𝚌𝚑𝚒𝚜𝚑𝚒𝚐𝚊 ➴ ❝riválisok

1.3K 33 3
                                    

• boku no hero academia ;;

chisaki kai x shigaraki tomura




┌──────── ∘°❉°∘ ────────┐

└──────── °∘❉∘° ────────┘

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

└──────── °∘❉∘° ────────┘




A Gonosztevők Szövetsége az ideiglenes bázisán ült feszülten. Várták, hogy Toga és Jin visszajöjjenek és jelentést adjanak. Shigaraki bízott az embereiben, de a yakuzában már kevésbé.

- Mi tart eddig? - A kék hajú az órára nézett. A mutatók szerint már több óra telt el a harc kezdete óta.

- Shigaraki-san... - Compress finoman megbökte főnöke vállát és a bázis bejáratára mutatott.

- Gyűjtöttem vért! - futott be vidáman a szőke hajú lány és büszkén körbe mutatta a nevekkel felcímkézett gyűjteményét.

- Hé, ne hagyj itt, ez nehéz! - Ekkor látták meg a maszkos férfit, aki nehézkesen, de vonszolta maga után a félholt állapotban lévő Overhault. - Nem is, tök könnyű. Randizzunk, Toga-chan!

Shigaraki dühösen meredt Twice-ra, miután sikerült leráznia a boldogságtól felcsigázott lányt.

- Ezt meg minek hoztátok ide?! - Twice kicsit meghátrált, amikor meglátta eléggé idegesnek tűnő vezetőjüket.

- Hát mi csak... - Jin szó szerint eldobta az ájult férfit és el kezdett hadonászni maga előtt. - Volt egy bumm! Vagy valami, aztán...

- Leszarom. Minek hoztátok ide? - Tomura megbökte a lábával a férfit. - Basszus, nem halt meg.

- Igazából az én ötletem volt! - Himiko boldogan feltette a kezét. - Olyan szépen vérzett, nem akartam ott hagyni! - A kék hajú sóhajtott egyet.

- Mindegy. Dobjátok be egy sarokba hátha meghal - Azzal ott hagyta a csapatot, akik csak pislogtak utána.

- Tényleg nagyon utálják egymást - Toga elgondolkozva meredt a sérültre.

- Azért legalább beköthetnénk a sebeit nem? - Twice a többiekre nézett, majd vissza Chisakira.

- Megölte Magne-t - jelentette ki Spinner.

𝘰𝘯𝘦𝘴𝘩𝘰𝘵𝘴 & 𝘱𝘳𝘦𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘤𝘦𝘴 ; 𝐚𝐧𝐢𝐦𝐞 𝐦𝐢𝐱Where stories live. Discover now