Ama anneee bu yaptığın insanlığa sığarmıı insan öz evladına sabah saat altıda işkence yaparmıı? Yorganı katlayıp beni yataktan atıp yatağımı toplamak nedir temizlik hastası mısın sen kadınn?
Oysaki ben sadece uyumak istemiştim ama annem tam zamanında uyandırmış eğer beş dakika daha geç kalsaydı tuvalete gitmeme gerek kalmazdı
Neyse dağ kaçkını gibi kabarmış saçlarım, pacasinin biri dizine cikmis pijamamla evi anlamsızca turladıktan sonra formami giymeyi akıl edebildim neyse ki formami seviyorum zaten siyah etek ve gömlek kıravat..
Bugün erkenden indim aşağı dakikasında'' kardan kıza ''dönüştüümmm
Çook soğuktu servis gelene kadar uyumayı düşündüm ama servisi beni kaldırmakla uğraşmaz şimdi.
Sonunda servise bindiğim an rahatladım artık soğuk değil.
*****
Neyse ki artık soğuk,nedeni kapının dibine oturmuş olmam ve biri bindiği anda soğuğu iliklerimde hissetmemden olma ihtimali çoook yüksek.Okula geldiğimizde dersin başlamasına neredeyse yarım saat vardı,sınıfa gittim ve Rüyayı bekledim ama hala gelmedi ben de uyumayı düşündüm
Uyumuşum. Uyandığım zaman daha çok uyandırıldığım zaman Rüya hala yoktu ama beni sarışın tanımadığım bi kiz uyandırmıştı kız bana kocaman palyaço ağzıyla gülümsüyordu ama garip şekilde güzeldi (hiç ortak noktamız yok.)
Neden mi garip şekilde çünkü güzellik hayat felsefeme aykırı benim -_-
Uykulu bir şekilde kıza baktığımda yanıma oturmak için beklediğini gördüm sınıfta tek boş yer benim olduğu için de oturmasına izin vermek zorunda kaldım (ZORUNDA.)
Ders din di ben de dinlemedim pek fazla ,uyudum biraz.
Bir süre sonra da kızla muhabbet etmeye başladım adı Gamze baya iyi bir kız ailesi nerede bilmiyorum ama kuzeniyle yaşıyormuş ve o da bu okuldaymış zor olmalı ama başa çikabilmek daha güzel bir duygu olsa gerek.
Rüya da sabahtan beri trip atıyo onu yanıma oturtmayıp Gamze oturttuğum için sanki sultan süleymenım da bi karımı yatağıma alıyorum diğerine zindana kapatıyorum...
Eve giderken biri beni kaçırmadı,biri bana aşkını ilan etmedi ya da tır ezmedi yani her zamanki gibi rutindi.
Eve gittiğimde üstümü değiştirip yemek yedikten sonra bilgisayarın başına geçtim yeni kız yani Gamze anında eklemişti beni facebook dan insanları anlayamıyorum nasıl anında bunu yapabiliyorlar hiiiccc anlayamıyorum
En sonunda iğrenç performans proje arası ödevini bitirdiğim zamanda da annem kendini yirtarak bagirmaya başladı sofraya yardim et diye zorla yaparken doktugum salatayi saklaya saklaya çöpe götürdüğümde herşey tamamdı yemek yedik ben tam odama gidicektim amaaa benim annemden bahsediyoruz burada hic beni rahat birakirmi ben oturursam koltuklar eskir filan mazallah..
Neyse tekrar odama geçtim ve biraz okumaya basladımm ama doğanın kanunu olan kitap okunmaya baslandiginde gelen inme benzeri uyku geldi :D
Bende yattım ve beş dakika sonra dünya ile bağlantım kesildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELKİLER BİTİNCE
Ficção AdolescenteBazen kelimeler ne mutluluğunu anlatır ne mutsuzluğunu.. Bir bahane bulmak için parçalarsın kendini.. O zaman, işte tam o zaman, kalmamıştır hiç belki hayatında...