER BİTİNCE
Novela JuvenilBazen kelimeler ne mutluluğunu anlatır ne mutsuzluğunu.. Bir bahane bulmak için parçalarsın kendini.. O zaman, işte tam o zaman, kalmamıştır hiç belki hayatında...