prologue

1K 127 72
                                    

خب سلام.
این اولین فن‌فیک منه. ولی ایده‌ش خیلی وقته تو ذهنمه.
از اونجایی که من پیج خاصی تو واتپد نداشتم که توش پابلیش کنم، دارم توی پیج شخصی‌م که فالوراش کمتر از انگشت‌های یه دسته پابلیش می‌کنم و هیچ ایده‌ای ندارم قراره کسی ببینه یا نه.

ولی داستان کلیشه‌ای نیست؛ اینو بهتون قول می‌دم.
راجع به شخصیت‌ها توضیح نمی‌دم که چطوری‌ان چون داستان از زبون خود شخصیت‌هاس و خودتون باهاشون آشنا می‌شین.

و اینکه بجز لری، فقط نایل رو توی داستان داریم.

من سعی می‌کنم هفته‌ای یه پارت یا بیشتر آپ کنم. حالا چه کسی بخونه چه اینکه خودم باشم و داستانم.(😂)

و اینکه اسمات هم نداره. یعنی حداقل این چیزی که تو ذهن منه بدون اسماته.
ولی اگه دیدم درخواستش بود، بهتون خبر می‌دم که اگه کسی بلده بنویسه بهم بگه!

این سوال پر تکرار درمورد تاپ بودن هم، خب اول اینکه چون اسمات نداره این مورد یجورایی نقش خاصی نداره.
اما جهت شفاف‌سازی عرضم به خدمتون که لری هرکدومشون شخصیت‌ خودشونو دارن. پس نمی‌تونم بگم لویی صرفاً تاپه یا چمی‌دونم هری باتمه. گرچه در درجه اول لویی به تاپ بودن نزدیک‌‌تره، ولی من واسه فیکیشن اینو مشخص نمی‌کنم.

دیگه نمی‌دونم چی بگم... یا نمی‌دونم معمولاً چی می‌گن. ولی لطفاً اگه خوندین و خوشتون اومد به دوستاتون معرفی کنید یا اگه خواستین یا پیجی دارین، لطفاً اونجا معرفیش کنین. چون من دیگه نمی‌دونم باید چطوری فیک‌م رو تبلیغ کنم.(😶😂🤦‍♀️)

ممنون اگه می‌خونین.❤

Sorry It's Me (L.S)Where stories live. Discover now