UZUN BİR SÜREDEN SONRA SİZLER DE BENİ YORUM VE OYLARINIZLA DESTEKLERSENİZ 15 GÜN BOYUNCA YENİ BÖLÜM YAYINLAMAK İSTİYORUM UMARIM DESTEĞİNİZİ GÖREBİLİRİM
MULTİMEDYA: RÜYA
BÖLÜM ŞARKISI: Lorde- RoyalsGözlerimi açtığımda daha doğrusu açmaya zorlandığım da annem bezmiş bir şekilde yorganımı üstemden çekti ve zorla tuvalete götürdü.
Çıktığımda uyuyarak formalarımı giydim sonra çantamı arkamda sürükleyerek mutfağa gittim.
Tabii ki de portakal suyumdan bir yudum alıp kalkmadım zengin miyiz biz be,ama çok bir şey yediğim de söylenemez zaten sabah sabah ne yiyebilirim ki
Hava güneşli görünüyordu bende krem bileksiz converse giydim üstüme de krem uzun bir hırka aldım hava güneşli olsa da yeterince sıcak değildi.
Okula gittiğimde Rüya'nın Ege'ye aşık olmuş olacağını bildiğim için kitabımı da almıştım dinliyomuş gibi yap ama kitap oku kuralı için.
Servisi beklerken evin önünde ki piskopat kediler bacağıma sürtünüp çorabımı tamamen tüğ yaptılar.
Servis geldiği zaman tüğlerden yeni kurtulabilmiştim.
Serviste telefonla uğraştım ve sınıfa girdiğimde tam tahmin ettiğim gibi Rüya tüm enerjikliğiyle beni bekliyordu müthiş aşk teorilerini duymadan önce öğretmenin gelmesi için dua ederek yerime geçtim Rüya da yanıma ışınlandı ve konuşmaya başladı.
Beni erken gelen Gamze kurtardı.
Yerine geçmek isteyince Rüya kalkmak zorunda kaldı ve kurtuldum.Gamzeye biz gittikten sonra ne konuşulduğunu sordum Miraç bana teklif edeceğini filan söylemiş tahmin etmek o kadar da zor değil.
Ama kabuk edemem çünkü ondan hoşlanıyorum bu nasıl bi sebep diye sorarlar adama şöyle bir sebep ki şu ana kadar kimseyle çıkmadım aşık olmadım değil ama aşık olduğum birinden teklif almadım diyelim ve aşık olmadan kabul etmem edemem etsem de kabullenemem.
Neyse bakarız.
Bi an kendimi babam gibi hissettim.Edebiyat hocası derse girdiğinde dersi dinliyomuş gibi yapıp hayal kurduğum doğrudur.
Teneffüste Rüya ben Gamze kantine gidip birer kahve aldık.
Kahvelerimiz birmesen teneffüs bitti o da ayrı bişey gün çabuk geçti ve son teneffüs Gamzeye anahtarını unuttuğu vahiy olarak indi hemen Ege yi aradı ve çıkışta getirmesini söyledi kısa bir fırçadan sonra gözlerini devirerek telefonu kapadı ve "tamamdır" dedi.Çıkışta kapıda somurtmakta çığır açmış iki yüz ve onlara bakarken gülümsenekten ağzı yırtılan binlerce dişi yüz gördük.
Rüyanın ufak çaplı bir kıskançlık krizinden sonra ki bunları çok gereksiz buluyordum sonuçta çocuk çıkma teklifi filan etmedi hatta ve hatta seni seviyorum bile demedi sadece güzel dedi. Amaann bana ne.
Yanlarına gittiğimiz zaman Miraç bana o kızlar gibi gülümsemeye başladı Ege önce bana baktı sonra Miraca sonra da gözlerini devirip Gamzeye döndü
Rüya ona yiyecekmiş gibi bakıyordu Gamzeye anahtarı verdi sonra Rüyanın öküz gibi olan gülümsemesini umursamadan geçip gitti Miraç hepimize gülümsedi ve bana sonra görüşürüz dedi.Bense sadece gülümsemekle yetindim.
Miraçın her zaman heyecanlı oluşu beni etkilemiyordu tamam çok kafa biriydi ve çok yakışıklıydı ama kız milleti nankör işte alışırım ama. Umarım.
Akşama kadar müthiş bir kitabı bitirdim ve internette gezinirken Rüya geldi şaşırdım çünkü önemli bişey olmasa arardı suratı sirke satıyordu.
Nedenini sordum ve Egenin onu sevmediğini düşündüğünü filan zırvaladı neymiş onu sevse gülümsermiş filan kıza bunun onun doğal hali olduğuna inandırıncaya kadar canım çıktı ama sonra inanıp gitti.
Ve ben de mükemmel bir duştan sonra kendimi yorganım ve yastığımın arasına sıkıştırdım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELKİLER BİTİNCE
Genç KurguBazen kelimeler ne mutluluğunu anlatır ne mutsuzluğunu.. Bir bahane bulmak için parçalarsın kendini.. O zaman, işte tam o zaman, kalmamıştır hiç belki hayatında...