-Şu sıralar Taehyungtan aşırı uke vıbe alıyorum, çok tatlı ..Elbet seme halleri de var ama lkdsjslkd-
Sabah kalktığımda Jungkook ve Felix tarafından çoktan hazırlanmıştı kahvaltı . Anlaşılan Jungkook bizde kalmıştı .
-Günaydın .
-Günaydın Taehyung .Otur hadi , sana anlatmam gereken şeyler var .
Omzumdan iterek beni oturttuğunda karşıma oturdu ve Felix'te onun yanına .
-Dinliyorum .
-Şimdi sen öyle ayrılınca ben peşinden geldim .Sonra elimi yaraladım .
-Geçmiş olsun da neden bu kadar detaylı anlatıyorsun ?
-Her şey bundan sonra başlıyor Taehyung .
-Evet , bak sonra Jin hyungta peşimden geldi , bana pansuman yapmak için revire gittik. Sonra senin hakkında konuşurken erkeklerden hoşlandığını öğrendi.
-Ne!
-Merak etme , güveniyorum ona . Asıl şey bu da değil . Biz bunları konuşurken içeri bir çocuk girdi .Ne dese beğenirsin?
-Ne dese?
-Senden hoşlanıyormuş .Takıntılı sanırım . Benim üstüme bile yürüdü .Jin hyungcuğum korudu .
-Şaka yap lütfen . Ben kendi halimde biriyim . Beni neden sevsin ki . Tanıyor muyuz çocuğu ?
-Gördük ama tanımıyoruz adı neydi hımm Jeon yun ho ?
Ofladım . Düşünmekten yorulmuştum artık . Azıcık bir şeyler yedikten sonra hazırlanmak için kalktık . Yolda biraz daha sohbet ederek okula vardık . Çocuklar ile ayrıldıktan sonra kendi fakülteme doğru yol aldım . Bu sırada bilinmeyen numara arıyordu . Yoksa o çocuk muydu ?
-Alo .
-A-alo Taehyung sen misin ?
-Lisa! ağlıyor musun ? Sen neden ağlıyorsun ?
-Taehyung *hıck*
Elimi saçlarıma atıp karıştırdım . Sakin bir günüm yoktu .
-Canım anlat lütfen . Endişeleniyorum .
Bu sırada Jimin ile göz göze geldik .
-Taehyung ben has-hastanedeyim .
-Neden? Konum at geliyorum .
Üzgünüm biricik sevdiceğim seninle çok isterdim sohbet etmeyi fakat hem dünkü olay için utanıyorum hem de acil bir çağrı aldım . Koşarak okuldan otoparka girip arabama atladığım gibi ayrıldım okuldan . Arkamda anlamaz gözlerle buraya bakan Jimin olduğunu biliyordum .
Hastaneye geldiğimde Lisa'nın adını vererek oda numarasını aldım ve oraya gittim . Bilinmezlik , neyle karşılaşacağını bilememek kötüydü gerçekten . Odaya girdiğimde ağlamaktan harap olmuş ve yüzünde izler bulunan bir Lisa bekliyor muydum bilmiyorum .Beni görünce hemen yanıma gelip sarıldı . Sanırım gerçekten başka arkadaşı yoktu .
-Bu halin ne ?
-Böyle daha fazla yaşayamam Taehyung , sana anlatacağım .
Onu yatağa oturttum ve yanına oturdum .
-Ben eşcinselim . Ve bunu öğrenen üvey babam iyi karşılamadı . İstediği şeyi yapmadığım her an bana vuruyor ve hakaret ediyor *hıck*
Sormaktan korkuyordum ama öğrenmem gerekiyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik✔
FanfictionPark Jimin'e bir yıldır Platonik olan Kim Taehyung ve Kim Taehyung 'u yeni yeni fark eden Park Jimin sememin ağırlıklı