~~5~~

598 58 56
                                    

Anladığım kadarıyla Namjoon hyung Jimin'in manevi abisi .Birlikte büyümüşler .Her zaman birbirlerine destek olmuşlar . Birbirlerini çok seviyorlar .Bense sadece okuldan bir arkadaşıyım onun için . Arkadaş olmakta iyi değil mi ? Ama gerçekten arkadaşı mıyım bilmiyorum . Kafeden çıktıktan sonra Jimin beni evime bıraktı .Onu içeri davet etsem de işleri olduğunu söyledi ve gitti . Ona teşekkür etmeyi unutmadım ama .Biraz üşüyordum .O yüzden sıcak bir duş aldım . Ve yattım . Zaten mayışmanın verdiği etki ile uyudum .

** 

Felixin uyandırması ile uyandım .

-Taehyung ya öküz gibi uyumuşsun .Saat 10 'a geliyor 

-Felix gerizekalı mısın? Neden uyandırdın o zaman ? HAPŞUUUUU!

-Ay ödüm koptu . Tamam yat geri hadi .

Çok zeki arkadaşlarım var cidden .

Sanırım grip oluyordum .O gece hapşırıklarım hiç durmadı ve öksürdüm .Dolayısıyla da uyuyamadım .Neyse ki Jiminle ayrıldıktan sonra biraz yatmıştım . Sabah ateşim yoktu ama öksürüyordum ve burnum akıyordu . Yemek yedim , ilaç içtim ve çıktık Felix ile .

Bütün bir yol boyunca bana Hyunjin'i anlattı .Bense arada ona göz deviriyor arada destekliyordum .Eh sonuçta ben de umutsuz bir platoniktim .

Okula giriş yapmıştık .Çok fazla hapşırmamam iyiydi .Eh bilirsiniz hapşırsam okul sallanırdı herhalde . Burun akıntım ve öksürüğüm ile ayrıldım Felixten .

Bugün sınav konuları için heyecanlıydı ayrıca Hyunjin'e bayağı tutulmuş gibi ....

Üstümü değiştirip sınıfa girdim ve köşeye oturdum .Sınıfın en iyilerinden Lisa yanıma geldi . 

-Nasılsın Taehyung ?

-İyiyim Lisa .Sen nasılsın ?

Lisa koreli değildi ama telaffuzu güzel ve şirindi .Sınıfın ağırbaşlılarından biriydi ayrıca .

-Ben de iyiyim .Şey için gelmiştim Immm...

-Evet ?

-Bugün benimle kahve içmeye gelir misin? Yanlış anlama lütfen sadece arkadaşlık kurmaya çalışıyorum diyelim .

Bakışları çok tatlıydı kırmak istemiyordum . 

-Olur tabi .Çıkışta buluşalım . 

Bana ani sevinçle sarıldı .

-Arkadaşlar hoca yok-

Jimin ile göz göze gelmemiz tam bu an olmuştu . Lisa bana sarılırken ve o duyuru yapmaya gelmişken .,

-Hoca yokmuş .İsteyen çıkabilir .İsteyen diğer derslere ortak olabilirmiş .

Lisa çoktan kollarını geri çekmiş ve Jimin'i dinliyordu .Bense az önce olan şeyi düşünüp kendime ağlıyordum içten içe .Öksürüp burnumu çekince Jimin dahil birkaç kişi bana baktı .Yerim dibine girmek gibi bir şansım var mı ?

-Taehyung gidelim mi?

Lisa yerinden kalktığında elini bana uzatmıştı .Halim pek olmadığı için tuttum elini .Jimin neden hala gitmemişti ?

-Gidelim .

Kapıdan çıkacakken -ki bu arada Jimin biraz ilerimde- hapşırdum .Birkaç kişi hafif ürkmüştü .Bense dengemi kaybetmiştim .

-İyi misin ?

Ah benim aşık olduğum o naif ses .Titreyen göz kapaklarını onun o harika gözlerinden çektim .

-Evet dengemi kaybettim sadece .

Kendimi ondan çekerken -ki bu arada cidden kalbimi duyuyorsa bitmiştim ben- ellerine tutundum .Ellerim titredi .Heyecandan bayılmama az kalmıştı .

-Taehyung hazırsan gidelim mi?

Ben daha üstümü bile çıkarmadım ki?

-Sadece 2 dakika bekle .

Lisa Jiminle bana tuhafça bakarken Jimin'e teşekkür ettim ve oradan ayrıldım ikisini yalnız bırakırken .

Hızlıca giyinmiş ve çıkmıştım .Jimin ilerde arkadaşları ile konuşurken Lisa de fotoğraf çekiliyordu .Benim geldiğimi fark edince telefonu çantasına attı ve yürümeye başladık . Hala öksürüyordum fakat onu kırmakta istemiyordum .

-Lisa neden arkadaş istediğini söyledin...Ve ımm neden ben ?

-Taehyung arkadaşlarınla gördüm seni çok güzeldiniz .Ben yabancıyım bu yüzden bana iyi gözle bakmıyorlar .Umursamıyorlar daha doğrusu ve  ayrıca kızlar  çoğu samimiyetsiz ve fırsatçı ondan .

-Haklı söze ne denir ki haklısın .

-Lisa!  

Ani bağırmam ile bana dönmüştü .ve irkilmişti . Elinden tuttum ve koşmaya başladım .

-Sadece bana takıl anlatacağım tamam mı ? 

Kafa sallamasıyla bisiklete atladım . Arkama geçti .

-Belimden sıkıca tutun .

Son gücümle bisikleti kafeye doğru sürmeye başladım .BEN BUGÜN İŞE BAŞLIYORDUM ....

**

Çok heyecanlıyım ben arkadaşlar ....Doğaçlama yazıyorum ama aklıma fikirler geliyor tamam sakinim ... LKSJŞLJŞSDP

Şimdi platonik olan Tae onu arkadaş gören de Jimin ama kıskandırmalara çok bayılıyorum ben eheheheheh .Jimin kıskanıyor mu ki ..Sonuçta arkadaşlar :/ Bilemiyorum artık neysem gidiyorum ......

umarım beğenirsiniz bebişler ..

Çokça öpüyor ve sarılıyorum...

Platonik✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin