Sonunda taburcu olmuş ve eve gelmiştik .O gün Jungkook ve Felix baya baya şişirmişti başımı fakat sonra sakinleşmişler ve Jungkook yanımda kalmıştı .Felix'te Lisa'yı bırakmamak için gönülsüzce eve dönmüştü .Bu 3 günde hâliyle okula gitmemiştim ve Jimin , Jin hyung ya da Hyunjin beni sormuşlar fakat Jungkook akıllılık edip söylememişti .Ailemin yanına gittiğimi sanıyorlardı . Eh böylesi daha iyiydi .En azından kendimi toparlayacak zamanım olurdu .
Evde tek olmanın verdiği rahatlıkla dışarısının soğuk olmasına rağmen ev sıcak olduğu için şortla oturuyor ve kanalları geziyordum elimle dondurma kutusu ile birlikte .Kanallarda güzel bir şey olmamasına rağmen kafa dağıtıyordum . Hey şey başlamadan bitmişti .Umutluda değildim ya .Yine de insanın içinde ufak bir ışık oluyor belki diye belki hoşlanıyordur bilemezsin ...
Uzun bir süre öyle oturmuştum ki Jimin aradı .Elim ayağıma dolanmıştı .Neden arıyordu ki ?
-E-efendim ?
Gerizekalı Taehyung .
-Nasılsın?
-İyiyim. Sen peki ?
-Bende iyiyim .Hala Daegu da mısın?
-Hımhım.
-Ne zaman dönersin?
-Neden sordun ki?
-Hiç merak ettim sadece .Son konuşmamızda birden gittin anlamadım . Sevdiğin kızla konuştun mu?
Aptal .
-Hayır . Umudumu tamamen kestim . Böylesinin daha iyi olacağına eminim...Yanii umarım .
-Sen neler yapıyorsun?
-Dans provalar ile uğraşıyorum .Aklım bu sıralar çok dolu ve çıkış yolu bulamıyorum Taehyung .
-Benimle konuşabilirsin .
-B-bu çok değişik bir şey Taehyung .Kendim aşmalıyım. Her neyse seninle konuşmak iyi geldi .Teşekkür ederim .
-Her zaman.
Ben bu çocuğu unutmak istedikçe daha çok aşık oluyordum .
-Görüşürüz o zaman
-Görüşürüz öpü-
ne diyorum ben !!! Telefonu hemen kapatıp bir kenara fırlattım ve kafamı yastığa gömüp çığlık attım .Bu hem utandığım hem de sevdiceğimin sesini duyduğum içindi. Her şeye rağmen yüzümde aptal bir gülümseme vardı Tabii bunun yanında soru işaretleri de . Mesela Jimin gerçekten onu sevdiğimi anlamamış mıydı? Ya da onu boğan o konu ne? Her neyse beni de rahatsız etmişti .
Jungkook ve Felix için sürpriz yemek hazırlamak için mutfağa geçtim .Aslında hala ayağımın üstüne basmamam gerekiyordu ama uslanmıyordum .Tutuna tutana basit bir şeyler hazırlamaya başladım . Birkaç dakika sonra telefonum çaldı .
-Alo
-Selam Kim Taehyung değil mi ? Ben Yun ho .
-Ah nasılsın?
-İyiyim dersten çıktım şimdi .Nasıl olduğunu merak ettim .
-İyiyim arada ağrıyor ama pek sorun değil .
-Yanına gelmemi ister misin ?
Gelen hışırtılar ile hazırlandığını anladım .
-Hayır cidden gerek yok .Yemek bile hazırlıyorum ben .
-Ya çok tatlısın .Yorma kendini .
Beni sevdiği gerçeğini bir an unutmuştum .
-Şey..teşekkür ederim .
-Teşekkür etme gerçekler bunlar .
Utandırıyordu beni .
-Sonra görüşürüz o zaman .
Telefonu kapadım ve nefes aldım .Utanmıştım cidden.
Birçok şey hazırlamış ve masayı kurmuştum .Aslında biraz geç kalmışlardı .Lisa da öyle .Kapı sesi duyunca topallaya topallaya kapıyı açmaya gittim .
-Nerede kaldı-Oh nE ?
--- ---
Jungkook
İsteksizce evde tek bırakmıştık Taehyung'u umarım çok yürümez ve çok düşünmezdi .Şuan bu ikisi ona zarar verecek iki etmendi .Sessiz bir yolculuk sonrasında okula varmıştık .Felixle ile ayrılıp kendi fakültelerimize geçtik . Benim için çokta verimli olmayan bir ders sonrası kafeteryaya geçtim kendime gelebilmek için .Kahve falan içerdim muhtemelen .
Bardağımı henüz almış ve bir masaya oturarak telefonda dolanmaya başlamıştım ki karşımda ki sandalye çekildi ve biri oturdu.
-Hey naber Jungkook .
-A-ah hyung iyiyim . Ya sen ?
-Ben de iyiyim .Yoğunum bu aralar .
-Anladım .
-Taehyung nasıl?
-Aa iyi diyelim iyi olsun .
-Bir sorun var değil mi ? sevdiği çocukla ilgili .
-Evet hyung friendzone yemiş galiba .
Aslında kaza geçirdiğini söylemek istiyordum fakat Taehyung kızar mıydı bilmiyordum hem Jimin'in sevdiği çocuk olduğunu da anlardı muhtemelen zekiydi o .
-Anladım .Senin hayatın nasıl peki ?
-Aynı ..Okul ve ev .Bazen Felix ve Taehyung ile dışarı çıkıyoruz ama bu pek mümkün değil şu sıralar . Evdeyiz yani .
-Sevgilin peki , sevgilin var mı?
-Ahaha hyung komikmiş yok tabiki .
Atmosfer aşırı gerilmişti . Doğrusu ben gerilmiştim .Neden sorduğunu bilmiyordum çünkü .Ayrıca şuan yanımda okulda world wide handsome diye adlandırılan biri oturuyordu ve birkaç kişi buraya bakıyordu .
-Sıkılıyorsan eğer dışarı çıkalım birlikte ..Tabi rahatsız olursan Felix'te gelebilir .
Oh !
-O evde takılmayı seviyor hyung .
Hem o Hyunjin'i de ister nasıl diyebilirdim ki?
-Birlikte gidebiliriz sorun olmaz .
Tatlı ve samimi gülüşünü sundu ve kalktı .
-Çıkışta görüşürüz o zaman .
Bugün Felix ya da Lisa Taehyung'un yanında olabilirdi .Hem Taehyung böyle bir şeyi takmazdı .Taehyung belki uyuyordur düşüncesiyle direk gruba eve gelemeyeceğimi yazmıştım .Ben onlarım aksine yurtta kalıyordum ama daha çok sanki onlarda kalıyormuşum gibiydi .Onları cidden seviyordum . Saat zaten beşe geliyordu .Kulüp toplantılarından dolayı işim fazlasıyla uzamıştı .Son bir konuşma kaldığı için salona geçtim .Akşam için heyecanlıydım .
**
Asla normal bitiremedim .Saçma bitti ama umarım beğenirsiniz . Kapıya gelen kişiden mi devam edeyim yoka Jinkook'un yapacaklarını mı yazayım yoksa yine böyle Her ikisi de mi olsun ?
Şu sıralar dersler yoğun olduğum için yeni bölümlerin geç gelme olasılığı çok yüksek ama molalarımda yazıyorum .Atmaya çalışacağım yine de .
Saranghe 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik✔
FanficPark Jimin'e bir yıldır Platonik olan Kim Taehyung ve Kim Taehyung 'u yeni yeni fark eden Park Jimin sememin ağırlıklı