O, unutulmaz sevgililer gününün üzerinden 2 hafta geçmişti . İstisnasız her gün , o anlar aklıma gelmişti ve ben mutluydum işte. Onunla olmaktan , onunla yaşadığımız her şeyden memnundum .Hepsi birer yıldız gibiydiler , anılarımda parlıyordular . Bu iki hafta içerisinde çok fazla görüşememiştik Jimin ile . İkimizin de sınavları vardı ve sıkı çalışmalıydık . Bazı zamanlar teneffüs aralarında birlikte kahve içiyor , küçük öpücükler ile özlemimizi gidermeye çalışıyorduk . Bir de şu Yeon-ho vardı . Onun derdini anlamış değilim . O bana aşık değil , takıntılıydı . Benim yanımda melek gibi gözüküp arkamdan Jimin ile beni ayırmaya çalışıyordu . Birkaç kez az kalsın kavga çıkıyordu okulda . Bende en etkili yöntemi yaparak , o anlarda Jimin'e sarılıyor sonra öpüyordum . Sakinleşiyordu böylelikle .Sonra biraz saçlarımı okşuyor , boynuma minik minik öpücükler konduruyordu . Bazı zamanlar o geceye ima yapıp utandırıyordu beni . Bende geri kalmıyordum elbet .
Her neyse, bugün son sınavlarımı vermiştim .O da öyle . Bugün artık tamamen birlikte geçirecektik . Felix 'te eve gelmeyeceği için rahattık . Ha , 5 gün önce Hyunjin ile sevgili oldular . Hyunjin ile tartışmışlardı . Eve cidden sinirli gelmişti . Ertesi gün sinirini çıkarmak adına fakülteninin arkasında kafeye çağırdı onu ve bum çıkma teklifi etti Hyunjin ona .
Jimin'i çıkış kapısının önünde görünce yüzümdeki gülümsemeye engel olamayarak koştum ve sarıldım ona . Beni belimden yakalayarak hafif yukarı kaldırmış ve gülüşüme karşılık vermişti .Bahçedekilerin bize baktığını tahmin edebiliyordum ama kimin umurunda ? Çok özlemiştim bebeğimi.
-Nasılsın birtanem ?
-Seni görene kadar yorgun fakat şimdi mükemmel .
-Çok mu özlemiştin beni ?
Ellerimizi birbirine kenetlemiş ve eve doğru yürümeye başlamıştık .
-Hem de nasıl anlatamam .
-Bende çok özledim seni .
Elimin üzerine öpücük kondurdu.
-Her manada .
Birbirimize değiyordu omuzlarımız .Hafif onu itekleyerek güldüm .
-Arsızlaşma .
-Tamam , tamam sustum .
Eve geldiğimizde çantaları kenara koyduk . Kısa bir el yıkama faslından sonra mutfağa geçtik .
Birlikte vakit geçirmeye bayılıyordum .
Ben sebzeleri keserken , o da sosu hazırlıyordu . Belimde hissettiğim elleri ile kesmeyi bıraktım . Heyecanlanır ve ellerim titrerse muhtemelen bir yerlerimi keserdim . Daha önce olmuştu çünkü .
Boynuma bir öpücük kondurdu .
-Çok tatlı duruyordun dayanamadım .
Yanağıma geçti bu sefer . Elleri hala belimdeki yerini koruyordu sıkı bir şekilde .
-Yemek yaparken bile karizmatik ve tatlı olmayı başarıyorsun . Böyle dudakların büzülüyor .
Kafasını biraz daha eğip dudaklarımı öptü .
-Ve benim için gidiyor sana .
Kalbimin sesi benim sesimi baskılıyor ve konuşamıyordum .Ellerimi belimdeki ellerinin üzerine koydum .Kafamı biraz yatırarak dudaklarımızı birleştirdim. Çok sert olmayan ama uzun sevgi dolu bir öpücüğe çektim onu . Ayrıldığımızda burunlarımı sürttüm .
-Çok seviyorum seni .
Gülümsedi .Bir kez de gülüşünden öptüm .
-Bende seni çok seviyorum.
-Hadi yemekleri tamamlayalım artık . Çok acıktım .
Beni onaylayarak işine geri döndü .Eğlenceli ve bol sohbetleri bir akşam yemeği yedik . Az da olsa görüşebiliyorduk fakat her şeyi anlatabilecek kadar değil . Biraz onlardan konuştuk . İtinayla Yeun-ho konusunu açmadım .O da açmadı . Günümüzü mahvetmek istemiyorduk ikimizde . Böylesi en iyisiydi .
Sofrayı topladıktan sonra birlikte odama geçtik . Camımdan gözüken manzara çok güzeldi .Ayrıca uzun süredir hayalim olan şeyi de gerçekleştirmek istiyordum .
Kahveleri alıp geldim .Onu köşedeki koltuğa oturttum . Elimdekileri yanımızdaki masaya bırakarak bacaklarının arasına yerleştim. Üzerimizi de örtüyle örtüp kafamı göğsüne yasladım . O da kollarını göğsüme doladı .
İşte huzur tam anlamıyla buydu .
Kıkırdadı .
-Ne oldu ?
-Şu sevdiğin kişiyi kız sandığım zamanlar , odandayken burada onun aynen bu şekilde oturmak istediğini söylemiştin . Tuhaf bir şekilde seni başkasıyla orada hayal edince huzursuz olmuştum . Halbuki aramızda bir şey de yoktu . O geldi aklıma geldi . Bu hayalini benimle gerçekleştirdiğin için mutluyum .
-Bu hayalimin ve dahasının başrolü hep sendin Jimin .
Eline öpücük kondurarak daha da yaslandım . O da diğer eliyle kahvesini yudumlamıştı .
-Hayalimde bir erkek arkadaş modeli yoktu tam olarak . Hem sexy hem tatlı olabilir diye düşünmüştüm bir zamanlar . Bir de şrfsz olmasın . Şu zamanda öyle biri bulmak oldukça zor biliyorsun .
Oynayan göğsünden güldüğünü anladım .
-Ama baksana kollarının arasında olduğum adam tamda böyle . Hem sexy hem tatlı . Her iki özelliğine de bayılıyorum senin . Ayrıca beni aldatmaz ya da ihanette etmezsin .Etmezsin değil mi ?
-Hey neden susuyorsun-Jimin ?
Huzursuzlukla yerimden kalmaya çalıştığımda kahkaha attı .
-Tabiki de yapmam . Bu kalp tamamen Kim Taehyung ile çevrelenmiş .
-Çok korktum .
-Korkma güzelim .
Saçlarıma bir sürü öpücük kondurmuş ve yanağı ile okşamıştı .Bir süre yıldızların kapladığı gökyüzünü izledik, birbirimizin kokusu ve nefesleri eşliğinde . Kalbim kıpır kıpır , Jimin'in aşkıyla dolup taşıyordu . Her geçen gün bağlanıyordum ona ruhumla .Kafamı göğsüne sürtmüş ve başımı kaldırmıştım .Benim üstümden bakıyordu tam da gözlerime , aşkını fısıldamak ister gibi .
Gözlerim titredi bakışlarına karşı . Nutkum tutuldu resmen . Bende ona bu denli güzel bakıyor muydum ? Dilimle söyleyemediklerimi gözlerimle anlatabiliyor muydum ?
-Bakışların Taehyung , bakışların bitiriyor beni .
Düşündüklerimi duyarcasına dudaklarıma doğru fısıldadı , gözlerini gözlerimden çekmeden .
-Varlığın Jimin , varlığın yaşama sebebim . Her zerremde hissediyorum seni . Ruhun ve ruhum ayrılamayacak kadar bir bütün sanki . Bana her sevgiyle ve biriciğinmiş gibi baktığında işte benim iyikim diyorum.
Gülümsemesi ömre bedeldi . Güldü öyle güzel güldü ki ağlamak istedim karşısında . Tamamen ona döndüm ve yanaklarını ellerimin avuçlarına aldım Ne de uymuştular birbirlerine . Minik burnuna öpücük kondurdum burunlarımızı birbirine sürttü .Bir elimi keskin çene hattında gezdirdim . Daha da yaklaşarak öptü beni .Bir süre sadece öpücüklerini hissettim . Minik bir ısırık bıraktığında kucağına tamamen çıkarak kollarımı boynuna doladım ve karşılık verdim . Dudaklarından memnun mırıltılar dökülmüş ve dilini dudaklarımda gezdirerek izin istemişti .Dudaklarımı araladım ve dillerimizin dansına izin verdim . Dudaklarımızı ayırmadan beni kucağına alarak -ilkin biraz sendeler gibi olmuştu- yatağa yatırdı . Bir süre daha öpüşmemize devam ettik .Sonrasında kendini yanıma bakarak beni göğsüne çekti ve sarıldı . Bende başımı boynuna gömerek minik öpücüklerimi sundum .
-İyi geceler güzelim .
-İyi geceler Jiminie~~
En huzurlu uykularımdan biriydi . Sonuçta huzurum yanı başımdaydı .
***
Nasıl bitirsem bilemedim dbfmdsbfmfbs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik✔
FanfictionPark Jimin'e bir yıldır Platonik olan Kim Taehyung ve Kim Taehyung 'u yeni yeni fark eden Park Jimin sememin ağırlıklı