~~ 14 ~~

434 43 106
                                    

Jungkook

Çıkışta Jin hyung ile buluşmuştuk ve kafeye gitmeye karar vermiştik . Çok uzak olmadığı için yürüyecektik . Sessizce yan yana yürürken aynı zamanda kollarımız birbirine çarpıyordu . Garipti..

Neden bilmiyorum ama yolu biraz uzatmıştık . Kafeye gelmemize çok az kala bir grup genç ile karşılaştık . Onlar utanmazca beni süzerken rahatsızca kıpırdanmıştım . Jin hyung bunu fark edince elimi tutmuş ve beni biraz arkasına almıştı. Elimi tutmuştu!!!

Kafeye girdiğimizde çekti elini .O çekesiye kadar ben herhangi bir atakta bulunmamıştım .Ellerim üşüdüğü için elbette .

Siparişlerimizi verdikten sonra cam kenarına geçtik .

-Jungkook kendini biraz anlatır mısın ?

-Eeee... Taehyung ile aynı yaştayım . Yurtta kalıyorum . Psikoloji okuyorum . İnsan psikolojisi , insanların yaptığı davranışlar ilgimi çekiyor .Neden böyleler gibisinden .Müzik dinlemek favorim .öyle peki sen hyung ?

-Tıp okuyorum . 25 yaşındayım . Çok yoğun bir dönemdeyim .Tıp biraz zor işte . Imm spor yapmayı seviyorum . Jimin ile birlikte ev tuttuk orada kalıyorum .

-Anladım .

Sonrasında eğlenceli ve güzel sohbet geçirmiştik . Beklemediğim kadar iyiydi hemde .

**

Taehyung

-Nerede kal-Oh, ne?

-Taehyung! İyi misin? Neden bana yalan söyledin ? Şu haline bak . A-ayağın yaralı .Üşüteceksin bu şort ne hava soğuk .

İçeri girip beni kucağına aldı ve odama götürdü . Yatağa oturttuktan sonra dolaptan kırmızı bir eşofman takımı çıkardı . 

-Bunları tek giyebilir misin ? Yardımcı olayım mı?

-Giyerim ..

Kafa salladıktan sonra arkasına döndü ve hemen giyindim .Sonra beni tekrar gelin tarzında kucağına aldı . Bende ellerimi boynuna dolayıp kafamı göğsüne yasladım . Ritmi bir farklıydı sanki . Çok mu ağırım ben ?

Beni koltuğa oturttuktan sonra yanıma oturdu ve bana döndü Bende aynı şekilde döndüm ona .

-Neden söylemedin Taehyung ? Hiç tanımadığım birinden duydum bunları . Üstelik konuşurken seninle flörtleşiyordu . Zaten herkes tatlı olduğunu biliyor .Cilveli şekilde söylemesine ne gerek vardı ki .Kimdi o ayrıca ?

Ay bir dakika çok hızlı gelişti her şey ...

-Young-sun , biri işte .

Tek kaşını kaldırarak bana baktı .

-Of tamam benden hoşlanan biri .

-Peki sen ?

-Jimin ben delicesine birini seviyorum biliyorsun .

-Haklısın .. Çok şanslı o .

-Her neyse ne oldu sana ?

Öyle bir bakıyordu , kalk camdan atla dese düşünmeden atlardım .

-O gün seninle konuştuktan sonra bisiklete bindim . Sonra bir şeyler oldu ve düştüm .Biri aramıştı beni ama hiç-hiçbir şey algılayamıyordum .Sonra biri geldi ve beni hastaneye götürdü .Young-sunmuş o .İşte 3 gün falan orada kaldım şimdi buradayım işte .

Yaklaşıp sıkıca sarıldığında afallamıştım . Bende ona sarılarak kokusunu içime çektim . Sevdiceğimin her şeyi zarifti . Sesi , kendisi , kokusu , davranışları . Huzurla gözlerimi kapadım .Burnu boynuma sürtüyordu . Çok hoş bir histi . İçimi gıdıklıyordu . Beni daha çok kendine çekerek kollarını sıklaştırdı .

-O an o kadar korktum ki Taehyung . Kalakaldım öylece . Bunu senden değil ondan duymak kırdı aslında beni . O kadarda mı yakın değiliz diye sorgulamadan edemedim .Yanlış bir şeyler yaptığımı biliyorum Taehyung . Ama ben kendimle savaş halindeydim . Bazı şeyler için cesur olmayı bekliyorum .Çok yeniler çünkü . Ayrıca arayan bendim . Açmayınca sen konuşmak istemediğini düşünmüştüm .

Konuşurken sesi titriyordu ve cümlesini bitirdiğinde ise hıçkırdı .

Ağlıyordu .

-Sen çok güçlüsün Jiminie . Her zaman öyle oldun . Yolun sonunda aradığın cevabı bulacaksın .

Kafasını yavaşça kaldırdığında nefesi yüzümü yalayıp geçiyordu . Ellerimi çok sevdiğim yüzüne getirerek başparmağım ile sildim . Sonra benden beklenilmeyecek bir cesaret ile gözlerinden öptüm .Huzurla kapattığı gözlerinden...

Gözünü açtı ve yanağıma sevgi dolu öpücük kondurdu , her ikisine de . Sevdiğim adam beni öptü !!!

-Sanırım cevabımı buldum ben ,diye fısıldadı .

Elini önce kalbimin üzerine koydu , bu sırada alınlarımız yaslı ve gözlerimiz kapalıydı anı hissetmek istercesine . Sonra elimi aldı , önce okşadı . Daha sonra kalbinin üzerine koydu .

Zaten yerinden çıkmak üzere olan kalbim daha da hızlandı . 

-Jimin -

Yavaşça dudağıma yaklaştı . Ben olayları algılamakta zorluk çekiyordum .Nefes alışverişlerim hızlanmıştı .Tam dudağıma değmişti ki dudağı dünyanın en klişe ve en sinir bozucu olayı oldu .

Lanet olası zil çaldı !!!!

**

Nasıldı sizce :''

Klişeler güzeldir bazıları sinir bozucu olsa da ehe

Ya benim aklımda farklı bir şeyler vardı ama ortam biranda değişti . 95'z sexual tansion dayanabileceğim bir şey değil .

Ya ama bir haberim var LSJKDJFLSDJLFDS birleşirler mi hemen emin değilim.

Platonik✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin