~~ 22 ~~

292 31 52
                                    

düzenli oy verin lütfen .Her bölüme 

***

Normalde bu tarz kavgaları izlemezdim bile fakat tanıdık simayı görünce nasıl kalktığımı ben bile anlayamamıştım .Kalktığım sandalye arkaya doğru düşerken kimse fark etmemişti bile bu sesi .Birçoğu kavgaya odaklıydı .Hemen koşup kalabalığı yardım ve Jimin'in yanına gittim .Yeun-ho 'yu fena benzetmişti . Ve benzetmeye de devam ediyordu .

-Jimin dur .

Beni duymadan 'Taehyung'a dokunmayacaksın .Aramızı bozmayacaksın . Yersiz şeyler söylemeyeceksin seni takık herif'  diye bağırıyordu . Kolundan tutup çektim onun üzerinden .Yanaklarında tutup göz göze gelmemizi sağladım .Yüzünde yaralar vardı .Bu bile gözlerim dolmasına yeterken 'yapma' diye mırıldandım . 'Kendine zarar veriyorsun .' Ateş saçan gözlerle yerde yukarı bakan çocuğa baktı .. İçinden küfürler savurduğuna emindim .Biraz önce ayrılmıştık .Ne olmuştu da bu hale gelmişlerdi hiçbir fikrim yoktu .Sormayacaktım .Şimdi hiç sırası değildi. Ona sarıldım gözümden yaşlar akarken .

Ayrıldığımda Yeun -ho ya döndüm ve haline bakmak için yüzüne doğru eğildim .İğrenç bir sırıtma ile bana döndü .

-Öpecek misin hastanedeki gibi .Jiminie bak sevgilin benim yanıma geldi~~

Öfkeyle bir tekme attım .

-Seni neden öpeyim ha ! Seni ben öpmedim ve yanına da gelmedim s*kik herif .Sevgilimden ve benden uzak dur artık .

Jimin'in elini tuttum tam ilerleyecektim ki Jimin ne olduğunu anlamadan elimi bıraktı ve onun üzerine yürüyerek birkaç yumruk attı .Sinirini atamamıştı .

-Park Jimin , Kim Taehyung ve yerdeki çocuk müdür sizi çağırıyor.

*** 

Müdür bizi bir güzel azarlamıştı .Jimin 'in içindeki öfke bir saniye bile sönmemişti sanki .Hararetli bir şekilde hiçbir şekilde duraksamadan o çocuğun dediklerini anlatmıştı .En az müdür kadar şaşkındım . Neyseki müdürümüz homofobik değildi .Uyarı almıştık . Yeun-ho ise uzaklaştırma .

-Hayır anlamıyorum Taehyung ben seni sadece seks için kullanmışım .Erkeklerinde tadına bakayım demişim hah Sana kadar bırak erkek ile birlikte olmayı kızlarla bir birlikteliğim olmadı . Taehyung gerçekten seninle oynamıyorum. Aşık olduğum ilk erkek olman beni seninle oynayan biri yapmaz .O seni sevmiyor sadece saplantılı derece takık . Gerçekten belki ani oldu seni sevmem bilmiyorum ama seni seviyorum .. Gerçekten *hıck* 

en başından beri güçlü duran öfkesinden yerinde duramayan Jimin hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı .Okuldan  çıkmış be benim evime gelmiştik .Felix eve gelmişti ve durumu bildiği için direk odasına çıkmıştı .Biriciğim karşımda kızarana adar ağlarken bende dolu gözlerime hakim olamamıştım daha fazla .Kendime çekip sarıldım . Boynuma gömdü direk başını ve oraya akıttığı tanesine kurban olabileceğim gözyaşlarını . Şimdiye kadar güçlü ve sert durmuştu bunlara fakat sınıra dayanmıştı ve patlamıştı işte . Yeun-ho 'dan çıkarmıştı acısını söylediklerinin belli ki içinde hissettikleri bilmediğimiz başka bir şeyler vardı .

-Bebeğim ağlama .Biliyorum , biliyorum hislerin gerçek . Bana yaşattıkların gerçek . Samimiyetin gerçek . Onun dedikleri beni zerre alakadar etmiyor . 

Gözyaşlarım saçlarını ıslatıyordu . Hıçkırmamak için duraksadım ve kokusunu içine çekerek sakinleştim . Kafasını kaldırdığında kızarmış ve ıslanmış yüzüne rağmen benim gözlerimdeki yaşı öpücükleri ile sildi .Kendi gözyaşlarının durmamasına rağmen hala beni düşünüyordu .Sonra yanaklarımı öptü ve son olarak dudaklarıma minicik ve yumuşacık bir öpücük kondurdu .

-Bana inanıyorsun değil mi ?

Şuan o kadar masum ve sevimliydi ki ..

-Evet sevgilim sana inanıyorum tabiki . Ağlama hadi beni de üzüyorsun .

-Unutamıyorum dediği şeyleri Taehyung düşüncesi bile iğrençti .Senin onu öptüğünü, onu kıskandırmak için benimle olduğunu bile söyledi . Resmen a dan z ye attı tuttu . 

-Jimin onu öpmedim o beni öptü ve ben sonrasında zaten ittim onu ve kıskandırmak mı hah g*tüm . Artık konuşmayalım o çocuğu . Bizi üzmesine izin vermemeliyiz . 

-O çocuğu g*tünle bir tutma .Kat be kat daha iyi .

Dediği şeyle kaşlarım resmen saçlarıma değecek kadar kalkmış ağzım o şeklini almıştı .

-Jimin iki kişilikli olduğuna eminim .Nasıl bu kadar ani ruh değişikliği geçiriyorsun ?

-Her günümüzü dolu dolu geçirmeliyiz. Hayat kısa hiçbir pişmanlık ve keşke istemiyorum ilişkimizde . Birbirimize güveniyorsak daha da üzülmeye gerek yok . Onu dövdüğüm için de pişman olmadığıma göre ağlamak yok artık .

Gözyaşlarını silmiş ve kocaman gülümseyerek bana sıkıca sarılmış ve boynuma bir sürü öpücük kondurmuştu .

-Seni de üzdüm özür dilerim .

-Sadece sana zarar gelmesinden korktum .

Dudaklarına öpücük kondurdum .

-Hadi uyuyalım ve dinlenelim .

Jimin odaya girdiğinde bizimkilere bro gecesini daha sonra yapalım diye mesaj atmıştım .Zaten olayları bildikleri için sorun etmemişlerdi . 

***

Sabah bir sürü yumuşak öpücük ile uyanmıştım . Jimin yüzümün her bir zerresini öpüyordu .

-Günaydın sevgilim .

-Günaydın . Keşke her gün senin öpücüklerin ile uyansam .

-Bu imkansız değil biliyorsun .

Dudaklarımı dudakları ile örttüğünde hafif gülümseyerek kabul ettim onu . Alt dudağımı çekiştirerek emdiğinde kısıkça bir inleme kaçtı dudaklarımdan 

-Sesini çok seviyorum ve inlerken daha bir fena oluyorum Taehyung .Kapıldım gidiyorum ve bundan nasıl memnunum anlatamam .

Dudaklarını benimkilerden çekmeden konuşmuştu .Dudaklarımın üzerinde hareket eden ve nefesini hissetmeme neden olan et parçaları aklımı toplamama izin vermiyordu pek . Gözlerimiz bir süre kesiştiğinde burnumun üzerine yumuşak bir öpücük kondurmuş ve sertçe dudaklarımı öpmeye başlamıştı . İçimden küfür savurdum . Sert olmasına rağmen çok iyi hissettiriyordu . Parmaklarım saç uçları ile sertçe oynarken onu tamamen üstüme çekmiştim. Durduğu konumdan dolayı boynu ağrıyabilirdi .Dilimi emip dudağımı sertçe ısırdıktan sonra boynuma da sertçe dişlerini geçirmiş yüksek sesle inlememe neden olmuştu .

-Her zerrene aşığım Kim  Taehyung .

Umarım Felix gitmiştir ya da en ücra yerdedir yoksa sesleri duyması yüksek ihtimaldi ve bunu istemiyordum .

Kafasını boynumdan çektim bakışmamıza neden oldum .

-Her zerrene tapıyorum Park Jimin . 1 yıldır sadece karşılıksız kalacağına emin olduğum bir aşka tutunmuştum . Buna rağmen o kadar güzel hissediyordum ki  .Hayallerimin en güzel başrolüydün. Gözlerini ,  dudaklarını , saçlarını , burnunu , vücudunu , sesin, kalbini her zerreni seviyorum .Hayranım sana .Yakışıklılığı, sevimliliği ve sexsiliği kendine yakıştırabilen tek kişisin .

Saydığım yerlere sırasıyla dokunmuştum .O da pırıltılı gözlerle dinlemişti beni .Bir insan dediği şeylerle karşısındakini inandıramaz belki ama gözleri ve kalbi yalan söylemez .Anlatır içindeki hisleri .Jimin beni sevdiğini her fırsatta söylüyor ve bunu gösteriyordu .Ona inanıyordum .Yeun-ho ya tabiki hiçbir zaman inanmamıştım .Zaten Jimin bir bakışı bile içindekileri anlamama yetecek kadar sevgiyle bakıyordu bana.

***

Nasıl oldu bilmiyorum .Umarım beğenirsiniz .

Finale adım adım 

Diğer ficlerime bakmayı ve oy vermeyi unutmayın

Platonik✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin