(Hatlarımı belirtirseniz sevinirim :3 İyi okumalarr<3) (Medyayı o sahne geldiğinde felan açın hoş olur dnssb)
Nefes sesleri ile yavaşça gözlerini açtı George.Gözünü açarken neden üstünde bir ağırlık olduğunu anlamlandırmaya çalışıyordu.Bir kaç saniye sonra aklına dün olanlar gelmişti.Ve yavaşça arkasına baktı.
Clay gözleri kapalı ve ağzı hafif açık bir biçimde uyuyordu.George dibinde duran çocuğu gördüğünde kulaklarına kadar kızarmıştı.Fakat karşısında bu kadar tatlı uyuyan çocuğun nefes alış verişlerini duyduğunda biraz daha incelemek istedi.
Uzun ince kiprikler ve hafif kalın, burnuyla orantılı bir dudak.Arkaya bakmaktan boynu ağrımış ve kendini o yöne çevirmeye çalıştı yavaşça.Fakat Clay o döndüğü gibi gözlerini açmıştı.George hemen olayın utancı ile kendini geriye çekti.
"Günaydın Clay."Clay gülümsedi ve elini yatağın altından çıkarıp George'un saçlarına koydu ve hafifçe karıştırdı.
"Sana da günaydın."Clay'in yaptığı harekete gözlerini kısarak gülümsedi ve üstünde ki battaniyeyi kaldırdı.
İkisi de oturur şekile geldiğinde Clay kollarını yukarı doğru gerdirdi ve esnedi."Bu uzun zamandır çektiğim en iyi uykuydu."George dediğine gülümsemişti.
"Bende annemden sonra ilk kez biri ile aynı yatakta uyudum."Elini ensesine koymuş ve karşısında duran kahverengi kapıya bakmaya başladı.Hala utancı tam olarak kesilmemişti.
Ellerini ensesinden çekip ayağa kalktı.Clay'e tekrar döndü.Clay ise ellerini yanaklarına koymuş kendisine bakıyordu."Kahvaltı hazırlayacağım ne yemek istersin?"Clay uzun bir düşünce içindeymiş gibi tepeye bakmış ve parmağını sallamıştı.
"Seni."George tam ağzını açacakken gülmeye başladı."T-tamam tamam kızma hemen.Her zaman ki yediğin şeyleri koysan yeter."George nefesini hızla verdi ve arkasını dönüp kapıya ilerledi.Ve tekrar arkadasını dönüp kendisine bakan Clay'e baktı.
"Televizyondan şarkı açabilir misin?Yemek yerken şarkı dinlemeyi severim de."Clay kafasını olumlu anlamda salladı.
"Tabii efendim hemen."George içeri geçtiğinde buzdolabına ilerlemiş ve kapağını açmıştı.Yumurta bölümüne baktığında yumurtaların bitmiş olduğunu gördü.'Cidden mi?Bugün bitmek zorunda mıydı?' Ellerini saçlarına daldırıp kafasını salladı.'Dışarı çıkmak istemiyorum'
Düşüncelerini içeriden gelen ses bozdu.Daha önce dinlemediği tarzdan bir müzikti.(Medya) Düşüncelerini bırakıp hafifçe sallandı.Şarkının çok hoş bir tınısı vardı.Şarkı oldukça yavaş ilerlerken George'da şarkı ile yavaş yavaş sallanıyordu.
And every stop that we made
Oh, I thought about you
And when I pulled down the shade
Then I really felt blueYanında birisinin geldiğini hissettiğinde gözlerini açtı.Clay gülümseyerek kendisine bakıyordu."Dans etmeye ne dersin?"Clay'in kendisine uzatıyor olduğu eline baktı.Ve gülümseyerek kendi ellerini onunkinin üstüne koydu.
Clay,George'u kendine çekmiş ve vücutlarını birleştirmişti.George gözlerini tekrar kapatmış ve bir elini Clay'in omzuna koymuştu.Beraber yavaşça sallanıyorlardı.George neden yaptığını düşünmüyordu.Sadece olaylara çekiliyordu ve kendini Clay'e bırakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Punk / [DreamNotFound]
Fanfictionİntikam ateşiyle yanıp tutuşan çocuk bir gün tüm bu alevlerine su dökecek olan çocukla tanışır. Çizim bana ait. BxB Homofobikler girmesin! DREAMNOTFOUND SEVİN İZLEYİN 💜