(İyi okumalar :3 Şimdiden buraya kadar gelen herkese teşekkürler seviliyorsunuz <3 ) (Fanarta ağlayabilir miyim? :') ) (Ve bu animasyon en sevdiğim ilk 3te olabilir..)
Ve mutlu başlayan bir olay acı çığlıklar ile bitti.Kahve saçlara sahip çocuk göğsünde hissetiği kanlar ile deliye dönmüş gibi bağırmaya devam ediyordu.
"CLAY!!CLAY!!BİRİ AMBULANS ÇAĞIRSIN ÇABUK OLUN!!!!"Nick'in koşarak yerde yatan ikilinin yanına gelmesi sadece bir iki saniyesini almış ve misafirlere hitaben bağırıyordu.George'un dehşet verici korkmuş suratına bakmaya zaman olmadığını bildiği için anında Clay'i üstünden alıp yana yatırdı.
George'un babası ortalıkta yoktu.Olay olduktan sadece bir kaç saniye sonra turunculunun bağırışları gelmiş fakat anında kesilmişti.
Nick sağlık eğitimi aldığı içinden şükredip,göğsünde kanlar ile yerde yatan çocuğun boynuna parmağını dayadı.George yerde put gibi kalmıştı.
"NEFES ALIYOR!!!NEFES ALIYOR!!!!BİRİ AMBULANS ÇAĞIRDI MI?!!ACELE ETSENİZE!!"Nick bağırırken Alissa çoktan telefon ile konuşuyordu.Tabii ağlamaktan ardı ardına kesilen sesini saymazsak.
Nick anında çocuğun gömleğini yırtıp nefes almasını sağladı.Kalbinin o tarafta olan mermi izini gördüğünde içinden ardı ardına küfür etti.'Hasiktir cidden!'
George olayın şokunu atlatmamış olsada en sonunda kendine gelip Clay'e bakabilmişti.Fakat oturur hale bile gelemedi.Kafasını yana çevirip yanında gözleri kapalı bir şekilde yatan sevgilisine baktı.
"C-clay.."Ve göz yaşları akmaya başladı.Nefesi kesiliyordu,ve o an istedi ki keşke kendisinin ki kesilseydi."C-cla-ay.."Ellerini kaldırıp çocuğun yüzüne doğru yaklaştırdı.'Ölmüş olamaz değil mi?Bunların hepsi bir rüya sadece uyanmam gerekiyor değil mi?'Elleri Clay'in suratına yaklaşmayı bırakıp anında kendine sert bir tokat çarptı.
"George sakin ol!O kurtulacak Nick nefes alıyor dedi!"Alissa'nın çocuğun yanına gelmiş olması onu hiç etkilememişti.Ardı ardına kendisine tokatlar atarken Alissa'nın ağlamaklı sesi hiddetlendi."K-KENDİNE GEL G-GEORGE!!BİZ SAKİN O-OLMAZSAK K-KİM OLACAK!!"Kızın hıçkırıkları ardı ardına gelirken George bakışlarını Clay'den çekemedi.Ağlayışı dahada artmıştı.
"Hasiktir mermi en boktan yerlerden birine gelmiş!"Nick'in isyan eden sesiyle anında bakışları ona çevrilmişti.Nick anında Clay'in üstünde ki yırtık parçayı almış ve yaranın üstüne bastırmıştı.
"N-ni-nic-ck b-bana o-onu-un i-iyi o-olaca-cağın-nı s-söyle.."George'un aşırı kısık sesi hıçkırıkları ile kapanıyordu.Nick anında yamuk bir gülümseme verip George'a baktı.
"Kocanı bana emanet et George!Onu kesinlikle kurtaracağım!"Ardından arkasına bakmıştı.Misafirlerin çoğu gitmişti."BU SİKİK AMBULANS NE ZAMAN GELECEK ACABA!!!!"Uzunca bir nefes verdi.Clay'in göğsünden gelen kanlar durmuyordu.Gözlerini kapatıp daha çok bastırdı.'Mermi kalbinin yanına saplanmış.Yanlış bir harekette kalbine zarar gelecektir.'Ardından baygın çocuğun gözlerine baktı.'Seni kurtarabilecek miyim gerçekten?'Sakin olmalıydı.Eğer kendiside sakin olmazsa George'un delireceğini biliyordu.
Bir kaç saniyenin ardından içeriye iki ambulans hekimi koşarak girmişti.Nick anında arkasına,kendilerine doğru gelen hekimlere bakıp konuştu.
"Kalbinin tam olarak yanında bir mermi saplanmış!Çok fazla kan kaybetti!Acilen ameliyata alınmalı haber verin!"Erkek hemşire anında elinde ki telsizi açıp konuşmaya başlamış diğeri ise sedyeyi Clay'in yanına koydu.Nick,Clay'in sırtına baskı yapmayacak bir şekilde çocuğu sedyeye doğru itmişti.George ellerini kendisinden uzaklaşan Clay'e doğru uzatmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Punk / [DreamNotFound]
Fanfictionİntikam ateşiyle yanıp tutuşan çocuk bir gün tüm bu alevlerine su dökecek olan çocukla tanışır. Çizim bana ait. BxB Homofobikler girmesin! DREAMNOTFOUND SEVİN İZLEYİN 💜