31. Bölüm

224 6 8
                                    

"jimin,korkutuyorsun"  jimin arkasına baktı ters ters gülerek "aşkım en fazla ne yapabilirim ya lütfen" jimine ters ters bakarım.

"Sen ben yokken çok kilo vermişsin birazcık kilo al" bana bakınca kendime baktım " yo bence iyiyim"

Jimin odanın kapısı açıp içeriye girdikten sonra anlamıştım " haa dimi en fazla ne yapabilirsin beni anne yaparsın bende seni baba" gülerek jimine sırnaştım.

Jimin anlamış şekilde üstümdeki elbisenin arkasında fermuarını açıp omuzumdan aşağıya bıraktı ve önünde çıplak kalmamı sağladı.

"Gerçekten zayıflamışsın kızım sen?"
Ellerimden tutup beni kendine çekip kucağına oturttu. Ellerimi boynuna doladım "hayır sadece canım anne olmak istiyor" gülerek jiminin dudağına yapıştım.

Jimin üstündekinleri çıkardıktan sonra benim üstüme geldi ve boynumu öpmeye başladı bu hissi gerçekten özlemiştim ve bayada hoşuma gidiyordu jimin o anı yaparken bende saçlarından onu desteklemek için kendime bastırıyordum.

Zevk vermesi için bir elimi aletine götürdüm ve onu okşamaya başladım. Biliyorum oda özlemişti napayım yani    boynumdan,göğüslerime göğüslerimden de yavaşca aletime indi o hazzı şimdi yaşayacaktım.

Kilotümü yavaşca indirdi " hım merhaba naber 6 ay görüşemedik senle" dedi jimin kendi kendine konuşmaya başladı resmen güldüm "onla niye konuşuyorsun şapşal"
"Çünkü özledim onu sen aramıza girme."

Benim kilotümü indirdikten sonra ayağa kalkıp boxerini çıkardı aletini biraz ovaladıktan sonra bana doğru yaklaştı,onu birden içimde hissedince vucudüm gerildi ve kendimi serbest bıraktım ellerine.

Çok fazla acı çekiyordum artık daralmıştı ve birden girdiği için daha çok acıdı için fazla tepki veriyordum.

Saatler geçti, pozisyonlar değişti ve hala devam ediyorduk belliydi jiminin böyle birleyi çok sevdiği ve istedeğini birincide göğüslerimw boşaldı ve bana baktı.

"Baba olmak istiyorum" diyince kafamı kaldırıp baktım. Kafamı olur işareti olarak iki kere salladım "bi aile olalim bencede vakti geldi" dedim. Jimin bunu duyunca mutlu oldu ve yapmaya devam etti

Çok geçmeden bir inlemelerim arasına jiminin de inlemesi girince anladım içime boşaldığını evet sonunda bi aile olacaktık mutlu olmuştum çünkü gerçekten çok istiyordum.

Jimin içimden çıkıp yanıma yattı ve beni kendine çevirip alnımdan öptü.
"Güzel bi anne olacaksın eminim" gülerek ona baktım "bunu sen daha çok istiyorsun sen var ya sen" gülerek dudağına buse kondururum.

Benim saçlarımı oynarken gözlerim kapalı şekilde "çok zayıflamışsın sende" dedim. "Biraz,zayıfladım maalesef ama sen aldırırsın kilo" kıkırdadı. O kıkırdayınca bende karın kasını cimcikledim "sus" elimi tuttu "tamam birşey demedim sakin oooll"

"Banyo yapıcam sende ben gelesiye kadar çarşafları değiştir sonra sen girersin" dedim ve ayağa kalkıp banyoya gittim.

Duştan çıktıktan sonra iç çamaşırlarımı giydim. Jimin çarşafları değiştirmiş güzelce düzenlemiş askerde iyi eğitim vermişler sevdim bu jimini ben kendi kendime güldükten sonra saçlarımı kurulayıp biraz nemli bıraktım ve yatağa yattım .

Bi kaç dakika sonra jimin banyodan çıktı ve üstünü giyindi hızlıca yanıma gelip uyup uyumadığımı kontrol ederken birden arkama döndüm "uyumadım ben" dedim gülerek jimin istemsizce geriye çekildi ürkerek "kızım aklımı mı alacan sen yarım aklım var zaten"  gülerel yanına yaklaşıp sarıldım "özür dilerim hadi yatalım boşver" dedim.

Oda bana sıkıca sarıldı 6 ay sonra o bana kavuştu bende ona kavuştum ve aile olmak için bi adım attık bu güzel bir hisle birlikte güzelce uykuya daldık.

Sabah jimine gelen mesajlarla gözümü açtım jimin hala uyduğu için uyandırmayıp tekrardan yattım çünkü çok fazla yorulmuştum...

DEVAM EDECEK...

-MPJ- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin