4.bölüm

2.2K 71 1
                                    

Ve bana "beni görmüyor musun?artık"dedi kafamı ona çevirmeden "seni tanımıyorum artık" dedim "hadi ama Saji hepimizi üzdün benim mafya olduğumu öğrendiğinden beri suratıma bakmıyorsun"
"Artık benim ne senin gibi bir babam ne de onun gibi bir üvey annem var suratını bile görmek istemiyorum"
"Jimin,onu hatırlıyorsun değil mi?seni zorla öpen çoçuk"
"Evet,hatırlıyorum napabilirsin senden ettiğim gibi ondan da nefret ediyorum" Evet beni zorla öpen çoçuktu üvey annemle babamın düğününde siparişlerimi götürürken birden babam beni tuttu "lütfen bir kere bize yemeğe gel annen için kardeşlerin için"dedi sadece oraya kardeşlerim için dahi giderdim "gelicem ama kardeşlerimi görmeye"dedim ve masaya gittim,oranın siparişlerini bıraktım ve ordan o masaya şurdan o masaya gittim ve jiminin masasına gözüm dikkat çekti sanırım babası,annesi,kardeşi ve abisi vardı ve birkaç arkadaşı oranın masasına baktığımda boşalmıştı hemen gittim masalarını ve boşları alırken jimin "o baban mı?soy isimleriniz aynı" dedi bende onu umursamaz bir şekilde "bence bu seni ilgilendirmez bay bilmiş"dedim ve bana ters ters bakmıştı ona bay bilmiş dediğim için ve 2 saatin ardından herkes gitmişti ama babam ve jimin vardı niye burdaydılar bilmiyordum babamın yanına gittim "git artık geç oldu annem merak Edicek"dedim ama ayakta yürüyecek hali yoktu ve dışarıya çıktım "nam do san" diye bağırdım koşarak yanıma geldi "efendim küçük hanım" dedi "git içeriden babamı al yürüyecek halde değil"dedim ve birlikte sohbet ederek girmiştik ve ona babamın güvenli götürmesini söyledikten sonra bar'a oturdum ve mıke'dan su istedim o kadar yorulmuştum ki ayaklarım tutmuyor gibiydi suyumu içtikten sonra gözüm saate kaydı ve çıkma saatim geçmişti bile mıke'a çıktığımı söyleyerek soyunma odasına gittim ve iş kıyafetlerimi çıkardım ve yerine düzgün şekilde koydum daha sonra eteğimi ve tişört'ümü giyerken arkamda birisinin olduğunu duydum ve arkama döndüğümde o kişi park jimin niye bu adamdan kurtulamıyorum bilmiyorum sıkılmıştım artık ve beni birden duvara iterek boyunlarımdan öpmeye başladı ve bir hızla onu ittim "ssseennnn ne yaptığını sanıyorsun"dedim titrek sesimle "bişey yapmıyorum sevgilimi öpemez miyim?" Dedi "sevgili mi? Ne alaka sen sarhoşsun bırak gideyim" dedim ama o "ben sarhoş değilim şuan kendimdeyim ama sanırım baban anlatmamış" "neyi anlatmadı bana" dedim "benim olduğunda herşeyi anlatıcım"dedi ne diyordu bir bok anlamıyordum amaçları neydi yoksa babam anlaşma için beni jimine mi?vermişti bi değişle beni satmıştı ve yine birden beni duvara yasladı ve dudağıma yapıştı yine zorla öpmüştü beni hemen elimin tersiyle ittirdim "ne yaptığını sanıyorsun"dedim ve hızlıca oradan ayrıldım,hızlıca eve geldim ve duşa girdim duştan çıkınca üstüme giyinip yatağa girdim.
Gözlerimi açtığımda çoktan sabah olmuş olduğunu gördüm ama yatak'dan kalkamıyordum çünkü üşüyordum ve halsizlik vardı üstümde ve saate bakmak için telefonuma uzandım saat 10.00 olmuştu ve 4 dersimi kaçımıştım ama önemli değildi ve birden kapım açıldı yengem ve dayımdı "Saji,iyimisin okula gitmemişsin danmi aradı" dedi "çünkü halsiz hissediyorum kendimi onun için uyuya kalmışım"dedim hasta sesimle ve aklıma şu gelmişti üvey annemi arıyacaktım telefonu elime aldım hala yatağın içindeydim yengemlere dönerek "birazcık çıkar mısını?" Dedim ve onlarda çıktılar ve annemi aradım çalmaya başladı ve
"Anne,sana bir şey sorucam"dedim açar açmaz "Evet saji sor bakalım"
"Anne,babam beni jimine bile bile verdi mi? Yani sattığı mı?doğruyu söyle"titreyen sesimle annem üzgün sesiyle "şey saji bunu açıklaya bilirim"
"Tamam neden ben neden diğer kızları değil de ben" dedim
"Saji onlar hem küçüktü ve yaşıtı değildi babanda istemezdi"dedi şaşırmıştım "tek ben varım diye para için herşeyi yaptı yani inanamıyorum cidden ya"dedim ne kadar salakça para için beni satmıştı,dayım ve yengem içeriye tekrardan girmiştiler yengem yatağımın yanına oturdu eli ile ateşimi baktı "fazla ateşin yok biraz dinlen" derken zil çaldı ve kuzenim kang so seslendi "ben bakarımmm"diye ikisi hala odamdaydılar ve birden "ablaaa,jimin diye biri seni almaya gelmiş" ne ciddi ciddi beni alıp götürecekdi dayıma dönerek "gelmiycecek yarın gelsin söyler misin?" Dedim ama dayım beni dinlemişe benzemiyordu birden "yenge,babamın beni jimine para için verdiğini biliyorsun değil mi?"diyiverdim ve yengem birden sürat yaptı "mağlesef ki biliyoruz ama sana bişey demedik" dedi ve jimin beni almaya gelmişti güldüm dışımdan sesli şekilde ve yorganımın altına sokuldum ve o ara kapım açıldı ve dayım ile yengem birden dışarıya çıktılar arkama döndüğümde jimindi,yorganımı açmadan yatağımda kalktım,jimin yatağımın yanına oturdu ve yorganımı çekti "üşüyorum" dedim üstümde askılı geceliğim vardı daha sonra beni kollarımdan tuttu ve boynumdan öptü bişey yapmamıyordum çünkü ellerimi hala tutuyordu bana sırıtarak "ateşin şimdilik iyi hadi"
"Nereye okulum işim" dedim bana baktı "okula gidiyoruz okula gideceksin ama yanımdan ayrılmadan"dedi "işinede gitmene gerek yok bizim bir evimiz bar orada kalacağız şimdiden söylüyorum"dedi yataktan kalktım ve sandalyemin üstündeki sweet'i alıp giydim,bavullarımı çıkardım ve eşyalarımı koydum ve elime pantolon aldım ve jimine baktım.
"Çık odadan"
"Ne dedin duyamadım"
"Sana odadan çık dedim bay bilmiş ütümü değiştirecem"dedim ve üstümü giyindikten sonra masa'nın üstündeki eşyalarımı topladım annemle olan bütün fotoğraflarımızı ağlayarak daha sonra aşağıya indim yengem jimine montlarımı ve ceketlerimi veriyordu ben ise ayakkabılarımı giyiyordum bir tane montumu alarak bana giydirdi ve sarıldı "özür dilerim saji-ah"
"Özür dileme yenge sen bişey yapmadın babam yüzünden bu haldeyim kendine iyi bak tamam"dedim ve arabaya bindim arabada şunu düşünüyordum insanlar ne der,ne düşünür diye sürekli kafamdaydı yol boyunca hiç konuşmadık okulun otaparkına geldiğimizde arabayı parketti ve ben birden "inmek istemiyorum"
"Hadi ama saji onlar biliyorlar"dedi yani herkes biliyordu ve korkulu bir şekilde jiminle arabadan indik ve herkes bana bakıyordu jimin bi anda belimi kavradı "böyle yapmak zorunda mısın?rahatsız oluyorum"
"Alışmalısın" dedi ve yine yakınıma geldi sınıfımın önüne geldiğimde içeriye girdim ve merdivenlerden çıkıp yerime oturdum danmi "Oooo" dedi "kapa çeneni danmi o mafyayla olma gibi bir fikrim yok"
"Ne! sen nerden biliyorsun"dedi şaşırmışdı "çalıştığım geldi ve zaten babam beni ona satmış"dedim,yüksek sesle güldüm danmi "eve bize anlattı çok kötü olmuş"dedi bende ona ters ters baktım sabahtan olan derslerime girememiştim öğleden sonraki 1 dersim vardı ona girdim ve oda genellikle geçiyordu ama bugün hiç geçmiyordu çok kötüydüm danmi yanıma yaklaşarak "saji iyi misin? Hasta görünüyorsun"
"Evet,biraz hastayım ama iyiyim yeni eve gidince dinlenirim"dedim danmi sessizce gülmüştü saate baktığımda 2 dakika kaldığını gördüm hoca birden "dersimiz bu kadar arkadaşlar diğer ders görüşmek üzere"demişti herkes çıkmaya başlamıştı konferans salonundan son çıkan ben olmuştum ve  pencerenin köşesine geçip jimini beklemeye başladım.

-MPJ- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin