30.bölüm

207 9 5
                                    

Kaş işaretiyle kaşlarımı indirip hafifçe öksürdüm "senle sonra görüşelim saji hanım yarım kalan intikam" jiminin annesi biraz topuklarından kalkıp jiminin ensesine vurduğunda kimine bakarım "sen kim köpek sajiye intikam felan diyorsun seni ablana söylerim" dedi bu sefer o bile susturamayacak şekilde güldüm "oha anne ablam ne alaka baban desen anlardım da ablam ne ya" dedi ensesini tutarken "sus sus geç içeri"
Kakışmları bitince içeriye geçtik gidip koltuğa oturdum jimin gelip yanıma oturdu "bak şimdi saji bu kadar insan gelicek ve biz bahçede sıkışıcaz"
"Deme öyle aşkım işte abilerin felan onlar senin"
"Ondan değil aşkım amcamlarda gelicek"
"Amcamlarda gelecek vay anasını"  gülerek cevap verdikten sonra ayağa kalkarım "evi gezdirsene eskiden odan neresiydi hadi" jiminin elini tutup kaldırmaya çalıştım "saji niye yorulmuyorsun sen bi yorulsana" kafamı hayır şeklinde salladım
"Olmaz senin eski evine gelmişim olmaz hadi"
Jimin zorla ayağa kalktı ve bana eski odasına götürmeye başladı kocaman duvarlar, pencereler,perdeler hepsi ayrıntılı ve güzelleri ağzım açık gezerken cenemde bir el ağzımı kapattı "ağzını kapa aşkım yoksa ben kapatıcam" dedi yan yan jimine baktım "pardon ne dedin anlamadım" ağzımdaki elini çekip tuttum "hadi hadi bana odanı göster" biraz daha yürüdükten sonra jimin bi odaya girdi bende arkasından girip ona baktım "odan güzelmiş" yatağının üstüne oturup ona baktım "rahatmış bundan alalım yatağımızı bizimki eskidi" gülerek bakarım "niye bence çok rahat yatağımıx var" dedi jimin

Biraz daha eğlendikten sonra odadan çıkıp aşağıya inip masaya oturmadan önce masaya baktım ve sonra oturdum jiminde yanıma oturdu "ellerine sağlık anne güzel gözüküyor" dedim anneme bakarak "afiyet olsun kızım ye hadi ye bekleme"  demesiyle birkaç yemekten alıp tabağında yemeğe başlarım jimine yan gözle baktığımda bana baktığını görürüm
"Niye çok yedin sen?,hamile misin?" Fısıldadığı için etraftakinler duymadı jimine sertçe dirsek atarım "saçma saçma konuşma ne hamilesi Allah Allah" gülerek önüne döndü "ee kimin askerlik ne xaman babam" babası bu soruyu sorunca jimine baktım.

Doğru size söylemeye unuttum yarın gidiyorum ben 6 ay yokum anlıyacağınız yani "bana niyr söylemedin" dolu gözlerimle jimine bakarım "şakasın dimi?" Ayağa kalkarım"niye benim hiçbir şeyden haberim olmuyor jimin?" Jimin ayağa kalkarak kollarımdan tuttu "daha yeni belli oldu aşkım sakin ol" olsun Jimin

______________________________________

Jimin hazır olan çantasını alıp evden çıktığında arkasından sadece baka kaldım jiminim yokdu dan bi zaten yoktu tek kalmıştım koca evde annem bizim eve gel demesine rağmen hiçbir yere gitmek istemiyordum jimin gittikten sonra içimde bir boşluk hissi oluştuğunu farkettim hemen mutfağa girdim ve kafamı dağıtmak için kurabiyer,pastalar yaptım çünkü eminim çok çabuk geçecekti bu 6 ay.

Jiminsiz ilk sabahım ve kahvaltım gerçekten çok özledim şimdiden,napıyor daha doğrusu napıyorlar işkencemi eğitim mi bilmiyorum ama gelecek ve güzel bi ilişkimiz olucaktı.

______________________________________

Jiminin gelmesine 1 ay kalmıştı o 5 ay çok bunaltılar, depresyonlar geçirmiş olsamda kayınbabam beni şirkette bi oda ayarlattırıp beni asistanı yapmıştı kafamı dağırmamı istiyordu Jimin gelesiye kadar jimin görse şirkette çalıştığımız beni eve kitlerdi.

Masada elimde kahveyle otururken,istemsizce düşüncem ile yüzümde gülümseme oluştu
"Kız noldu birden gülüyon" evet jiminin abisine yakalandım mükemmel, bugün yemeği kayınvalidemde yemek için şirketten çıkıp oraya gittik kayınbabamla "hiç birşey yok abi birşeyler geldi aklıma öyle" saçma saçma konuşma yapması beni deli ediyordu ve eski halinden eser yoktu artık işlere odaklanmıştı "sa ji bugün ki hissleri getirdin mi yanında?" Kayınbabam soru sorunca hemen tabletimi çıkardım ve açarak babamın önüne koydum "bunlar var baba"  kafasını güzel der gibi salladıktan sonra geri yerime otururken sendelendim "saji iyi misin?" Birden annemin sesini duyunca elimle dur işareti yaparak kafamı evet şeklinde salladım "iyiyim iyim biraz yorgun olduğum için hep böyle oluyor sorun yok annecim otur gelme hiç" yinede yanıma gelip yüzüme baktı "bembeyazsın saji tuzlu birşeyler yapayım sana dur" babam,abim bir yandan başıma toplanmışlarken annem tuzlu birşeyler getirdi. Tuzlu şeyi içtikten sonra iyi olmuşdum daha iyiydi  annem yemek yememi söylediği için hemen sofrayı hazırlattırdı, herkes masaya gelince yan sandalyeme bakarak gözlerim dolu şekilde önüme döndüm "merak etme annem gelicek jimin az kaldı" gözümden yaşın akmasına engel olmadım aktı gitti "olsun anne yinede onu çok özledim" burnumu çekerek masadan kalktım "ellerine sağlık anne" yukarıya yönelip jiminin odasına gittim ve yatağına oturup biraz yattım.

______________________________________
 
Günlerden bugündü jimin gelecekti ama ben şirkette çalışıyordum ne kadar adil kocam gelicek ama burdayım sabahtan iki toplandıya girdikten sonra odama gidip, şirketteki çalışanlardan kahve istedim.

Kahvemi yudumlarken bir taraftan da öğlenki toplantılara bakıyordum boynum ağrıdığı için masamdan kalkıp koltuğuma oturdum. Birden kapım çaldığında "gell" diye seslendim kafamı kaldırıp baktığımda karşımda saçlarını traşlı,üstünde düz siyah kıyafetli olan jimini gördüğümde hızlıca ayağa kalkıp sarıldım mis kokulumdu hala aynıydı kokusu "hoşgeldin aşkım" iki elimde yanaklarını tutup ona baktım "hoşbuldum aşkım,seni çok özledim güzel kokulum"
"Bende seni özledim hemde çok" jimin ofis dinlemeden dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

"Öhm,rahatsıx ediyorum ama oğlumu görebilir miyim?" Babama gülerek bakarım jiminden ayrılıp "kusura bakmayın babacığım buyrun jimin sizin olsun" kahkaha atarak jimini babasına iktirdim jimine o kadar içten sarıldığını gördüm babasının ne kadar güzellerdi jimin babasından ayrılır ayrılmaz   "sajiyi alıp evimize gidebilir miyiz?". Babam bana baktı "niye ben salmıyorum gelinimi maşallahı var" dedi bilerek "baba etek giymiş şuna bak etraf zaten sapık sende evimize gidelim birşeyler yapalım sonra saji yerine ben gelirim işe" kendimi bu sefer tutamayarak seslice kahkaha atarım "tamam lan hadi götür bakalım karını eve bak torun istiyorum artık yeter" jiminin yanından geçip babamın yanına gittikten sonra "inşallah baba inşallah gönlüm olursa"

Jimin şirketten bir tane araba aldı ona bindik  ve gittik jimin arabadan iner inmez elimi tutum eve sürükledi "jimin dursana yavaş" dedim endişeyle bakarak "kızım çok özledim diyorum" istemsizce gülümseyerek kapıyı açıp içeriye geçtik.

DEVAM EDECEKK...

-MPJ- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin