•♢°☆~ep.4~☆°♢•

366 45 5
                                    

Hikayeye gerçekten çok emek harcıyorum lütfen oy vermeyi unutmayın sizi seviyorrreee

-----------------------

Ha Neul kalın yorganı üzerine çekti ve ertesi günkü sınavına geç kalmamak için alarm kurmaya karar verdi. Tüm gün ders çalışmış ve sınavlara girmiş olduğu için telefonu ilk defa eline alıyordu.  İnstagramdan 258 bildirim geldiğini görünce kısa süreli bir şok geçirdi.

mark_lee sizi bir posta etiketledi.
army_L ve 132 kişi daha sizi takip etmeye başladı.
asillygirl ve 12 kişi daha size mesaj göndermek istiyor.

mark_lee

Beğenenler yuta_nakamato ve 297 kişi dahamark_lee: 📷by @1HA-NEUL1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beğenenler yuta_nakamato ve 297 kişi daha
mark_lee: 📷by @1HA-NEUL1

JJohny_127: Mark?

Si_Eun: @mynameistaeil sizin bebek sizden habersiz işi götürmüş herhalde muahdhfjdjfjdjfdjd

Jaehyun_: SWAGG!!🔥

mynameistaeil: @Si_Eun bir doktora görün istersen...olmayan şeyler görüyormuşsun gibi görünüyor.
.


.
.

113 yorumun tamamını gör.

Ha Neul Mark'ın gönderisi üzerine kendi dmine akın ettiğini görünce hışımla diğer hesabına geçti ve markın mesaj baloncuğuna tıkladı.

anaussiegirl:
Mark gerçekten ne yapmaya çalıştığını anlayamıyorum.
(Görüldü)

anaussiegirl:
Bir şey gizliyorsun benden ve resmen seni rahat bırakmam için elinden geleni yapıyorsun. Oradan düşmanınmışım gibi mi görünüyor.
(Görüldü)

anaussiegirl:
Busanda her şey zaten bok. Oradaki insanlar yetmiyormuş gibi bir de instagramdaki insanların linçleri başladı. Değdi mi bana bunu yaptığına cidden.

mark_lee yazıyor...

mark_lee:
Ha Neul beni takibi bırak bitsin işte. Cidden neden uzatıyorsun. Madem senden bir şey gizlediğimi düşünüyorsun, saygı duyup boş veremez misin.

anaussiegirl:
Biliyor musun Mark. Seni takibi bırakmayı düşünmüyorum. Hayatımda ilk defa bana karşı bu kadar pisliksin ve başına bir şey açmış olmandan korkuyorum. Bu işin peşini bırakmayacağım.

.
.
.

anaussiegirl:
Cevap vermeyecek misin?

(Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

anaussiegirl:
Sana inanamıyorum Mark. Cidden inanamıyorum.

(Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

| i n s t a b o y | TAEYONGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin