boku no hero academia ➴ shigaraki tomura x !fem! reader
╲
╲
════════════════
- Szép estét, Kurogiri-san! - vetődött le (név) egy bárszékre hulla fáradtan. - A többiek? - kérdezte fáradtan elnyúlva a pulton.
- Már alszanak, neked is azt kéne, nagyon rosszul nézel ki - törölgette tovább a poharakat a porfelhő.
- Mindjárt megyek, de előtte muszáj innom, hosszú napom volt - ásított egy nagyot a lány, amit Kurogiri csak rosszallóan nézett, de azért kitöltött egy pohár erős whiskyt. - Ah, ezer hála! - Azzal le gurította a torkán figyelmen kívül hagyva a tényt, hogy kedvenc italát egyáltalán nem így szokás inni.
- Reménytelen vagy, (név).
- Tudom - legyintett a gonosztevő. Egy nagyot nyújtózva felállt, és a lépcső felé indult. Nem vágyott másra, mint egy zuhanyra és a puha paplanra. Ruháján és bőre nagy részén legalább négy ember vére vöröslött, csorgott róla az izzadtság és már tíz perce nem tudta leállítani az ásításait két másodpercnél tovább. Ráadásul hiába nyújtózkodott olyan gyakran, az izmai sem lettek könnyebbek semmivel.
- Oh! Majdnem elfelejtettem. Dobd a krémet, amíg tudod ki nem látja - suttogta cinkos mosollyal a lány, Kurogiri pedig készségesen teljesítette a kérést, és előkotorta a jó mélyre elrejtett hidratáló kenőcsöt, amit még egy hete szereztek és rejtették el jó mélyre.
- Majd dugd el nehogy elporlassza - tette hozza a férfi, mire (név) kuncogva bólintott, és felment az emeleti szobába. Nesztelenül lépett be az ajtón, majd óvatosan becsukta maga mögött.
Halványan elmosolyodott, amikor meglátta a szoba sötétjéből éppen hogy kivehető szuszogó alakot.
Ilyenkor olyan cuki. Mégis ki hinné el ezt látva, hogy embereket gyilkol? - nevetett magában a lány, miközben próbálta leállítani a szíve folyamatos olvadását.
Halkan lépdelt az ágyhoz, majd feltérdelt rá. Kibontotta a kezében szorongatott tégelyt, és egy jó nagy adag krémet szedett ki belőle, melyet óvatos mozdulatokkal kezdett eloszlatni Shigaraki vakarászástól sebes nyakán. Sosem nézte jó szemmel szerelme rossz szokását, míg párja éppen az ő állandó gondoskodásától volt teljesen kiakadva.
- Mégis mit művelsz? - suttogta rekedten a félálomban lévő férfi.
- Vigyázok rád - válaszolt könnyeden a lány, majd tovább kente a gyógykenőcsöt, mit sem törődve a hasztalan ellenállással.
- Akkor ne csináld - morgott a kék hajú kelletlenül.
- Csönd, és örülj, hogy nem kutyagallért kapsz! - dorgálta meg (név) hatalmas, diadalmas mosollyal, mire csak egy morgást kapott, amivel a férfi egyáltalán nem cáfolt rá a kutyagallér szükségességére.
- Inkább gyere aludni! - nyavalygott lehunyt szemmel Tomura.
- Még nem fürödtem és tiszta vér a ruhám. Meg én is - válaszolt sóhajtva a lány.
- Kurvára leszarom! - húzta le Shigaraki maga mellé a lányt az ágyra, majd belebújt annak nyakába. - Nem tudok elaludni nélküled - motyogta álmosan a kék hajú.
- Tudom - (név) végig simított szerelme haján. - Én sem.
Mindezek után, a nap eseményeitől teljesen függetlenül, ott, véresen, kenőccsel a kezében és egy pisztollyal az oldalán akaratlanul is elnyomta az álom.
════════════════
― 𝙙𝙖𝙩𝙚 : 2021 / 02 / 20
DU LIEST GERADE
𝘰𝘯𝘦𝘴𝘩𝘰𝘵𝘴 & 𝘱𝘳𝘦𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘤𝘦𝘴 ; 𝐚𝐧𝐢𝐦𝐞 𝐦𝐢𝐱
Fanfiction❝osamu, kedd van.❞ -@N-NIKOLAISTIGHS ; date: 2021 / 02 / 20 ―𝗼𝗻𝗲𝘀𝗵𝗼𝘁𝘀 & 𝗽𝗿𝗲𝗳𝗲𝗿𝗲𝗻𝗰𝗲𝘀 ··――――――――··↴ novellák és jelenetek mindany- nyiunk kedvenceivel, pont úgy, ahogy ti kéritek. 𝗺𝘂𝗹𝘁𝗶𝗳𝗮𝗻𝗱𝗼𝗺 ; so many character in here