Happy New Year

180 22 2
                                    

"P'. .....ဒီေန႔ကnew year staff partyလုပ္ေပးဦးမွာမလား?"

"အင္း.....လုပ္ေပးမွာေပါ့ ႏွစ္တိုင္းဘဲလုပ္ေပးေနက်ကို ဘာလို႔လဲ ေမာင္ကဒီႏွစ္ကုမၸဏီကnew year partyတက္မလို႔လား?"

"မဟုတ္ပါဘူး ေမာင္ကႏွစ္တိုင္းnew year partyဆိုရင္ခဏဘဲေနၿပီးP'ဆီလာခဲ့တာဘဲေလ"

"အင္းေလ....ဒီႏွစ္လည္းခါတိုင္းႏွစ္ေတြလိုဘဲမလား?"

"မဟုတ္ဘူး ဒီႏွစ္ကက်ေတာ့အဲ့လိုမလုပ္ဘဲနဲ႔ေလ....."

စကားကိုဆက္မေျပာဘဲSaintကိုျပံဳးၾကည့္ေနေလေသာထိုလူသား။

"ဘယ္လိုျဖစ္ခ်င္တာလဲေျပာ....ဘာလုပ္ခ်င္တာလဲ?"

"အင္း....Ai Markတို႔နဲ႔new year partyလုပ္ၾကမလားလို႔ေလ ေမာင္ရယ္P'ရယ္ Ai Markတို႔သားအဖေလးေယာက္ရယ္"

"အင္း အဲ့ဒီလိုလည္းေကာင္းသားဘဲ ဒါဆိုဒီလိုလုပ္ေလ P'ကဆိုင္ကဝန္ထမ္းေတြကိုႀကိဳက္တဲ့ဆိုင္ေရြးခိုင္းၿပီးသူ႔တို႔ဘာသာဘဲpartyလုပ္ခိုင္းလိုက္မယ္ ၿပီးရင္new yearအတြက္lucky moneyေလးပါေပးလိုက္မယ္"

Perthေခါင္းညိတ္ရင္း.....

"အင္း ေမာင္ကေတာ့ဒီႏွစ္partyကို
P'နဲ႔အတူမ်က္ႏွာေလးဝင္ျပလိုက္မယ္ Phawေက်နပ္ေအာင္လို႔ hee hee"

သူ႔ဘာသာေျပာသူ႔ဘာသာရယ္ေနေလေသာPerth။

"ေမာင္........"

Saintေခၚလိုက္ေပမယ့္ဆက္မေျပာလာေသာစကားကိုစိတ္ဝင္စားစြာနဲ႔မ်က္လံုးခ်င္းစံုၿပီးနားေထာင္ေနေလေသာ
Perth။

"P' ဘာလို႔လဲ စကားကဆက္ေျပာေလ ဘာလို႔တန္းလန္းႀကီးလဲ?"

Perthေျပာေတာ့Saintသက္ျပင္းခိုးခ်လိုက္ရင္း

"အင္း ေမာင္ P'ေမးစရာ႐ွိလို႔"

"ေမးေလ P'. ....ဘာေမးခ်င္လို႔လဲ ေမာင့္ကိုမွပြင့္ပြင့္လင္းလင္းမေျပာရင္မေမးရင္P'ကဘယ္သူ႔ကိုသြားေမး၊သြားေျပာမွာလဲ?"

"အင္း ဟို.....ဟိုေလ ေမာင္ ေမာင္ ကေလးလိုခ်င္လားဟင္ P'ကေဆာင္လို႔မရေပမယ့္ေလ ဟို ေမာင့္မ်ိဳးဆက္ကိုလိုခ်င္ရင္ဖန္ႁပြန္သေႏၶသားကိုအဌားကိုယ္ ကိုယ္ဝန္......"

"႐ွဴး P'ဘာေတြေျပာေနတာလဲ? ေမာင္ကP'ကိုေတာင္ခ်စ္လို႔ေခ်ာ့လို႔မဝေသးဘူး ဘယ္ကေလးလဲ?"

Only one in millions(Zawgyi+Unicode) [completed]Where stories live. Discover now