~~24~~

365 30 14
                                    


-Hayatım , artık mezun oluyoruz . Çok heyecanlıyım~

Yerimde duramıyordum . Bugün mezuniyetimiz vardı . Çok heyecanlıydım .Daha dün gibi hatırlıyordum , okula girişimi , Jimin'e aşık oluşumu... Aylardır birlikteydik . Rüya gibi günler geçiriyordum onunla . Arkadaşlarımız , ailelerimiz destekçimizdi , her zaman yanımızdaydılar .

Jimin'in evindeydim . Birlikte hazırlanıp çıkacaktık. Daha saatler vardı , yine de sabahtan gelmiştim. Çocuklarda buradaydı , birlikte kahvaltı etmiştik . Şimdi hepsi sevgilileri ile dışarı çıkmıştı , bende Jimin'e sürekli ne kadar heyecanlı olduğumu söylüyordum . İkimizde aynı şirkette alınmıştık . İlişkimiz sürekli göz önünde olamayacağından dikkatli olmamız lazımda 

ama sorun değildi .

Şimdi ise yapacağımız çılgınlık için hazırlanıyorduk . Saçlarımızı boyatacaktık . Tabiki saç boyatmak çılgınlık değildi , işin sırrı renklerdeydi.

-Bende heyecanlıyım güzelim ama çekiştirmezsen pantolonumu giyeceğim . 

Hemen yatağa oturmuş , çıkardığı eşofmanının ardından beyaz kaslı bacakları süzmüştüm . Biraz dokunsam iz bıraksam, oturduğum yatakta özlem gidersek- geceye Taehyung geceye . Daha var .

küpelerini takarken hem onu izlemeye devam etmiş , hem de çift kolyesi olarak aldığımız kolyeye gitmişti elim . Yüzük yerine farklılık olarak bana bu sürprizle gelmişti , çok zarifti . Beni her şeyiyle mest ediyordu Jimin .

***

Kuaföre vardığımızda ikimizi de aynı ayna almışlar ve istediğimiz saç renklerini ayarlamaya başlamışlardı . itinayla arkadaşlarımızın aramalarını görmezden gelmiştik . Önce saç rengimi açtılar ardından rengi uyguladılar , Jimin'in saçları zaten sarı olduğu için ekstra bir açma uygulamamış , direkt rengi sürmüşlerdi . Şimdi bize kahve getirmişler ,yarım saat otuz beş dakika kadar beklememizi söylemişlerdi .Jimin elimden tuttu ve beni kucağına çekti . Diğer eli ise karnımı okşuyordu . Çenesini omzuma koydu , komiktik , özellikle saçlarımızdaki şeyler ile. Kıkırdadı önce ve hafif kaldırdı çenesini , yanaklarımızı sürttü , yaptıkları ile gözüm kapanırken boynuma öpücük kondurdu . 

-Seninle yaptığım hiçbir şeyden pişman değilim . Olmayacağım da . Hepsi gözümde birer yıldızlı anı gibi . 

Aynadan baktım gözlerine , gözlerimi açıp . O şuh bakışları beni de sarhoş ediyordu . Ortalık yerde böyle  kucak kucağa olmamız çokta saygılı bir hareket değildi muhtemelen. Kınayan ya da hayran dolu bakışlar olduğuna emindim . Fakat bakmamayı seçtim . İstesem de bakamazdım . Tüm görüş açımı Jimin kaplıyordu . Ondan başka her şeye kördü gözüm . 

Nereden nereye ...

Herkes ulaşamazdı platonik olduğu kişiye . Şanslıydım ruh eşimi, ruhumun eşini bulduğum için ,karşılık alabildiğim için .

Kafamı çevirip öpücük kondurdum dudaklarına .Ağzını aralayarak karşılık verdi . Yumuşakça öptü dudaklarımı , diğer şehvetli öpüşlerimizin aksine daha sevgi ve hayranlık  doluydu bu sefer ki . Elleri sıklaşmıştı karnımda aynı zamanda .Son kez dudaklarımı yalayıp çekildi ve boynumu şenlendirdi öpücükleri ile .

En çok onunla konuşmadan da anlaşabilmeyi seviyordum .

*** 

Saçlarımızı yıkadılar, o sırada ikimizde birbirimize bakmıyorduk . Aynı anda dönecektik . Alışkanlık olmuştu artık , elim direk ikimizin bir olduğunun somut kanıtı olan kolyeye gitmişti . 

Platonik✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin