×4×

43 6 2
                                    

BU KADAR GEÇ KALDIĞI İÇİN ÇOK ÖZÜR DİLERİM UMARIM BEGENİRSİNİZ..

MULTİMEDİA: MİRAÇ BÖLÜM ŞARKISI : Britney Spears-Toxic

Allahım cenettemiyim bem beyaz bir yer burası

Ha tamam sorun yok tavanımmış.

Saat 10 daha hihhh( iç çekiş gibi bişey :)) ben gamzelere kahvaltıya gidecektim üstelik miraç da gelecekti ve daha da üstelik buluşma saat 10 daydı..

ışık hızında duşa girip çıktıktan sonra saat 10.10 du

tamam başarılı 10 dakikada da ne giyeceğimi seçersem tamamdır giyinmek de 5 dakika 11.00 e doğru Gamzelerdeyim

bir saatcikten birşey olmaz zaten -_-

evet şimdi ne giyeceğim ben kot,kazak,postal ? aynen ya bunlar iyidir.

Koşarak Gamzelere geldiğimde soluk soluğa kalmıştım ve sıcaktan kızarmıştım

Gamze de kapıyı açtığında sinirden kızarmıştı

Umursamadan içeri girdim Rüya somurtuyordu, Ege daha çok somurtuyordu ve Miraç da nezaketen gülümsemeye çalışıyordu.

Hiçbirini takmadan boş sandalyeye oturup tabağımı doldurdum ve yeneye basladım hepsi uçan inek görmüş gibi bakıyordu

en sonunda dayanamayıp siz de yesenize dedim, demez olaydım hepsi birden bilip bilmediğim tüm bedduaları üstüme yağdırdılar.

Kısa süreli bir tartışmadan sonra kahvaltıyı topladık ve koltuklara geçtik.

Tabii ki filmlerdeki gibi korku filmi izlerken Mirac a filan sarılmadım.

Guitar Hero oynadık ve ben her zaman ki beceriksizliğimi kanıtlayıp hiçbir şeyi beceremedim ve şarkı söyledim.

Ve ben şarkıları berbat edip duruncaya kadar devam ettik.

Sonra kapattık ve yapacak hiçbir şey bulamadığımız için arkadaşlık klişesi şişe çevirmeceyi oynamaya karar verdik.

Önce Rüya çevirdi Gamze de durdu. Gamze cesareti seçti ve kolalı yoğurt yedi. Sonra Gamze bana sordu cesareti seçtim saçımdan bir tutam kestim,sonra ben Egeye sordum ve o da cesaret dedi kestiğim saçımın birazını yemek zorunda kaldı.
Miraç farklılık yaparak doğruluk dedi ve Ege ona şuan burada kendin hakkında kimsenin bilmediği bir şeyi söyle dedi açıkçası Ege nin oyunlarımıza katılması beni çok şaşırtıyordu...

Derken Miraç Dünyadan baya bir hoşlanıyorum dedi.

Ben şok. Ben iptal. Ben vefat.

Aslında tahmin ediyordum ama bu kadar da açık konuşabileceğini hiç düşünmemiştim.
......
Miraç, Egeye soruyordu intikam zamanı gelmişti.

Ve hayatın şişe cevirmece için yarattığı soruyu sordu

Şu anda buradaki en güzel kız kim sorusuna Ege hiç düşünmeden Rüya dedi.

Utanmamıştı Miraç gibi erkekler gercekten garip -,-

Ama Rüya domatese benziyordu.

Ve ben Rüya ya çıktım yine cesaret dedim demez olaydım sesimin iğrenç olduğunu bile bile bana şarkı söyletti ...

All abaout that bass ;))
Kurtarıcım...

Herkes ağladıktan sonra şarkıyı bitirdim. (Sesim o kadar kötü ki)

Zaten baya zaman geçirmistik ve akşam olmaya başlamıştı

Miraç yine beni bırakmayı teklif etti.

Bu sefer red ettim çünkü çocuk bana benden hoşlandığını söyledikten sonra yine tokat atamazdım...

Zaten Rüyayla gidecektik kısa bir yolculuktan sonra eve gelip koltuğa uzandım cips yiyerek çatıda ki çiçekler diye bir film izledim baya garip ve güzeldi.

Annem yemek hazır olunca sızlanmaya başladı bende sofrayı kurdum.

Yemeği yedikten sonra kitap okudum ve biraz ödevim vardı onu yaptım ve ders çalışırken gelen ölüm uykusu geldi ve kendimi yatağıma gömdüm.


BELKİLER BİTİNCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin