Salakça onu bekliyordum amaçlı neydi acaba bekledikçe gelmiyordu sinir oldum ve dışarıya çıktım arabanın yanına gidip orada beklemeye başladım dakikalarca bekledikten sonra bilmiş bey sallana sallana geliyordu ben ise arabaya yaslanık şekilde ona ters ters bakıyordum yanıma geldi "çok beklettim sanırım kızgınsın"dedi ve dudağıma öpücük kondurdu sinirle baktım "napıyosun herkesin içinde salaksın"diyiverdim oda güldü "bin arabaya hadi eve gideceğiz" bir şey demeden arabaya bindim.
Yolda giderken o kadar uykum gelmişti ki birden gözlerim kapandı ve açtiğimda yatakdaydım ve yanımda jiminde vardı aynı yatakta uyuyorduk "sen neden burda yatıyorsun"dedim sessizce uykulu gözlerini açıp "yatamazmıyım?yatağımda" dedi bana bakarak "hayır yok tabiki yatabilirsin,sen ile aynı yatakta mı yatacam ben yani koskaca evde"dedim oda bana "Evet çünkü canım öyle istiyor hanım efendi"dedi ve güldü ben ciddiydim ve ciddi bir şekilde yatağa oturdum ve jimine döndüm "ateşim yine çıktı"dedim ve kafasını yastıktan kaldırdı ve yatağa oturdu daha sonra eliyle anlıma baktı "Evet çıkmış doktor çağırmalıyım"dedi ve yataktan kalktı ve dolabına gidip bir kaç kıyafet aldı ve benim gözümün önünde giyindi ama ilgisizim daha sonra bana döndü "yatağın içine gir üşüme"dedi kafamı salladım ve geri içine girdim ve gözlerimi yumdum o ve doktor gelesiye kadar ve 10 dakika sonra kapı açıldı doktor değildi jiminin annesiydi hemen yatağa oturdum ve selam verdim oda "kızım dur! Hastasın dinlenmelisin bakayım ateşine" küçükte olsa gülümsedim ve jimine sertçe baktım kol silkti daha sonra annesi elini anlıma koydu "hm senin ateşin çok fazla değil biraz sirke ile su koyalım iner ateşin"dedi ve birden aklıma annem gelerek "hayır,onu yapmayalım lütfen ağlamak istemiyorum"diyiverdim kafamı tutarak kadın benim kafama koyduğum ellerimden tuttu ve kendisine götürdü "peki,sen nasıl istersen ama sakin olmalısın saji" dedi endişeli bir sesle "özür dilerim" dedim ve annesi jimine bakarak "git ateş düşürücü şurup getir bakma öyle"dedi jimine baktığımda annesini ne kadar da düzenli dinliyordu ve içimden "aptal"dedim ve yatağıma geri yatırdı hızlica jimin geldiğinde bana o şuruptan içirdi "sadece biraz dinlenmelisin tamam"
"Ah tamam teşekkür ederim cidden size minnettarım"dedim gözlerine bakarak bana gülümseyerek kapıya yöneldi ve gitti kendimi tam uykuya veriçekken telefon çalmaya başladı babamdı ama bakmak istemiyordum ve jimin görmeden kapattım ve gözlerimi kapattım.
Gözlerimi açtığımda ve yanıma baktığımda jimin üstünde bişey yokken yattığını gördüm ama ona doğru dönüktüm onu görmezden gelerek gözlerimi tekrar kappattım gözlerimi kapatır kapatmaz bir ses "kaslı erkek hiç görmedin mi?"denmişti bu soruya gülerek cevap verdim "saçmalama bir sürü gördüm hahaha"dedim ve arkama döndüm "Ne bir sürü mü nerde"dedi ona hala arkadan "bu seni ilgilendirmez"demiştim ve jimin birden beni kavradı ve yanıma geldi kafamı çevirdim "yapma hoşuma gitmiyor" dedim ama dinlememişti "sana yapma diyorum ama" diye bağırdım hala bırakmamamıştı beni sinirlendirmişti sonra üzerimde ki elini attırarak kalktım "pisliksin"dedim banyoya gittim ve bir duş aldım duştan sonra odaya girdiğimde jimin hala yatıyordu "kalk yataktan çık artık üstümü giyineceğim" dedim arkasına döndü ve beni süzdü ve bir ıslık çalış "vay güzel vücüt'ün yakında benim Bedenim ile buşuşacak"dedi ve ben bir an öksürdüm "Ne ne diyorsun" beni umursamayarak üstüne tişört giyerek odadan çıktı "kahvaltıya gelirsin"dedi bende onu umursamadım ve üstümü giyinmeye başladım bugün iyiydim ateşimde yoktu kendimi halsiz hissetmiyordumda bugün okulda dersim yoktu ama sanırım jiminin vardı 4 dersi varmış ve bavullarımı açtım ve dolaplara yerleştirdim çantadan çıkardığım annemle olan Fotoğraflarımızı bir köşeye koydum ve saçımı kuruttum ve aşağıya kahvaltıya indim ve jiminin yanına oturdum yine beni süzdü şu huyu sinir bozucuydu "beni süzmeyi kes de yemeğini ye"dedim güldü "şort giymişsin ve sweet okula gitmiyecek misin?"dedi "bugün dersim yok evde kalıcak ve şort giydiysem ne oldu"dedim elini bacağıma koydu ürpermiştim "çünkü çok güzel"dedi hemen sandalyeden kalktım ve odaya gittim üstüme uzun rahat bir şeyimi giydim ve o şekilde kahvaltıya gittim jimin beni görünce kahkalara boğulmuştu ve ben sandalyeme oturdum ve kahvaltı yapmaya devam ettim.
Ettikten sonra odaya çıktım ve sandalye oturdum ve odaya bakınmaya başladım ve telefonum birden yine çalmaya başlamıştı yine babamdı tam tekefona uzanırken odaya jimin girdi "o kim,kim arıyor?"dedi bende endişeli şekilde "şey babam arıyor sence açmalımıyım" bana baktı "ver şu telefonu" dedi bende kakıştım onla "hayır" bu şekilde tartışırken bir anda jiminin göğsünün üstüne düştüm ve gözlerine takıldım daha sonra hızlıca kalktım "seni kendime aşık edicem saji" dedi tuhaf tuhaf baktım ve telefonum ondaydı ve hala çalıyordu açtı telefonu babam
"Kızım gelmedi dimi? O adam"dedi ve jimin bana bakarak sus işareti yaptı
"Buyrun ben kocası,park jimin kızını sattığın kişi"dedim konuşmama izin vermiyordu ve birden babam telefonu kapattı "ama jimin..." lafımı böldü "ne jimin saji sen benimsin ve bu telefon bugün bende kalacak haberin olsun"dedi bende ayağa kalktım ve yanına gittim "lütfen jimin istediğini veririm ve yaparım ama lütfen" dedim ve gözlerime bakarak "saji benim oldun ya ben başka bişey istemiyorum"dedi ve dolapa gitti okula hazırlanmak için bana bakıp "bakacak mısın? Peki"dedi donmuştum ona dönük ve birden aklım geri geldi "Ah pardon niye sana bakayım ki"dedim ve arkama döndüm kaç dakika geçmişti ve hala arkama dönüktum sonra kapıdan çıktı ve gitti.
Bütün gün evde ne yapacaktım ki boş boş oturacakmıydım ben bişey yapmadığım zamanlar uyurdum veya boş kalınca hemen yatağa girdim gözlerimi kapadım oraya döndüm buraya döndüm ama uykum yoktu daha sonra yanıma okumak için raftan kitap aldım ve mutfağa gittim kendime bir kahve yaptım ve salona gittim salon o kadar da geniş değildi ama çok tatlıydı pencerenin kenarındaki koltuğa oturdum ve kitapımı okumaya başladım kitapta şunu diyordu bir paragrafında; "NE KADAR İYİ OLURSAN OL SENİ ASLA TİNLAMAZLAR" ve gerçekten öyleydi kitapla o kadar vakit geçirdiğimi fark ettim saate baktığımda saat 16.00'dı.
Yine mutfağa gidip bir kahve daha yaptım ve salona gidip kitapımı okumaya devam ettim yaklaşık 2 saat sonra kapı kapanmıştı ve bir "Saji nerede?"
"Salonda efendim kitap okuyordu" dediğini duydum ve salonun kapısına dikeldim arkasına bakıyordum
"Merak etme kaçmadım kaçamam zaten 100 tane koruma var"dedim ve arkasına döndü ve güldü
"Doğru kaçamazsın çünkü benimsin"dedi bişey demeden "he he aynen"dedim ve odaya çıktım oda benim arkamdan gelmişti
"Annem ile babam yemeğe gelicek bişeyler giy"dedi ne alakaydı anne ile babası "tamam giyerim" dedim ve dolapımdan özel günlerim için sakladığım elbiseyi aldım ve banyoya girdim ve giyindim.DEVEM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-MPJ-
Teen FictionKız güzelçe okumak ve iş sahibi olmak istiyordu. Ama o mafya kızı istiyordu herşeyini istiyordu. -senin olmak istemiyorum beni bırak -hayır her zaman benimsin sen benim olucaksın -istemiyorum