×3×

46 6 1
                                    

SELAMM YEPPYENİİ BİR BÖLÜMLE DAHA BURDAYIM UMARIM OKUDUKÇA OKUYASINIZ GELİYODUR ÇÜNKÜ BEN YAZDIKÇA YAZASIM GELİYORR BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE..
Multimedya : Ege
Bölüm şarkısı: Meghan Trainor- Dear Future Husband

Tam beni kaçıranlardan kaçıyordum kii..

Annem olduğunu düşündüğüm bir kadın çığlık çığlığa Dünya diye yırtındı, pardon düşündüğüm değil başka kim  benim adımı böylesine bağırmaktan zevk alabilirdi ki, kadın bana kalpten bağırıyor..

Formamı giyerken çişimi yapmadığım aklıma gelince ağlamamak ve çığlık atmamak için kendimi zor tuttum ama sabırlı bir şekilde tuvalete gidip çişimi yaptıktan sonra tekrar formamı giyerken servisçi geldi

 ve ben küfürler eşliğinde saçımı atkuyruğu yaptım ve sonra botlarımı hızlandırılmış bir biçimde giyerek aşşağı resmen uçarak indim.         

Servisçinin pis bakışları eşliğinde yerime geçerken  güne -9765432 negatiflikle  başlamış oldum.

Damarlarımın içinde kan değil buz olmuş akamayan sıvıyı ısıtmaya çalışırken okula geldik çok çabuk geldik çünkü okulla ev arası yürüyerek yarım saat filan ama ben tabiki o kadar erken kalkıp uykulu uykulu yürürsem okula gitmemden daha kısa bir sürede hastaneye ya da toprağın altına giderim muhtemelen.

Sınıfa gittiğimde Gamze çoktan gelmişti buda extra extra negatiflik demekti.

neyse gittim ve sırama oturma hareketimle gömülme hareketimi aynı anda tamamladım.

ama o bana sürekli seslenerek beni rahatsız etmekten başka bir şey yapmadı ve sonunda ona bakmak zorunda kaldım yarın onlara gitmemi beni kuzeninin en yakışıklı arkadaşlarından biriyle tanıştıracağını söyledi.

Ki bana en yakışıklısı değil sadece yakışıklısı da yeterdi tabiki üstümdeki tüm negatiflik tamamen ortadan kalktı ve okul bitene kadar hatta gün bitene kadar herkese gülümsedim.

Ama bu hayat gülümsememe alışık olmadığı için bir sorun çıkacağıni tahmin etmiştim ne mi oldu?

Annem izin vermedi!

Kendimi yırttım izin alabilmek için sonunda izin aldığımdaysa pozitiflikten gram kalmamıştı.

Neyse uykum geldi zıbarayım bari yarın gözlerim şiş olmasın diye düşündüm.

Koyun sayayım bari, birinci koyun çitten at....

-Sabahın Körü-

Dünya sesiyledünyam başıma yıkıldı asdfghjkl

Ben daha iki dakika önce uyudum yahu ne çabuk sabahın körü oldu??

BELKİLER BİTİNCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin